Sinkkuäiti sarja näytelty.. sori jos on ollut jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Sinkku%C3%A4iti-sarja+olikin+n%C3%A4ytelty/1135241261245

Keskiviikkona päättynyt Nelosen Sinkkuäidille sulhanen -sarja oli osittain näytelty. Sarjassa mukana ollut sinkkuäiti Regina paljasti torstaiaamuna Radio Novan haastattelussa, että todellisuudessa hän on varattu ja vain esitti sinkkua koko sarjan ajan. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat.

Regina kertoi Novalle, että hän alkoi seurustella nykyisen poikaystävänsä kanssa heti sen jälkeen, kun tosi-tv-sarjan kuvaukset olivat alkaneet.

"Tapasin aivan ihanan miehen. Olin päättänyt yrittää olla lojaali ohjelmalle, mutta ei tunteilleen mitään mahtanut", Regina sanoi.

Sen enempää katsojat kuin Reginan sulhasehdokkaatkaan eivät tienneet asioiden todellista laitaa. Tuotantoyhtiö tiesi, mutta vaati Reginaa näyttelemään sinkkua.

"Olisin halunnut lopettaa kesken varsinkin sen jälkeen, kun törmäsin nykyiseen mieheeni. Ohjelma on aiheuttanut älyttömästi ongelmia meidän suhteeseemme. Se oli vaikea paikka minulle ja hänelle, että olin mukana ohjelmassa", Regina paljasti Novalle.

Regina antoi Sinkkuäidille sulhanen -sarjan keskiviikkoisessa päätösjaksossa pakit molemmille loppumittelöön asti selvinneille sulhasehdokkailleen.

Todennäköisesti näin olisi silti tapahtunut, vaikka sinkkuäiti olisi ollutkin sinkku. Regina kertoi jo elokuussa Ilta-Sanomille, että hän oli pettynyt pahasti hänelle valittujen miesten tasoon.

noo eipä kovin shokki-uutinen, en ihmettele yhtään jos sopimus tuotantoyhtiön kanssa jo tehty, niin kyllä siinä joutuu pysymään, vaikka alkaisikin sarjan ulkopuolella seurustelemaan kesken kuvausten..

Ainut mitä ihmettelen on, että kuka ihme huolii niin ylimielisen naisen kuin mitä Regina sarjassa osoitti olevansa?!!

Mut oisko osasyy siihen, miksi se antoi itsestään niin tympeän ja kalsean kuvan siinä, että sitä ei kiinnostanut se ohjelma eikä ne ukot yhtään, kun kerran oli jo toinen tiedossa..

"oli pettynyt pahasti hänelle valittujen miesten tasoon" niin... jossain vaiheessa se voi käydä niin että sitä tasoa pitää laskea että saa ees jonku vierelleen... :whistle: :whistle: :whistle:

mitäs sitte jos kauneus katoaa? mitäs sitte tehään?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mut oisko osasyy siihen, miksi se antoi itsestään niin tympeän ja kalsean kuvan siinä, että sitä ei kiinnostanut se ohjelma eikä ne ukot yhtään, kun kerran oli jo toinen tiedossa..

Tätä mäki luulen ja veikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
"oli pettynyt pahasti hänelle valittujen miesten tasoon" niin... jossain vaiheessa se voi käydä niin että sitä tasoa pitää laskea että saa ees jonku vierelleen... :whistle: :whistle: :whistle:

mitäs sitte jos kauneus katoaa? mitäs sitte tehään?

Ja itehän se ne miehet niiden kirjeiden perusteella valitsi..

Yhteistyössä