Sinkkuna oleminen on muuten ihan kivaa, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nöpö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nöpö"

Vieras
peijakas kun tuppaa tulemaan univelkaa! :D
Yksin on niin tylsää kömpiä peiton alle, että mieluummin tulee iltaisin katseltua telkkaria tai puuhailtua netissä ihan liiiian myöhään.
Aamulla taas ei saa nukkua niin pitkään kuin unta riittäisi.

Että pitääkö tässä nyt joku hyväuninen köriläs saada pyydystettyä, että saan univajeen korjattua :D Tosin kyllä siinäkin varmaan alkuun ilta venyisi kaiken kivan merkeissä, mutta äkkiäkös sekin vaihe on ohi ;)

Mulla kävi just niin, että kun kokeilin seurustelua, niin ei tullut nukkumisesta mitään. :D Mies kuorsasi, enkä mä saa nukuttua kun joku köriläs kuorsaa sängyssäni koko yön. :O Siispä mä vaan valvoin :p

Sama vika. Mutta toisaalta en mä ikinä aikaisin mennyt parisuhteen aikanakaan nukkumaan. Nyt ei vaan ole enää sitä vaivaa että joku tulis holhoamaan että eiksun pitäis mennä jo nukkumaan jos meinaat aamulla jaksaa nousta. Jos meen ennen puoltayötä nukkumaan niin herään ihan takuuvarmasti jossain vaiheessa yöllä enkä saa enää unta.

Mulla kävi just niin, että kun kokeilin seurustelua, niin ei tullut nukkumisesta mitään. :D Mies kuorsasi, enkä mä saa nukuttua kun joku köriläs kuorsaa sängyssäni koko yön. :O Siispä mä vaan valvoin :p

Niin, voi kai siinä olla ongelmaa noinkin päin :D
Mä taas nukun paremmin, jos vieressä on joku. Ja tosiaan sänkyynkin tulee mentyä aiemmin jos on seuraa sinne makkariin :p

Sama vika. Mutta toisaalta en mä ikinä aikaisin mennyt parisuhteen aikanakaan nukkumaan. Nyt ei vaan ole enää sitä vaivaa että joku tulis holhoamaan että eiksun pitäis mennä jo nukkumaan jos meinaat aamulla jaksaa nousta. Jos meen ennen puoltayötä nukkumaan niin herään ihan takuuvarmasti jossain vaiheessa yöllä enkä saa enää unta.

Mä en kanssa oikein jaksa sitä urputtamista, että kyllä sun pitäis kulta jo mennä nukkumaan.. :confused: Kiva mennä nukkumaan kymmeneltä, kun sitten herää kolmelta. :(

Minä en ainakaan kenenkään vuoksi voisi lähteä ennen puolta yötä nukkumaan, en vain voi. Herään kyllä aamulla pirteänä, vaikkei näin lomalla tarviiskaan.

Mä en kanssa oikein jaksa sitä urputtamista, että kyllä sun pitäis kulta jo mennä nukkumaan.. :confused: Kiva mennä nukkumaan kymmeneltä, kun sitten herää kolmelta. :(

Samoin. Työkaveri lähtee nukkumaan jo yhdeksältä, itse olisin hereillä jo yhdeltä tai kahdelta. Saan nukuttua kuuteen seitsemään aamulla, kun valvon illasta. Kuusi tuntia on jo ruhtinaallista.

Yhteistyössä