Hae Anna.fi-sivustolta

sisaren antama piiska

Viestiketju osiossa 'Kasvatus' , käynnistäjänä Jaana vm60, 27.09.2012.

1. Isoveli Vierailija

Minulle äiti piti hyvin ankaran vitsakurin. Isä ei koskaan lyönyt. Ei pannut vastaan että äiti käytti vitsaa. Sitten kun olin 10vuotias en halunnut ottaa vitsaa kun olin jo mielestäni liian vanha. Äiti otti minut syliinsä javeti uimahousut alas ja alkoi piiskaamaan. Mutta minä vastustelin ja kiemurtelin niin paljon että hän ei jaksanut pidellä minua. Silloin äiti otti minua kiinni molemmin käsin ja siitä otteesta en enää päässyt kiemustelemaan pois. Äiti huusi pikkusiskon auttamaan. Sisko oli 8vuotias. Äiti käski siskon piiskaamaan minua kun hän piteli minua kiinni. Sisko nauroi ja kysyi että saako hän ihan oikeasti piiskata minua. Ja äiti käski lyömään lujaa. Ja sisko löi ensin kevyesti mutta äiti käski lyömään lujempaa. Sisko nauroi ja piiskasi minut niin että itkin ja pyysin lopettamaan. Enkä päässyt äidin sylistä mihinkään. Myöhemmin minä pyysin siskolta että hän ei kertoisi siitä kenellekään. Ei hän tosiaan kertonutkaan. Se olisi ollut tosiaan hirveän hävettävää. Monta kertaa me ollaan naurettu sille miten sisko piiskasi minut. Sen jälkeen en pannut vastaan kun äiti piiskasi minut.

2. Rääpäleveli Vierailija

Vanhemman veljen antama piiskaus oli niin kova pala, että siitä on jäänyt jonkinlaisia traumoja.Vielä aikuisenakin koen olevani häneen alistussuhteessa, hän on ehdoton auktoriteetti, jonka mielipiteen otan oikeastaan aina huomioon. Uhmatessani hänen näkemystään, annan hänen taas vaikuttaa ratkaisuuni. Aika typerää, että näin on, mutta hänen näkemyksensä nouee jatkuvasti mieleeni ja silloin minä taas myötäilen tai kapinoin, mutta hän vaikuttaa ratkaisuuni.

Pitkään hän olemusellaan, pukeutumisellaan, asenoillaan, äänenpainoillaan jne. sai minut muistamaan saamani slkäsaunan. Kuvitelin, että hän tahallaan teki niin, mutta ilmeisesti hän ei edes tiennyt miltä minusta tuntui. Kyllä minulta konseptit menee vieläkin sekaisin, jos hän tulee hihattomassa T-paidassa kovin lähelle ja mieleeni nousee elävästi yksi päivä vuosien takaa.

3. Vitsaa Vierailija

Siskoni oli minua 10 vuottavanhempi 7 vuotiaana sain siskolta piiskaa meistä tuli hyvin läheisiä 15 vuotiaa sisko piiskasi minut viimeisen kerran.

4. sain vitsaa Vierailija

Siskolta en saanut koskaan vitsaa tätiltä sain muutaman kerran sisko sai katsoa kun minua piiskattiin tätin toimesta minä sain katsoa kun täti piiskasi iso siskon pyllyä sisko antoi vitsaa pinemmille.

5. justus Vierailija

Teini-iässä jotain 15-16 -vuotiaana vuotta nuorempi siskoni sai minut kiinni siitä että lainasin
    yöllä isän autoa salaa, mikä oli ankarasti kiellettyä. Hän sanoin kantelevansa isälle, mutta
    muutti viime hetkessä mielensä ja sanoi että saan valita, joko hän kertoo tai hän antaa
    minulle piiskaa. Valitsin tietysti jälkimmäisen, koska arvelin ettei hänestä siihen juuri ole.
    Arvaukseni oli väärä; seuraavana päivänä koulun jälkeen kun vanhemmat oli töissä sisko
    käski ovelasti hymyillen minut huoneeseensa. Hän käski minun vetämaan housut alas ja
    asettumaan vuoteelle vatsalleen. Jostakin hän oli hakenut kimpun tuoreita vitsoja ja veteli
    niin kovaa että minun oli pakko huutaa kivusta. Pahinta tässä oli se että hän ilmoitti
    kertovansa tästä kavereilleen ja muille tutuille, ellei selkäsauna toistuisi aina silloin kun
    häntä huvitti. Näin tapahtui, ja aikuisenakin tämä uhka on edelleen päällä..

6. strykmottagare Vierailija

Hei justus!Kuinka vanha sinun siskosi on nyt?Ajattelin jos hän on 40 - 60 v ja vapaa nainen ja oli niin kiinnostunut annaa sinulle piiskaa,että ehkä hän halua tulla annaa minulle piiskaa?
    [email protected]

7. Joonas 69 Vierailija

En saanut koskaan piiskaa sisareltani, koska minulle ei sellaista ilmestynyt. Mutta naapurissa oli vuoden vanhempi tyttö ja kesäisin hänen kanssaan leikimme perhettä. Aluksi hän esitti äitiä ja haki pienen vitsan ulkoa, riisui alapääni paljaaksi ja yritti piiskata pyllyäni. Joskus putosin lattialle hänen polviltaan kesken toimituksen sillä ikäerosta huolimatta olin jo silloin isompikokoinen. Aikansa piiskattuaan hän ojensi piiskan minulle ja vuorostani piiskasin hänen pyllyään. Se oli sellaista piiskaleikkiä ja hauskaa oli.
    Olen joskus miettinyt hänen kiinnostustaan piiskaan, olikohan tyttö saanut tuta kotona. Minua ei kotona koskaan piiskattu oikeasti eikä minulla silloin ollut sen suurempaa mielenkiintoa piiskaukseen. Mutta tytön paljaan pyllyn näkeminen kyllä kiinnosti jo silloin.

8. strykpojke Vierailija

Onko sinä et uskalla kysyä sinun naapuri jos hän on kiinnostunut annaa piiskaa?

9. Veli sai piiskaa Vierailija

Teinipojat mittelevat urheilussa ja voimissa toisiaan. Jossakin vaiheessa tulee vastaan sekin raja jolloin uskotaan, että olen isääni voimakkaampia. Sitä on kyllä vaikea mitata, isää ei kehtaa eikä tohdi haastaa, sillähän saattaa olla yllättäviä voimia.

Olin suunnilleen 15-vuotias, kun näin aivan uskomattoman näyn, joka sotki pitkäksi aikaa maailmankuvani. Tuvasta kuului jotain kummallista melua ja menin katsomaan. Isä istui tuolilla melko tarkasti keskellä huonetta, hänen sylissään makasi mahallaan veljeni ja piiska räpsähteli paljaalle pyllylle. Veli sitä melua piti, ei jäänyt epäselväksi, että tosi oli kysymyksessä, veli sai selkäänsä vaikka protestoi ankarasti.

Kaikesta näki, että operaatio oli tarkasti suunniteltu, tuoli oli siirretty keskelle lattiaa, vitsa haettu ja veljen housut oli lytyssä nilkoissa. Lisäksi piiskattava yritti vapautua isän otteesta. Luultavasti en saanut koskaan tietää, miksi veli piiskattiin, enkä tohtinyt kysyä, että oliko hän vapaaehtoisesti taipunut ukon kuritettavaksi, vai oliko hävinnyt papalle voimissa.

Se järisyttävin asia tuossa tilanteessa oli se, että veli oli 1,5 vuotta minua vanhempi ja myöskin vahvempi. Tuona päivän minä, kiukkuinen murkku, jouduin arvioimaan asiat uusiksi. Nuo tapahtumat tuvassa seisautti meikäläisen veret. Näin kauhistuttavan esimerkkin siitä, kuinka minunkin voi vielä käydä. Aikuisena tapaus on kuitenkin jopa huvittanut.

10. Sainpiiskaaminäkin Vierailija

Mulle tuli äidiltä piiskaa kun olin sen ansainnut sen mielestä. Sitten meille tuli hoitaja mulle Saara nimeltään. Äitini nykäs mut 10v pojan luokseen ja housuni
    alas sekä näytti Saaralle mun piiskatun pyrstöni. Jos on tarvista Saara sinäkin voit pojan piiskata ei se siihen kuole luulisin ja äitini nosti mulle housuni yläs sekä lähti
    hommiinsa. Vai on mulla piiskan käyttö oikeus sinuun näytäs tädille oletko sinäkin
    likka kuten on sun äitisikin sanoi Saara mulle. ja minä sitä karkuun sekä se mun perääni. Meillä oli tosi hauskaa sen kanssa kun sillä oli vain vähäsen töitä meillä. Sen pää tehtävä oli pitää mulle seuraa ja joka ikinen päivä se tahtoi nähdä kuinka
    paljon on mun pilini kasvanut. Ja kun olin saanut piiskaa joltakin sain sitä myöskin Saaralta. Vuodet vieri ja minäkin kiinostuin Saarastamme seksuaalisesti
    Mutta pikku poika minä olin sille vain lelu en muuta. Minä rupesin oikein urakalla
    sitä kiusaamaan eli sen tisseissä olin kiinni ja se kuritti minua sekä kouri mun sojottavaa piliäni. Poika ja pikku sellainen sulla on nämä pienen pojan vehje se sanoi mulle monta kertaa. Mutta se ei haitannut minua vaan heti kun tuli tilaisuus
    heti sen tisseistä vain kiinni. Ja Saara veti multa housuni alas pienet ne ovat mutta on se kyllä pystyssä se jutteli mulle ja runkkasi multa lastin ulos. Sen jälkeen joka sen työ päivä oli mun penikseni tarkistus sillä mielessä. Ja sehän mulle sopi hyvin.
    Mun harmikseni se löysi miehen ja lopetti meillä hommansa.

11. Piiskattu poika Vierailija

Minulla oli tapana kun iso veljeni tuli meille viikon loppua viettämään. Minä heti sen kaulaan ja toivotin sen tervetulleeksi vanhaan kotiinsa. Veljeni otti mut irti kaulastaan ja nosti mut pöydälle seisomaan ja veti housuni alas. Voi kun onkin iso ja rupes vertaamaan sormillaan minkä kokoinen on mun pilini silloin. Vanhem-
    millamme oli hauskaa kun iso veli tarkisti hänen pikku veljensä munat. Vuodet vieri ja veljeni toi näytille monta eri likka lasta, Ja jokaiselle se esitteli mun munani. En laittanut sille hanttiin kun mun vanhemmillanikin oli sama vika. Eli nekin esitteli mun munani mielellään muille ihmisille jotka kävivät meillä kylässä.
    Veljeni meni naimaan yhtä likkaa meillä hänen vanhaan makuu huoneeseen ja minä tietysti vakoilemaan sitä poikaa. Minä hämmästyin kun meidän vanhemmat-
    kin tuli mun vierelleni ja näytti mulle ole hiljaa. Me katottiin kun mun veli pani sitä likkaa hänen sänkyssään, Ja veli näytti meille peukaloa yläs päin eli se oli näh-
    nyt että me olemme sitä vakoilemmassa. Hyvä poika on meillä ei pelkää meitä hänen sukulaisiaan yhtään kehui isä mun veljeäni. Me lähettiin sisälle ja isäni nosti mut selälleni pöydälle ja tarkistivat mun sojottavan pilini. Minä annoin heille
    monta orkkua ennen kuin se meni takas normaalin asentoon. Äitini vei mut meidän saunaan pesulle missä olivat mun veljeni sen tyttö ystäväkin pesulla juuri
    silloin. Veljeni pesi likan pillua ja selvästi se runkkasi sitä mun mielestäni. Sillä sojotti sen penis ja äiti siihen kiinni. Siintä onkin aikaa kun minä olen Raimon peniksen pessyt, Ja äitini rupesi sitä pesemään eikä veljelläni ollut sille mitään vasta väitettä silloin. Seppo mene sinikan luokse sekin voi tarkistaa sun munasi
    samallla ja minä menin sen luokse tarkistettavaksi. Saat sinä mun tissejäni puri-
    stella ei ne siintä kulu se sanoi mulle. Ja minä puristelin Sinikan tissejä. Äitini runkkasi isoa veljeäni ja siltä tuli lasti siihen lattialle silloin. Sinikka kopeloi
    mun peli välinettäni miksi sulla ei nouse tämä yläs se kyseli multa. Äitini vastasi
    sille me olemme vakoilleet kun Raimo pani sinua äsken sen huoneessa, Ja Sepolla nousi toi yläs silloin niin oli vain kohtuulista pojalle että me hänen vanhempina tyhjennettiin poikamme. Kohta tulee meille Lasse se tulee piiskaamaan meidän poikamme ja minä tarkoitan nyt nuorempaa sanoi äitimme sille likalle. Mulla äitini puki lasten yö asun missä oli Mikki Hiiren kuva kummassakin osassa. Ja muut olivat normaalisti puvettuna kun meille tuli se Lasse tyttärensä kanssa. Silloin minäkin muistin miksi ne ovat siinä. Minä olin piiskannut sen likan ja me sovittiin silloin että ensi viikolla on sen vuoro tehdä mulle mitä tahtoo koulu päivän jälkeen. Ja Lasse kävi istumaan tuolille mikä oli meidän sohva ryhmän eteen laitettu juuri Lassea varten. Ja lattialla oli mulle hyvin tuttu remmi sekä aivan uusi vitsa minkä oli isäni käynyt hakemassa
    sillä aikaa kun äitini pesi mut äsken minä tuumasin silloin. Lasse komensi mut
    hänen oikealle puolen ja tyttönsä vasemmalle puolen, Ja käänsi likan veti siltä
    housut alas ja kyseli multa kuka on hänen likkansa piiskannut ja miksi. No ei mulla ollut sille vaihto ehtoja antaa eli vain katselin mun varpaitani. Ja otin vitsan lattialta ja annoin sille sekä itseltäni housuni alas ja kävin sen syliin vain
    odottamaan kiitosta. Lassa nosti likalleen housut takas yläs ja käski sen mennä
    myöskin istumaan muiden vierelle. Ja sitten se riemu mun kohallani alkoi eli
    pojan vuoro oli parkua, Lasse vaihtoi asetta eli vitsa pois ja remmi tilalle sekä poika jatkoi parkumistaan meillä silloin. Kun oli saanut pojan hoidelluksi tuli mun vuoroni mennä nurkkaan häpeemään mun tekojani. Ei muuten hävettänyt
    yhtään minua kun tämä oli niin tavallista mun elämässäni silloin 100v taakse päin.Aikuset saivat kahvit juoduksi ja äitini haki mut ja laittoi pöydälle selälleni
    mikä on meillä niin tavallista piiskaamisen jälkeen kun ei poika jaksa enää parkua on sen peli välineiden tarkistus edessä päin. Ja ne likat yhdessä tarkisti
    mun peli välineeni ja mullekin selvis että ne ovat tuttuja toisilleen. Heillä oli pieni probleema kun iso likka halusi päästä katsomaan kun Sepon taka puoli vaihtaa väriä mutta miten se tehtäis. Ja Raimo tuli kuin tilauksesta samaan baariin missä he istuivat. Heille selvisi nopeesti että se on mun iso veljeni ja
    likat toimivat eli isolikka iski mun veljeni että pääsee katsomaan kun Sepon
    taka puoli vaihtaa väriä. Kaikilla oli hauskaa ja likkoja kehuttiin kovasti siintä.
    Pikku likka sanoi mulle ensi viikolla on hänen vuoronsa Seppo. Eli nämä sulta
    vain esille ja nyt tiedät ketkä sun pilisi tarkistavat ja kunnolla. Pidäs poika huoli että sun pilisi toimii vähintään 10 laukausta pitää tulla tai ja lassa näytti mulle vitsaa lattialta. Minä vain nyökkäsin sille. Tämän pituinen tämä mun muisteluni
    ja töttöröö huuuhaaa ja niin edelleen.

12. vierailija Vierailija

Minä olin 17-vuotias ja veli 6 vuotta vanhempi. Meillä oli yhteinen huone vanhan maalaistalon päätykamari. Veli oli kaupungissa töissä, mutta viikonloppuisin hän yleensä tuli kotiin. Tällä kertaa hän oli saanut urakkansa valmiiksi ja tuli yllättäen jo keskiviikkoiltana.

Meillä oli kummallakin oma ikkuna, sänky, kirjoituspöytä ja yhteiset komerotilat. Mutta veljellä oli yksi asia jota minulle ei ollut, hänellä oli lukittava pieni kaappi, jonka hän oli tehnyt koulussa. Minua sen kaapin sisältö kovin kinnosti ja kun veli muutti viikoiksi kaupunkiin, niin minä opettelin tiirikoimaan sen auki. Kaapissa oli mm. kortsuja, miesten lehtiä, rakkauskirjeitä, kiväärin patruunoita ym. Minulle kaapilla mellastaminen oli tietysti ankarasti kielletty, eikä minua niin hirveästi kiinnostanut muut kuin ne miesten lehdet. Niitä minä silloin tällöin lueskelin. Lukukerrat olivat tihentyneet iän myötä.

Siinä puuhassa olin sinä keskiviikkoiltana, kun veljeni repäisi oven yllättäen auki ja astui sisään. Minä sulloin käsissäni olevaa lehteä sängyn ja seinän väliin ja onnistuin mielestäni siinä melkoisen hyvim. Veli heitti laukkunsa sängynsä eteen lattialle ja lähti tupaan. Minä kiirin viemään lehteä kaappiin ja tiirikoimaan ovea lukkoon, kun veli repäisi oven uudestaan auki. Olin kärähtänyt tempustani.

Veli repäisi minut olkapäästä loitommaksi, niin että olin lentää selälleni, se repäisy tuntui kuin hevonen olisi potkaissut. Hän lukitsi kaapin ja sanoi:
    – Tämä ei jää tähän!
    Minulle syntyi heti mielikuva, kuinka joudun hänen kuulusteltavaksi, saan puhua enkelten kielin koko illan ja mielistellä minkä kerkeän. Siitä huolimatta hän saattaa minua kilistellä ja ravistella kovakouraisesti. Minä en osaisi muuta kuin pelätä, hän oli paljon isompi minua, vanhempi ja pirun riski ainakin minuun verrattuna. Olisin kuin veitsenterällä, yksikin väärä sana ja minä tuntisin sen nahoissani.

Porukat olivat ilmeisesti vielä navettatöillä sillä veli tulla rymisti pian takaisin.
    Tullessaan sisälle hänellä oli mukanaan melkoinen koivupiiska, hän oli selvästi murhannut jonkun viattoman koivunvesan. Seuraavana hän lukitsi huoneen oven ja pisti avaimen taskuunsa.
    – Housut alas! hän ärjäisi.
    Minä istui paskajäykkänä, enkä ollut kuulevinani.
    Kerran hän toisti määräyksensä, mutta kun se ei tehonnut hän kävi minuun käsiksi. Minut kaadettiin sängylle selälleen ja yli 90 kiloinen korsto istui rintani päälle ja alkoi päästellä housujani. Kyllä minä yritin, mutta ei siitä pois päässyt.
    Hipiä paljaana minut siitä napattiin polvien päälle makaamaa ja saman tien risu jo räpsähti pyllylle. Siitä sain niin paljon voimaa, että onnistuin vääntämään itseni lattialle.

Se ei tietenään sopinut veljelleni, vaan hän pisti vitsan sängylle ja tarrasi minuun ihan kaksin kourin ja kohta olin taas hänen sylissään ja piiskaus jatkui Nyt hän keskittyi paremmin minun aloillaan pitämiseen, enkä minä olisi irti hänen vasemman käsivarren puristuksesta päässyt, jollen olisi saanut nostettua toista jalkaani sängylle ja lujalla potkulla seinästä onnistunut tipauttamaan itseäni lattialle.
    – Jo nyt on perhana, jollen minä saa tuollaiselle rääpäleelle selkäsaunaa annettua!
    Ja taas minua vietiin, koivet oli kohti taivaita ja pää viisti lattiaa. Sitten vasta tilanne rauhoittui kun makasin hänen oikealla reidellään ja vasemmalla jalalla hän painoi minua selästä. Vasemman käteni hän nakitti omaan kouraansa. Tajusin, että peli oli tällä kertaa pelattu ja piiska ryhtyi töihin, enkä minä voinut muuta kuin pylly pystyssä odottaa polttavia sivalluksia. Itkuksihan se meni ja veljeni lopulta heltyi.
    – Olisit päässyt helpommalla, jos olisit itse laskenut housusi.
    Sitä minä en sentään uskonut, mutta en sanonut kuitenkaan mitään.
    – Nyt kerrot ihan tarkkaan mitä tekemistä sulla on minu lukitussa kaapissani ja jos yhtään huomaan valhetta, niin minä pistä risun uudestaan töihin.
    Minä kerroin ja veli näytti uskovan minun selitykseni.
    –Jos sä menet isälle ja äitille kertomaan selkäsaunastasi, niin äijä piiskaa sut taatusti uudestaan, arveli veli.
    En minä ukolta selkäsaunaa halunnut, mutta jos mun olisi pakko selkäsauna ottaa, niin tahtoisin sen veljeltä.

Vieläkin muistan kuinka komealta ja vahvalta veli tuntui tuona iltana, sellaista tunnetta minulla ei ollut enää ollut vuosiin. Tuosta illasta minuun iski halu, joka on vain kasvanut vuosien mittaan. Haluan "isolta veljeltä" piiskaa.

13. vierailija Vierailija

Me oltiin kaveri porukassa ja leikittiin toistemme kanssa, Me koitettiin kuka on vahvin meistä ja Sulo meidän pomohan sen voitti tietysti. Ei ole poikasista mulle vastusta se kiusas meitä ja käski tulla yhdessä hänen päällensä. Jos saatte mut nurin tehkää mitä huvittaapi mutta jos turpiin mätätte ja näytti nyrkkiä meille.
    Eli saadaan siltä kunnolla selkäämme me tulkattiin. Ja porukalla Sulon kimppuun
    ei se meille pärjännyt ja minä heti siltä housuja auki sekä kinttuihin siltä ja muut kaasivat Sulon nurin. Ja minä sen kalun kimppuun siltä tuli lasti ja muut kakarat menivät kauvemmaksi ne tahtivat nähdä miten Sulo reakoi mun tempaukseeni.
    Vai olet sinä tollainen poika Risto se sanoi mulle ja otti nenäliinan taskustaan ja
    siivos itsensä ja nousi yläs sekä housut takas yläs. Pitäkääs Riston käsistä kiinni
    se määräsi ja kohta oli mun vuoroni olla alapää paljaana heidän edessään. Sulo riisui multa housuni kokonaan pois koivistani ja vei läheiselle paju vitsa pusikolle
    Ja otti sieltä vitsan minua varten. Risto sinä menet tonne yläs ja runkkaat itseltäsi lastin tai vaihto ehtona on ja näytti sitä vitsaa mulle. No minä jouduin monta kertaa runkkaamaan itseni ennen kuin kaluni teki lakon ja sain housuni takas.
    Sulo sanoi että housut alas ok mutta että häntä runkataan ei ok, Ja minä vain nyökkäsin sille Ja me oltiin taas kavereita sen kanssa.

14. Isoveljeni Vierailija

Me olimme kavereita mun ison veljeni kanssa se on minua 2 vuotta vanhempi.
    Minä kiusasin sitä mielelläni ja se otti mut kiinni sekä housuni alas tai pois kintuista. Ja vei mut alapääni paljaana äitimme luokse ja kertoili mun syntini sille.
    Äitimme antoi vitsan oven päältä veljelleni ja se piiskasi mut äitini silmien edessä.
    Kun vuodet vieri minäkin kasvoin myöskin sieltä ja veljeni rupesi laittamaan multa kaluani aina yläs kun olin sitä kiusannut. ja vei mut meidän äidin eteen ja kertoili mitä olin tehnyt sille taas kerran. Ja äitimme katseli mun koipien väliä missä se oli tomerasti pystyssä. Pojalla seisoo näköjään järki ja kyrpä samaan aikaan vie se poika ulos ja paju vitsa pusikon vierelle sekä piiskaa se poika siinä. Minä yritin saada äitimme muuttamaan mielensä. Vain kun tulet meidän likkojen kanssa saunaan niin veljesi piiskaa sut tässä niin kuin ennenkin. Minä suostuin kun se oli musta pienempi kiusa kuin että naapurit näkee mut muna ylhäällä. Ja sen jälkeen aina kun kiusasin veljeäni se piiskasi mut äitini silmien alla mulla muna ylhäällä
    minkä veljeni varmisti joka kerta minua runkaten. Ja kun oli naisten sauna ilta minä sinne äitini kanssa, Ja myöhemmin kerroin mitä ne naiset oli mulle ja mun penikselleni tehneet taas sillä kertaa.

15. poikasena Vierailija

Minä olin naisten mieleen kun en osannut hävetä mitä on mulla koipieni välissä.
    Ne olivat äitini johdolla mussa kiinni ja vaikka olin jo 12 vuotias poika en minä
    heitä pelännyt. Ne ottivat multa housuni ja jokainen tahtoi nähdä kopeloida minua
    sieltä. Veljeni on 3 vuotta minua vanhempi ja kun joku meinasi käydä sitä poikaa riisumaan. Se meni paniikkiin en minä ole Esko menkää sen kimppuun ja se meni heitä karkuun. Vain kun se oli ollut tuhma ja isämme sitä kuritti se suostui olemaan ilman housuja, Mutta ei ilman urputusta, Vie mut muualle se pyyteli isältä. Mutta turhaan isämme piiskasi pojan siinä muiden silmien alla. Esko ja minä heti isälleni se nosti heti mut pöydälle käteni niskani taakse sekä multakin housuni alas.Sekä munastani kopeloiminen kunnes pojalla se seisoi. Kato sun pikku-veljestäsi esimerkkiä ja isämme laittoi mulle housuni takas yläs sekä nosti
    mut pois pöydältä. Poika ja se otti ison-veljeni jolta se joutui ottamaan väkisin housut pois. Isämme suuttui siihen kerran johan on helvetti tämän pojan kanssa aina sama rumpa.Aina kun sinä helvetin poika pistät mulle hanttiin minä unohdan että sinä olet mun poikani, Ja näytti sille nyrkkiään minä pudotan sut eli hakkaan nyrkillä sinua kuin vierasta sikaa. Poika heti vaatteesi pois, minuutin päästä äitisi soittaa ambulanssin tänne. Se oli eka kerta kun mun iso veljeni riisui itsenä pikana. Sekä meni isällemme saamaan piiskaa. Minä kyllä hakkaan ton pojan vielä kerran kun se sitä näköjään tarvitsee murisi isämme.

16. Vahinkon iloinen. Vierailija

Veljeni oli töpännyt ja se yritti että minä otan sen syyn päälleni. En minä voi sitä
    ottaa kun minä olin juuri silloin hammas lääkärillä ja näytin sillle mun paikatun
    hampaani. Helvetin helvettiä taas saan selkääni ja ehkä remmillä vielä. Huomenna
    on voikkaa mulla koulussa sekä tietysti suihkuun että kaikki näkevät mun pyrstöni
    noitui veljeni. Se on kaksi vuotta minua vanhempi ja minä olin silloin 13 vuotias nuori mies. Ja tunnustan että olin iloista poikaa kun veljeäni vitutti sen tuleva piiskaus. Vai olet sinä poika iloinen kun minua piiskataan kohta ja se mun pääl-
    leni ja multa housuni alas, Sekä otti myöskin kalsarini alas ja ne kummatkin pois
    multa. Sullahan seisoo sun munasi se sanoi mulle, Minäkin katselin koipieni väliä
    se oli oikeessa. Minä meinasin välttää siltä tulevan piiskauksen, Runkka sun pikku
    veljesi kun sillähän seisoo jo valmiiksi sen penis ja menin pöydälle selälleni sekä koipeni levälleen. Veljeni katseli mun kaluani ja silläkin nousi sen penis yläs. OK
    ja se tuli minua runkkaamaan. Kun olin lauvennut ehkä 3 kertaa tuli meidän äitimme kotiinsa, Ja se katseli meitä poikia sekä minua siinä pöydällä. Selälläni
    muna ylhäällä veljeni runkattavana. ja juuri silloin multa tuli uusi lasti mun vatsal-
    leni mihin mun veljeni oli ohjannut ne joka kerta. Äiti sun vuorosi näytäs sun pojillesi että sinäkin osaat runkata poikiasi. Ja äitimme käski veljenikin ottamaan
    housut pois jaloistaan, Sullakin poika toi seisoo tai oikeesti ja äitimme rupesi veljeltäni ottamaan housuja pois sen koivista, Kun se oli laskenut veljeltäni housut
    alas, Poika ja se vain katseli mun veljeni penistä minäkin nousin istumaan pöydälle ja katselin veljeni munia. Ne olivat isommat kuin mulla tunnustan mutta mitä meidän äitimme niissä näki sitä minä en ymmärtänyt. Poika meinas laittaa kätensä eteen mutta se ei käynyt mun äidilleni alkuunkaan. Poika heti jalka yläs ja äitimme otti housut pois sen jalasta. Poika heti pöydälle veljesi vierelle se sitä komensi heti.

17. Vahinkon iloinen. Vierailija

Jatkoa tohon Vahinkon iloinen juttuuni. Veljeni sekä minä pöydällä selällä muna
    ylhäällä. On sulla iso toi sun peniksesi poika jutteli äitini sille, se meinas laittaa kätensä suojaksi ja äitini löi sen kättä vihaisesti. Kerran vielä poika ja sun isäsi vetelee remmillä pyrstön uuteen uskoon. Eli mun veljeni saa meidän isältä kunnol-
    la selkäänsä mulle tuli heti mieleen. Veljeni heti kätensä niskansa alle ja äitini sen kaluun kiinni ja minua se ei unohtanut. Multa tuli 2 kertaa kunnes mun veljeni laukesi vasta ensimmäisen kerran. Äiti kun meidän isä tulee kotiinsa se karkaa heti
    mun kimppuuni, Jutteli veljeni äidillemme ja minä arvasin heti mikä sillä on mielessä. Äiti sinä voisit puhua sille minä lupaan sulle minä teen mitä sinä vain käsket minua poika lupasi äidillemme. Sinä olet mun poikani vai äitimme kyseli siltä ja jatkoi meidän runkkaamistamme. Pikku veljesi ei ole vielä koskaan temppuilut mulle, Olen voinut ottaa siltä sen munat esille ja se on sille ollut ok.
    Mutta sinä helvetin poika tämä on eka kerta kun näen tämän paljaana ja vielä pystyssä murisi äitini sille. Ei poika minä en luota sinuun miten sinä olet meinan-
    nut minut puhua yli nyt poika. Multa tuli lasti sekä mun kaluni suli eli meni pieneksi takas. Nytkö sulta tämä teki lakon poika ja äitimme jatkoi mun kopeloi-
    mistani ja veljeni runkkaamista. Siltäkin tuli lasti ulos ja äitini katseli meitä sen
    poikia sekä meidän muniamme. Se haki paperia sekä roskiksen ja siivosi poikansa.
    Pojat pesulle eikä kumpikaan poika laita sitten housuja jalkaansa se määräsi meitä
    heti. Isämme tuli kotiinsa ja perkeleitä mukana ja heti veljeni kimppuun. Hyvä kun
    olet valmiiksi alapää paljaana se sanoi pojalle ja vei sen pöydälle mutta se olikin varattu. Äitimme oli laittanut lautasia pöydälle ja käski meitä syömään ja heti. Me söimme ja isäni kertoili mitä oli veljeni tehnyt. Olitko sinäkin mukana kun olet myöskin ilman housuja se kyseli multa. En ollut minä olin hammaslääkärillä ja näytin sille mun paikatun hampaani.

18. Vahinkon iloinen. Vierailija

Jatkoa tohon vahinkon iloinen. No poika saa kohta multa kunnolla remmiä se sanoi meille. Mutta miksi sinä olet ilman housuja poika, Tämä on vissiin eka kerta
    kun sen näen vielä paljaana. Vaimo onko sulla jotain tekemistä tämän asijan kanssa se kyseli vaimoltaan. Pojat olivat runkulla kun minä tulin kotiini, siis iso poika runkkasi pienempää poikaa mikä on heillä aivan normaalia. Ja sillä seisoi
    sen penis sillä on iso penis melkein kuin sun penis jutteli se jutteli meille.
    Poika oli kauhuissa kun se ajatteli tulevia tapahtumia täällä meillä. Minä sain sen riisua ja se kävi pöydälle veljensä vierelle. Sekä minä olen heitä kumpaakin poikaa
    runkannut tänään kertoili äitimmme isällemme. Musta olis kohtuulista että sinä
    siirrät sitä pojan remmillä hakkaamista hiukan tuonemmaksi. Tästä hetkestä läh-
    tien iso poika voi tarkistaa pikku-veljensä aina kun se vain tahtoo kun me tiedämme että he kumpikin pitävät siintä leikistä. Ja ruvan jälkeen on kumpikin poika ilman housuja aamuun asti. Me tarkistamme kummatkin pojat kun se meille
    sopii. Ja heti kun iso poika rupee meille temppuilemaan on sulla se remmitys numero pojalle. Eli me pikku pojan kanssa pidämme sen käsistä kiinni ja sinä paukutat sitä sun remmiä ja kunnolla pojan taka puoleen. Isämme murisi hetken ja äitimme antoi sille luvat ottaa vitsa ja piiskata poika mutta kevyesti kun sillä on voimistelua huomenna. Isä piiskasi mun ison veljeni ja minua hyvin kevyesti. Sekä me olimme ilman housuja aamuun asti. Äitimme käski meitä poikia monta kertaa
    tarkistettavaksi. Jos poika rupee temppuilemaan sulla on se remmin käyttö oikeus heihin heti sanoi äitimme isällemme. Ja isäkin tarkisti meidät monta kertaa mutta minua se tarkisti enemmän kuin veljeäni. Poika mun mieleeni ja roikotti minua koivestani sekä kouri mun pehmeetä piliäni.

19. vierailija Vierailija

Sain piiskaa reilut 2 vuotta vanhemmalta veljeltävi, olin silloin pahassa murkussa 14-15-vuotias. Veli hoiti homman isältä opitula ammattitaidolla, eli pylly paljaaksi ja koivuvitalla tietoiskuja. Kuritus kesti niin kauan, että antauduin ilman ehtoja, eli jouduin pyytämään anteeksi käytöstäni ja lupaamaan, ettei se koskaan enää toistu.

Tuossa matsissa kaksi murkkua kohtasi ja minä hävisin, eikä tullut mieleenkään, että tästä pitäisi kannella huoltajalle. Tapaus jäi ainutkertaiseksi, mutta veljeä tottelin paremmin, en siksi, että olin luvannut vaan siksi, että uhka uudesta piiskajaisesta pakotti tottelemaan.

20. vierailija Vierailija

1. En saanut siskoilta piiskaa, mutta kerran se oli tosi lähellä. Minä oli kuusivuotias ja isosiskot 13- ja 15-vuotiaita, kun isä ja äiti lähtivät kyläilemään ja jättivät minut siskojen hoiviin. Tuskin ehti ovi heidän takanaan sulkeutua, kun systerit päättivät näyttää pikkuveljelle mistä kana pissii ja antaa minulle selkään. Me asuttiin kaupungissa kerrostalossa, joten piiskan hakeminen joka kerta erikseen olisi ollut turhan työlästä. Siksipä äiti piti siivouskomerossa ohutta keppiä, jolla hän joskus pehmitti takalistoani. Mikä lie kukkakeppi se oli ollut ennen kuin oli saanut uuden tehtävän. Tottahan siskot sen tiesivät, olivat varmaan itsekin saaneet pienempänä saparolleen samalla tavalla. Tytöt kun tulivat piiskakepin kanssa riisumaan housujani, minä huusin, kiljuin ja rimpuilin kuin henkeä olisi viety. Onneksi oli lappuhaalarit yllä ja kun puristin tiukasti kiinni henkseleissä, eivät he niin vain saaneetkaan pyllyäni paljaaksi. Kun operaatio pitkittyi ja melu oli hirveä, päättivät piiskaajat jättää homman kesken. Pelkäsivät kai, että kohta olisi poliisi tai vähintäänkin naapurit katsomassa ketä meillä tapetaan. Ei asiasta vanhemmille puhuttu heidän kotiin palattuaan, mutta on tapausta siskojen kanssa joskus aikuisena muisteltu. Kaikkihan sille ovat voineet nauraa ilman kaunoja, kun selkäsauna jäi lopulta antamatta.

21. [​IMG]

Äiti löi poikaa vitsalla pyllylle – tuomittiin pahoinpitelystä ja yli 600 euron korvauksiin
    Äiti joutuu maksamaan pojalle yli 600 euron korvaukset. .

Äiti joutuu maksamaan pojalle yli 600 euron korvaukset.

Vitsalla kerran poikaansa paljaalle pyllylle näpäyttänyt äiti on tuomittu Vantaan käräjäoikeudessa pahoinpitelystä. Poika oli tekohetkellä 10-vuotias.

