Sini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keskenmenon jälkeen raskaaksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keskenmenon jälkeen raskaaksi?

Vieras
Hei,

Olen juuri kokenut keskenmenon, ja suru on valtava. Haluaisin hituisen rohkaisua siitä, että km:n kokenut voi tulla uudelleen raskaaksi ja raskaus edetä normaalisti. Jos teillä on kokemuksia, niin kertoisitteko..

Kiitollisena

Sini

Hei! Ensimmäiseks pahoittelut enkelivauvasta:-(*virtuaalihali*
Itselläni on tällä hetkellä kaksi lasta ja kolmas tulossa,takana kaksi keskenmenoa ja yksi kuolleena syntynyt vauva:-( kyllä sinäkin varmasti vielä uuden mahdollisuuden saat,siitä olen varma!:-)

Vinkkinä, että vauvahaavelijoiden puolella on Kermit-ketju joka käsittelee keskenmenon kokeita ja uutta plussaa haaveleilevista.
Ja täällä Odotusaika puolella taas Ex-Kermit, eli keskenmenon kokeneet ja uudelleen raskautuneet vaihtavat kokemuksia.

Itsellä 2 km takana ja nyt tämä raskaus loppusuoralla ja odottelen, että pääsen synnyttämään ja toivottavasti saan terveen vauvan kotiin kantaa..

Tervetuloa vaihtamaan kuulumisia noihin ketjuihin.

Voi.. :( Jaksamista sulle, tosi ikävä juttu. Koin itse myös km:n v. 2001 kolmannella kuulla raskaana. Masennuin asiasta pitkäksi aikaa ja tuli siinä sitten muitakin takaiskuja elämässä (mm. töistä potkut, isän halvaantuminen..), jonka vuoksi siirsimme ajatusta lapsen hankinnasta. Kaksi vuotta myöhemmin sain kuitenkin ihanan, terveen tyttölapsen :) Totuus on, että keskenmenot on varsin yleisiä eikä mitenkään esteenä uudelleen 'raskautumiselle'. Kun itsekin muutamalle ystävälle mainitsin asiasta, niin ilmeni, että yllättävän monella oli omakohtaista kokemusta. Voimia sulle surussasi..

Minä oon ainaki tulla pian uudestaa raskaaksi. neljä raskautta ja kolme km.
eka km tammikuussa 05, toinen heinäkuussa 05, kolmas lokakuussa 05. neljäs raskaus marraskuussa 05. nyt viikkoja 9+6 ja tähän asti kaikki hyvin! Onnea ja hali!!

Pahoitteluni, että olet joutunut kokemaan keskenmenon ja sen myötä suuren surun ja tuskan. Todella paljon voimia sinulle ja miehellesi!

Itselläni on 2 lasta, joista nuorempikin jo pian 8v. Iltatähti tai oikeastaan iltatähdet saivat alkunsa vuosi sitten helmikuussa, mutta iltatähdiksi sitten vain jäivätkin. Eli juuri kun se ns. kriittinen 3kk oli täyttynyt, näkyi normaaliultrassa enää 2 sykkimätöntä sydäntä eli kaksosista molemmat olivat menehtyneet. Suru ja järkytys oli aivan valtava, jollaista en varmasti ole koskaan aiemmin kokenut. Vaikka mieli oli surullinen, lähdimme heti uuden raskauden metsästykseen. Välillä meinasi jo epätoivokin iskeä kun raskautta ei heti kohta kuulunut, kärsimätön kun olen luonteeltani. Vaikka kyllä nämä raskautumisasiat ovat opettaneet sitä kärsivällisyyttäkin. Joka tapauksessa, lokakuussa testasin vihdoin taas plussaa ja nyt täällä mennään jo rv 18 ja kaikki hyvin. Liikkeet tuntuvat ja voi jo hieman uskaltaa pelkokahvasta höllätä.

Itselläni nämä raskaudet ovat alkaneet hormonilääkitysten avulla, mutta sehän on toki yksilöllistä kuka mitenkin ja kuinka pian tulee raskaaksi. Kuten edellä jo olikin, suosittelen myös minä lämpimästi noita kermit ja ex-kermit-ketjuja. Sieltä löydät keskenmenon kokeneiden tuntemuksia sekä saat varmasti ymmärtävää vertaistukea. Tsemppiä!

pahoitteluni keskenmenosta, se on aina suuri suru. itsellä oli keskenmeno huhtikuussa -05 ja heinäkuussa tulin uudestaan raskaaksi. nyt on meneillään 30+3 että hyvältä näyttää. uskaltaa jo suunnitella kaikkea. siskolla kävi samanlaisesti, ensin poika, sit keskenmeno, sit kaksostytöt. minullakin poika ennestään.

jaksamista sinulle, kyllä aurinkokin paistaa taas.

pahoittelut suurella halilla varustettuna.
itselläni varhainen km viikolla 6+ elokuu 05 ja plussasin syyskuussa 05 ja nyt siis raskaus viikkoja 23+3:) joten tsemppiä ja plussaaa sinulle suru helpottaa ajan kanssa

Yhteistyössä