Sinun bestiksesi todella ruma lapsi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsteriajatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monsteriajatus

Vieras
Onko kohdallesi tullut tilannetta, jolloin bestiksesi, sukulaisesi, työkaverisi tai muu ystävä on kuullesi ihaillut, miten kaunis lapsi hänellä on ja itse olet aina ollut sitä mieltä että hänen lapsensa on harvinaisen ruma? Mitä olet vastannut silloin? Oletko sanonut valkoisen valheen vai yrittänyt kiertoilmaisulla viestiä, ettet ole aivan samaa mieltä?

No en sanois kenenkään lasta rumaksi, ikinä! Hymyilen ja nyökyttelen kun muut kehuu lapsiaan. Tottakai jokainen vanhempi on omista lapsistaan ylpeä ja niin saakin olla.

Onko kohdallesi tullut tilannetta, jolloin bestiksesi, sukulaisesi, työkaverisi tai muu ystävä on kuullesi ihaillut, miten kaunis lapsi hänellä on ja itse olet aina ollut sitä mieltä että hänen lapsensa on harvinaisen ruma? Mitä olet vastannut silloin? Oletko sanonut valkoisen valheen vai yrittänyt kiertoilmaisulla viestiä, ettet ole aivan samaa mieltä?

Minkä ihmeen takia sellaista pitäisi viestiä? Sen paljon ihaillun suomalaisen "rehellisyyden" nimissäkö? Voi jösses taas.

Alkuperäinen kirjoittaja kysytkö tosissasi?;29874035:
No en sanois kenenkään lasta rumaksi, ikinä! Hymyilen ja nyökyttelen kun muut kehuu lapsiaan. Tottakai jokainen vanhempi on omista lapsistaan ylpeä ja niin saakin olla.

Sehän olisikin...

Äiti: "Minä niin rakastan näitä meidän Liinu-Mollan enkelikiharoita, ja eikö hällä olekin niiiiiiiin kauniit silmät?
Ap: "Kamala takkutukka. Ja hirveet sammakonsilmät".

Sanot ap vain että juujuu, niin on, ihan on isänsä näköinen.

Yhteistyössä