Vantaan käräjäoikeus tuomitsi äidin 20 päiväsakkoon eli maksamaan 620 euroa sekä maksamaan pojalle kivusta, särystä ja tilapäisestä haitasta 50 euroa.

Tapaus sattui vuonna 2010.

Helsingin hovioikeus ei tällä viikolla muuttanut tuomiota. Vuonna 1973 syntynyt äiti myönsi hovioikeudelle syyllistyneensä pahoinpitelyn sijaan lievään pahoinpitelyyn ja toivoi, että syyte olisi hylätty vanhentuneena.

22. vierailija Vierailija

Minulla oli kuusi vuotta vanhempi veli, joka aina pullisteli voimillaan. Olihan hän tietysti minua riskimpi, koska oli vanhempikin. Lisäksi hän komenteli minua mielellään.

Tämä tapahtui kun olin peruskoulun viimeisellä. Olin veljeni kanssa kahdestaan kotona ja hän alkoi taas"työnjohtotehtävänsä". Minä tein hänelle selväksi, että me olemme saman arvoisia, eikä hänellä ole mitään oikeutta minun komenteluun. Veli ilmoitti, että minä en tarvitsisi muuta kun selkäsaunan, piiska kunnolla pyllylle. Huomasin kyllä, että hän sanoillaan härkki minua. Ja onnistuikin siinä, koska minulta alkoi tulla vaikka minkälaista tekstiä
    - Nyt panet turpas kiinni, tai minä piiskaan sut oikeasti!
    Sen verran ärsytti, että vitut ja muuta haistattelut alkoivat sinkoilla.

Veli ai jäänyt purkaustani kuuntelemaan, vaan poistui huoneesta. Vähään aikaan ei tapahtunutkaan mitään, vain minä tuhisin itsekseni. Kohta veli ilmestyi ovelle kasvoillaan kummallinen ilme. Hän oli vähentänyt vaatetustaan. Asia oli selvä, hihaton T-paita, hän aikoi taas pullistella lihaksillaan. Minä tuhahdin ja tein lähtöä toiseen huoneeseen. Silloin minä näin: hänellä oli vasemmassa kourassaan koivupiiska.

23. vierailija Vierailija

JATKUU
    Sen verran säikäytti, että ihan sormenpäissä pisteli. Alkoi takaa-ajo, veli piti huolen, että en päässyt ulko-ovelle, kamarinkaan minun ei kannattanut mennä, koska olisin joutunut entistä pienempään tilaan hänen kanssaan. Veli jätti vitsan sohvalle ja keskittyi minun pyydystykseen. Niin pienessä tilassa oli vaikea väistellä, kerran onnistui syöksymään pöydän alta. Veli hipaisi kantapäätäni, vaan ei syöksynyt perään, koska arvasi, että yrittäisin ulko-ovelle. Sinne me saavuimme yhtä aikaa. Minut oli saatu kiinni. Veljen innosta ymmärsin että hän oli tosissaan. Olisi melkoinen arvovaltatappio, jollen edes vähän saisi saparolleni. Mutta vähällä en luopuisi, mitään kohtalokasta ei ollut vielä tapahtunut.

Veli alkoi työntää minua sohvaa kohti ja minä pistin jarrut pohjaan, sillä seurauksella, että nousin ilmaan. Enkä minä tuntunut mitään painavan, kun lähes satakiloinen veljeni kantoi minut paikalle ja tinttasi selälleni sohvaan ja istui rintani päälle. Olin pahasti häädettynä kulmaukseen ja vastustaja teki kaikkensa asemani tukaloittamiseksi. Kun hän huomasi etten päässyt karkuun, otti hän oikean käteni hallintaansa ja alkoi päästellä vyötäni. Tunsin kuinka viileä ilma tunkeutui pöksyihini. Nopealla liikkeellä minut tempaistiin ylös ja samassa housuni nykäistiin alas. Vielä saman sekunnin sisään makasin mahallani hänen sylissään ja oikean jalkansa hän nosti minun jalkojeni väliin. Se temppu takasi, etten pystynyt pyörähtämään hänen sylistään enkä liioin luistamaan taakse päin. Ylävartaloni oli hänen kainalossaan pirun lempeässä puristuksessa. Vasen käteni oli selkänojan ja hänen selkänsä puristuksessa. Oikean käteni hän vangitsi omaan kouraansa.

Ei siinä montaa sekuntia puhallettu, kun hän oli saanut vitsan oikeaan kouraansa. Ensimmäisen räpsäyksen osuessa pakaroilleni väänsin itsen luokille minkä jaksoin, mutta hänellä oli varma ote, lisäksi hänellä oli painon ja voiman suhteen melkoinen ylivoima, vielä muutamia räpsäyksiä. Silloin jo surkeasti marisin, sitä tekoa olenkin hävennyt loppu ikäni ja kaikkea muuta mitä seurasi sen jälkeen. Minusta alettiin neuvottelemaan kilttiä poikaa. Veli määräsi tahdin ja pakotti minut huonoon sopimukseen. Hänellä oli oikeus piiskata minut, jos aihetta ilmaantuisi. Meidän sopimus tuli vain voimaan eikä sen loppumisesta ei puhuttu mitään. Se oli oikea häpeäsopimus, jota minä en kehdannut ottaa edes keskusteluun koskaan.

Veljestä tuli parin vuoden kuluttua uusi isäntä tilalle ja komentaa hän osasi alusta lähtien.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri