Sisäistä dominaa etsimässä

  • Viestiketjun aloittaja DomDom
  • Ensimmäinen viesti
DomDom
Nopeasti alkuun kerrottakoon, että olen 30v nainen, ihanassa ja erotiikkaa tihkuvassa parisuhteessa. Molemmat on hyvin innokkaita ja aktiivisia makuuhuoneen puolella, kaikki fantasiat, ideat ja mielenkiinnon kohteet tuodaan esille puolin ja toisin, kaikenlaista kokeillaan mielellään!

Tuli tässä mietiskeltyä kun omiin mielenkiinnon kohteisiin kuuluu kevyt BDSM ja dom/sub asetelmat ja mies kykenee omalta puoleltaan heittäytymään kumpaankin rooliin oikein mallikkaasti, niin olisikohan muilla dom henkisillä vinkkejä miten kehittää itsessä sitä vallan kaappaamisen itsevarmuutta ja tervettä egoa pyörittää koko kuviota?
Olen perusluonteeltani varsin sopuisa ja lempeä huolehtija, sellainen lähes kammottavan perinteinen kodinhengetär jos ei oteta huomioon ihastusta nahka vermeisiin, kaulapantoihin, käsirautoihin ja ratsupiiskaan... Ja hirveästi innostaa ajatus valtapelistä dominan saappaissa, ideoita on ja tervettä kannustusta (eikä koskaan painostusta) miehen puolelta, mutta tilanteen tullen flow vie minut mukanaan ja mies päätyy ottamaan pomon paikan kun en huumassa muista pyöräyttää valtapeliä toisinpäin!

Hieman vaikeusastetta tuo etäsuhde, joten kaikista suunnitelmista huolimatta vihdoin tavatessamme taas kaikki unohtuu ja heittäydytään samoihin kuvioihin -joissa ei tosin ole mitään valittamista, mutta jälkikäteen joskus vähän harmittaa ettei onnistunut yllättämään miestä ja toteuttamaan erityisesti hänen fantasioitaan.
Kerran olen onnistunut käskyttämään miestä työpäivän ajan puhelimen välityksellä viestitellen ja se oli molemmille hyvin hauska, kuumottava kokemus ja vain vahvisti halua opetella tiukaksi valtiattareksi! Pitäisi kuitenkin vielä löytää keinoja joilla karistaa omaa, sisäsyntyistä ujoutta ja löytää lisää rohkeutta heittäytyä. Siksi lähdin kyselemään, että onkohan missään nurkassa muita ihmisiä, jotka ei ole luontaisesti niin karismaattisen itsevarmoja, mutta ovat onnistuneet valjastamaan sisäiset halunsa käyttöön?

Ajatuksia? Kokemuksia?
 

Yhteistyössä