K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ei onneksi. Nythän voin hänen kanssa mennnä naimisiin, kun hänen äitikin minusta tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
Simo parka.Ehkä kannattaa nyt sitten odottaa sen avioliiton kanssa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
![]()
Entä jos ostan paljon käsidesiä ja kaadan sitä ammeeseen ja Simo nukkuu siinä häitä edeltävän yön?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
![]()
Entä jos ostan paljon käsidesiä ja kaadan sitä ammeeseen ja Simo nukkuu siinä häitä edeltävän yön?
Mut Simon pää on ongelma! Eihän Simoparka voi olla ihan päätä myöten siinä koko yötä tai se tukehtuu. :O Ja jos on vaan kaulaan myöten niin päähän jää ne virukset. :O Ehkä kandee odottaa Simon parantumista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
![]()
Mut Simon pää on ongelma! Eihän Simoparka voi olla ihan päätä myöten siinä koko yötä tai se tukehtuu. :O Ja jos on vaan kaulaan myöten niin päähän jää ne virukset. :O Ehkä kandee odottaa Simon parantumista?![]()
Mut Simohan ois pussi päässä maistraatissa ja sit yöllä, enhän mä kehtais muuten.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
![]()
Mut Simohan ois pussi päässä maistraatissa ja sit yöllä, enhän mä kehtais muuten.
No sittenhän se sujuu.Kunhan laittaa sen pussin silleen ettei Simo tukehdu sitten siihen. :O Varsinkaan riehakkaana hääyötä viettäessään.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Harmi vaan et jos Simol on nyt se possujen flunssa. :/
![]()
No sittenhän se sujuu.Kunhan laittaa sen pussin silleen ettei Simo tukehdu sitten siihen. :O Varsinkaan riehakkaana hääyötä viettäessään.
![]()
![]()
No en mä sille oikeesti anna. Ostan kotimatkalla lihiksen grillistä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Se on hyvä.Ei kannatakkaan antaa. Sellanen omituinen hiippari joka karkailee "Riihikselle" vai oliko "Riihikseen"... :O Laita Simo vaan sohvalle nukkumaan!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Se on hyvä.Ei kannatakkaan antaa. Sellanen omituinen hiippari joka karkailee "Riihikselle" vai oliko "Riihikseen"... :O Laita Simo vaan sohvalle nukkumaan!
![]()
Toden sanoakseni, olin ajatellut autotallia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vai onko tässä nyt joku este Suomen lain mukaan, kun mulla on jo mies?
En viitsisi tietysti nolata omaa miestäni, ettei sitten joku kirjoita Simolle olevansa huolissaan miehestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vai onko tässä nyt joku este Suomen lain mukaan, kun mulla on jo mies?
En viitsisi tietysti nolata omaa miestäni, ettei sitten joku kirjoita Simolle olevansa huolissaan miehestäni.
Kyllä sun pitää nyt Simo unohtaa kun sulla on jo mies!Tsot tsot. Kyllä Simo nyt pettyy. Ja Simon äiti.
Lähtevät kohta yhdessä Riihimäelle kun ei niitä häitä tulekkaan!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vai onko tässä nyt joku este Suomen lain mukaan, kun mulla on jo mies?
Kyllä sun pitää nyt Simo unohtaa kun sulla on jo mies!Tsot tsot. Kyllä Simo nyt pettyy. Ja Simon äiti.
Lähtevät kohta yhdessä Riihimäelle kun ei niitä häitä tulekkaan!
![]()
Sekin vielä, olenko minä nyt julkisesti nöyryyttänyt itseni, näin tullen jätetyksi alttarille, sekä mieheni, puhumalla Simosta ja käsidesistä. :ashamed: :ashamed:
Voisiko joku nöyryyttää minua nyt oikeen kunnolla, tämä on niin noloa. :ashamed: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, painun maan rakoon. Onneksi en vielä ehtinyt ostaa sitä käsidesiä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, painun maan rakoon. Onneksi en vielä ehtinyt ostaa sitä käsidesiä.
Jokin lohtu sentään.Yritä nyt lepyttää miehesi ettet menetä häntäkin, tuon mahtavan Simon takia.
Sano että Simo vain on niin upea ettei häntä voinut vastustaa. Ja nyt kun menetit hänet niin oma mies on taas ykkönen. Kyllä te pääsette tämän yli.
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostais:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Voi ei, painun maan rakoon. Onneksi en vielä ehtinyt ostaa sitä käsidesiä.
Jokin lohtu sentään.Yritä nyt lepyttää miehesi ettet menetä häntäkin, tuon mahtavan Simon takia.
Sano että Simo vain on niin upea ettei häntä voinut vastustaa. Ja nyt kun menetit hänet niin oma mies on taas ykkönen. Kyllä te pääsette tämän yli.
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, mä sanon kullalle, et se tulee hyvänä kakkosena nyt ja aina. :flower: