sis apua mitä mä teen (työhön liittyvä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eveliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eveliina

Vieras
Hain erääseen yritykseen töihin ja täytin sellasen heidän työhakemus pohjan..Nooh kun mitään ei kuulunut viikkoon niin laitoin yrityksen johtajalle kyselin,että olenko myöhässä hakemukseni kanssa kun olin lukenut että tekevät rekrytoinnin kesän aikana. No johtaja oli vastannut minulle että vielä pari paikkaa vapaana...voisin laittaa hakemuksen ja cv:n suoraan hänelle.

Sis pitääkö mun nyt koko hela hoito uusiksi tehä voi perkules...kun niin panostin siihen edelliseen jossa oli kysymyksiä joihin vastasin.....

Alkuperäinen kirjoittaja :
tietty laitat uuden hakemuksen suoraan johtajalle.

siis teenkö kuinten sellasen vapaamuotosen hakemuksen ja cv:n kun yrityksen omassa kyseltiin koulutus ja työhistoria ja lisäksi oli pari riviä jossa sai kertoa itsestään...nyt siis kerron siinä vapaamuotosessa kaiken vai?

Kyllä teet uudestaan jos oikeasti haluat sen paikan. Älä ihmeessä jos et halua töitä. Tommosia mahiksia ei saa usein, että yrityksen johtaja pyytää sinua lähettämään cv:n.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kyllä teet uudestaan jos oikeasti haluat sen paikan. Älä ihmeessä jos et halua töitä. Tommosia mahiksia ei saa usein, että yrityksen johtaja pyytää sinua lähettämään cv:n.

kaipa se sitten täytyy...kiitti:)

CV:ssä näkyy koulutus ja työhistoria, laitat sen sinne johtajalle ja lisäksi lyhyen ja ytimekkään vapaamuotoisen hakemuksen, kerrot miksi haluut just sen työn ja miks oot siinä hyvä. Ja paat jotenkin siihen sen että oot puhunu sen kaa puhelimessa ja se on ite pyytäny sulta hakemusta. Se on totta että sun mahdollisuudet on noussu jo huimasti se johtajan pyynnön myötä!

Yhteistyössä