sinkku ja seksi ja mies jolta sitä haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sexiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sexiä

Vieras
mutta ei siitä taida mitään tulla.Oltiin sen kanssa sängyssä ja oli parasta seksiä ikinä tai sitten johtu vaan siitä et 7kk ollu ilman.Mutta oli kyl niin parasta;)
Ainoa vaan et olen nyt mennyt ja ihastunut siihen mieheen(olin jo ennen seksiä) ja haluisin lisää sitä sen kanssa mutta ei taida onnistua.Ja jos onnistuis niin ei siinä olis kai järkeä kun mulla on tunteita.Muuten voisin ehdottaa sille pelkkää seksisuhdetta mutta nyt ei taida kannattaa.Voi hitto! Seksi oli niin mahtavaa ja erilaista mihin tottunut ainakin osian!

kai tääkin oli ihan turha aloitus mutta ei voi mennä näin!

MIKsi tiedät että sitä ei enää tule,onko mies mennyt jotenkin erilaiseksi sen kerran jälkeen,päätteletkö jostain ettei ole kiinnostunut jatkosta,edes seksistä?

[QUOTE="eee";25523414]Mitä menetät jos ehdotat miehelle jatkoa?[/QUOTE]

Sydämeni ja sen jälkeen se on taas särkynyt. Sehän se just onkin kun mulla on jo tunteita siihen kun tosiaan ihastunut siihen jo ennen seksin harrastamista ja se homma ei tule muuttumaan suhteeksi.Mulla on jo särjetty sydän ja en kestäis toista samanlaista tapahtumaa.
Miksi miksi MIKSI?!

[QUOTE="tii";25523438]MIKsi tiedät että sitä ei enää tule,onko mies mennyt jotenkin erilaiseksi sen kerran jälkeen,päätteletkö jostain ettei ole kiinnostunut jatkosta,edes seksistä?[/QUOTE]

Kai nyt luulis et seksi kelpaa,kehu ainakin sängyssä tosin saattohan se vaan puhua läpiä päähän mutta en toisaalta ihan siihenkään usko.Mutta itseäni tässä yritän suojella uudelta pettymykseltä.
Kovasti toivon et törmättäis jossain.En sitten tiedä huomasko se et olisin kiinnostunut muutenkin siitä ja sit sen tuli paniikki...mutta kyllä sen on täytynyt tietää mun katseista ja hymyistä jo ennen sitä seksiä et olen vähän kiinnostunut.

Yhteistyössä