Sisko pilasi häälahjamme

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella törkää ja anteeksiantamatonta käytöstä sekä äidiltäsi että siskoltasi.

Ja täällä on pitkä liuta vastaavia idiootteja. Ei ymmärretä, mikä on toisen omaisuutta ja mikä omaa.
 

Yhteistyössä