Sirkus Finlandialla tänä vuonna TOSI hyvä esitys!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voih, pitäsköhän sinnekin mennä. Käytiin viime vuonna ja petyttiin pikkasen. Tänä vuonna ukko oli ostanu liput sirkus Florentinoon. ...joo sinne ei ois menty, jos mä oisin ollu mukana ja nähny teltan koon jo etukäteen... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voih, pitäsköhän sinnekin mennä. Käytiin viime vuonna ja petyttiin pikkasen. Tänä vuonna ukko oli ostanu liput sirkus Florentinoon. ...joo sinne ei ois menty, jos mä oisin ollu mukana ja nähny teltan koon jo etukäteen... :whistle:

Oikeasti, oli NIIN paljon parempi show kuin esim. vuosi sitten!!!!!!

Mä kävin tänä vuonna eka kerran eläissäni ja oli kyllä mahtava kokemus. Ainoa miinus merkki meidän reissuun tuli ku ei heti tajuttu ottaa kuulosuojaimia nuoremmalle. Se ei ollenkaan tykkää kovista äänistä. Onneksi ne oli autossa niin toiselle osiolle saatiin ne päähän ja heti oli mukavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Mä kävin tänä vuonna eka kerran eläissäni ja oli kyllä mahtava kokemus. Ainoa miinus merkki meidän reissuun tuli ku ei heti tajuttu ottaa kuulosuojaimia nuoremmalle. Se ei ollenkaan tykkää kovista äänistä. Onneksi ne oli autossa niin toiselle osiolle saatiin ne päähän ja heti oli mukavaa!

Ja minä unohdan aina ottaa korvatulpat mukaan...toinen korva viottunut eikä kestä kovia ääniä...sai taas pikkulilli töitä :D

Meidän neiti voitti lipun, mut annoin pikkusiskolle sen, kun ovat menossa.. (pikkuveljeni voitti lipun myös)..

liian KALLIIT liput meidän perheen budjetille, ehkä ensivuonna sitten, kun/jos olen itekkin töissä..

Tänään kyl ajettiin pyörällä ohitte, ja meteliä kuului..

Wilma-73, olitko Vaasasta? Olitko siinä näytöksessä joka oli n. 19 aikaan?
Silloin ajettiin ohi, kun VKS:sta tultiin lasten kanssa.

Mekin käytiin isomman neidon kanssa näytöksessä ja ihan hauska ja hyvä oli. Toissa vuonna (vai liekö sitä edellisenä) kun viimeksi kävin oli mielestäni parempi, mutta ainahan se on kiva elämys.

Yhteistyössä