Hae Anna.fi-sivustolta

Sinkkuäidille sulhanen

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä kiinnostunut..., 06.09.2007.

1. Kaurisberg Vierailija

en usko että yh-äitien päämotiivi on ollut miehen löytäminen. Anna on mallitoimiston listoilla, on toivonut varmaan lisäjulkisuutta, Reetalla on vaateyitys, ei kai julkisuus siinäkän pahaa tee. Ja tämä Teija on nyt palkattu seuraavan kauden sinkkuohjelman juontajaksi ja kertoo tällaisen työn olleen kauan haaveissaan. Huomasinkin jo ensimmäisessä jaksossa, etä hänessä on siihen kykyä.Teijalla on ohjelma toiminut siis ammatillisesti. Vain naivi voi kuvitella, että ohjelma olisi pelkästään miehenhakua varten. Seuraavan kauden jaksoissa on varmasti enemmän itsensä esittelijöitä ja muita julkisuustyrkkyjä, jotka nyt ovat huomanneet tämän kanavan.

2. NiukkaMini Vierailija

Niin siis samanlaisia ens vuonna, kuin tänäkin?

3. ´ Vierailija

^^Aivan totta. Asia kävi ilmeisen selkeäksi luettuani eräänkin Teijan antaman haastattelun. Töitähän se nainen on pääasiassa vailla ja samalla vähän hauskaa pitää. Kyllähän Teijalla olisi ihan hyvästi ominkin sanoin vientiä ettäkö tarvitsisi aivan avun kanssa hakea miestä. Mutta samapa tuo, kyllähän se vähäsen ehkä mielenkiintoa sarjaa kohtaa laskee verraten vaikkapa aitoihin maajusseihin. Mitenkähän sitten nuo kaksi muuta..En varsinaisesti usko että Anna tässä vaiheessa enää etsisi tai saisi mallin töitä. Mutta syitähän voi olla monia.

Eipä kyllä myöskään vähääkään jaksa kiinnostaa mieskokelaiden tai muidenkaan hiukset !Niistä puhuminen täällä vielä vähemmän.

4. Ei näytä enää olevan mallitoimiston listoilla.

5. Vähän noloa kieltä käyttivät tuolla Sipoon metsissä, olisivat puhuneet suomea koska näyttävät taitavan sitä paremmin!

6. edellinen taas Vierailija

Ainoastaan Ruotsissa puhutaan aitoa ruotsia, ja Suomessa "wannabe-ruotsia" mikä on lähempänä suomen kieltä kuin ruotsia. Puhun itse mieluummin suomea julkisesti kuin suomenruotsia, jota puhun vain jos ihan pakko.

7. Heh heh, sun "wannabe-ruotsis" kanssa. Kyllä se ruotsinkieli on monelle suomenruotsalaiselle (jotka ovat myös SUOMALAISIA) se ensimmäinen äidinkieli. Suuri osa heistä puhuu sujuvaa suomenkieltä ja ovat näin ollen kaksikielisiä. Ehkä joku moukka haluaa "esittää" parempaa puhuessaan Stockalla ruåtsia.Mutta monillla ruotsinkielisillä paikkakunnilla eletään ihan arkipäivääkin ruotsiksi.

8. epäruotsinpuhuja Vierailija

itse en osaa juuri ruotsia puhua enkä puhu ellei pakko ole, englanti sen verran vahvempi ja toimii monessa paikassa. sitä vaan halusin sanoa että Annan ja kaverinsa puhuma "kauniainen" miksi olen sitä itse oppinut kutsumaan eli puheessa on näitä jättekivoja och ska pistää koville henne. Ruotsi on kaunis kieli kuunnella jos sitä joku oikein puhuu, saksaa taas ei kuuntele selvinpäin vaikka sitä puhuisi kuka... Mielestäni tuollainen puhekieli on molempien kielien raiskaamista ja kuulostaa kaikenlisäksi uskomattoman huvittavalta =D

9. Korufriikki Vierailija

Minulla on samanlainen, Kalevala Korun. Ostin kultasepänliikkeestä tammikuussa, hintaa en valitettavasti muista.

10. Kulmakarvat Vierailija

Niille kulmakarvoille me nauretaan ystävättären ja miehei kanssa joka jaksossa :-D
    Ihmisellä on aika tummat silmät ja melkein mustat kulmakarvat, miksi viitsii valkaista tukkaa liian vaaleaksi koska se vanhentaa häntä ja korostaa niitä kulmakarvoja vaan entisestään? Ei ole varmaan katsellut itseään tv'ssä että miltä näyttää? :-DD

11. vaalee Vierailija

se on luonnostaan, mutta vaalentanut lisää. Kulmakarvat vois tosiaankin nyppiä, mutta aika vaikea on koska karvat kasvaa laajalla alueella takaisin, niin pitäs nyppii koko ajan. Mullakin on mustat ripset ja kulmakarvat, vaikka oon ihan oikee blondi.

12. NeitiQuu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei se ole Kalevala Korun, se on Tiffanyn Sydän Bracelet

www.tiffany.com

13. Mistä sen tietää onko aito Tiffany´s koru? Tuosta kyseisestä korusta kun on jäljitelmiä vaikka millä mitalla!

14. tsekkaa juuresi! Vierailija

ehkä olet ollut aito blondi viimeksi lastentarhassa :D

15. Kuva löytyy Vierailija

Ei ole aito vaaleaverikkö, Sensuelleissa on siitä kuva jossa tummatukkaisena.

16. vaalee Vierailija

Mulla on ihan vaaleet hiukset. Ei ole värjätty. Mulla on ruskeet silmät.

17. hyih Vierailija

voi kauheeta miten epäluonnollisen näköistä. tulee joku mongoloiidin näköinen jessika simpson mieleen mollosilmineen ja liian vaaleine tukkineen.

18. Sashas Vierailija

Aika vaikeita näytti olevan koko porukka. Ei noista mitään suhteita synny. Minkään parin välillä ei kipinöi. Ihme tossuja nuo miehet ja sitten on tää yks, joka vaan "haluaa voittaa kisan".

19. Nimimerkille vaalee Vierailija

No mitä ihmeellistä on, jos sulla on vaaleet hiukset JA ruskeat silmät. On sellaisia muillakin.

20. wopngoi Vierailija

Kyllä mä ottaisin silti Juhamatin... :eek:)))

21. vaalee Vierailija

Eipä näköjään kaikki usko, että olen aito vaaleaverikkö. Silmäni on suuret, ei mongoloidit. Kyllä se Jouni on sitten tyylikäs mies. Ottaisin heti.

22. elli08 Vierailija

Ja siellähän on miehiäkin....

23. Halooo! Vierailija

24. Lukija... Vierailija

Moni kakku päältä komea...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1452613

25. Juha-Matista Vierailija

Onneksi sen oikea luonne tuli esiin ja Anna valitsi jounin. Juha-Matti ei ollut tosissaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri