Siskon flirtti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailija

Vieras
Tuli tosta mustasukkaisuusketjusta mieleen... Olen jonkin verran mustis miehestäni, mutta yksi asia ärsyttää yli muiden; Se, että oma siskoni flirttailee ja keikistelee minun miehelleni.
Siskolla on omakin mies ja ollaan puhuttu seksihommeleista normaaleja tyttöjen juttuja ja huomannut, että siskoni on oikeasti hirveän estoinen ja epäseksuaalinen. Ollut aina.
Ihmettelen kuitenkin tätä omituista käytöstä mieheni ollessa lähistöllä. Syödessä esim. avaa suunsa ammolleen auki ja työntää palasen kahvipullaa syvälle suunsa sisään ja katsoo samala miestäni. Ja sitten se pyllistely ja keikistely muutenkin on niin silmiin pistävää. On paha mieli kun oma sisko tekee tuollaista.
Ja miehenikin on myöntänyt, että juu tuotahan se tekee. Aluksi ajattelin, että hulluhan minä olen, eihän se oma sisko nyt voi tehdä tuollaista. Mieheni kuitenkin vahvisti asian...En haluaisi haastaa riitaa ja ottaa asiaa edes puheeks, mutta tässä on jo pieni luottamuspula alkanut muodostua, siis siskoani kohtaan, ei miestäni.
Mitä mieltä oleette ja mitä tekisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Tuli tosta mustasukkaisuusketjusta mieleen... Olen jonkin verran mustis miehestäni, mutta yksi asia ärsyttää yli muiden; Se, että oma siskoni flirttailee ja keikistelee minun miehelleni.
Siskolla on omakin mies ja ollaan puhuttu seksihommeleista normaaleja tyttöjen juttuja ja huomannut, että siskoni on oikeasti hirveän estoinen ja epäseksuaalinen. Ollut aina.
Ihmettelen kuitenkin tätä omituista käytöstä mieheni ollessa lähistöllä. Syödessä esim. avaa suunsa ammolleen auki ja työntää palasen kahvipullaa syvälle suunsa sisään ja katsoo samala miestäni. Ja sitten se pyllistely ja keikistely muutenkin on niin silmiin pistävää. On paha mieli kun oma sisko tekee tuollaista.
Ja miehenikin on myöntänyt, että juu tuotahan se tekee. Aluksi ajattelin, että hulluhan minä olen, eihän se oma sisko nyt voi tehdä tuollaista. Mieheni kuitenkin vahvisti asian...En haluaisi haastaa riitaa ja ottaa asiaa edes puheeks, mutta tässä on jo pieni luottamuspula alkanut muodostua, siis siskoani kohtaan, ei miestäni.
Mitä mieltä oleette ja mitä tekisitte?

Antaisin siskon vain tehdä itsensä naurunalaiseksi ja jatkaa hommaa? Tai sitten mainita asiasta ja katsoa reaktio. :D

Jossain vaiheessa, jos siskosi jutut menee ihan överiksi puuttuisin asiaan. Normaalisti olen sitä mieltä, että jos miestäni kohtaan joku naikkonen esittäisi liikaa kiinnostusta, niin mies saisi itse puuttua asiaan ja sanoa kiitti mutta ei kiitti. Mutta kun meillä oli tilanne, että melkein 20 vuotta minua vanhempi tätini alkoi ahdistella miestäni, niin silloin puutuin minä. Ihan siksi, että hän on minun sukulaiseni ja mies ei oikein tiennyt mitä olis pitänyt sanoa. Tilanne oli aika kiusallinen.

Ihan samoja juttuja täälläkin, mua kymmenen vuotta vanhempi sinkkutäti selvästi osoittaa kiinnostusta mieheeni ja siskoni ei flirttaile, mutta pyrkii aina mieheni lähelle. Oma mieskin löytyy, mut heillä ei näytä olevan mitään. Tosi kiusallinen ja harmittava juttu, koska epätodellisempi, kuin jos kyseessä joku muu kuin sukulainen. Mieheni on melko puoleensa vetävä, et näitä kyl pisaa ei sukulaisistakin. Meil on onneksi ihana avoin suhde mieheni kanssa, et ollaan puhuttu nää jutut ja sovittu esim. yhteinen salasana, jolla päästään tilanteesta esim sillee, et mun mies osoittaakin mulle yhtäkkiä huomiotaan. Salasana voi olla vaikka " voihan nenä". Tosi kurja ja ahdistava tunne. Tsemppiä ja puhukaa yhdessä.

Yhteistyössä