siskoni on raivohullu akka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
oli täällä lapsia hoitamassa. itellä meni hermot vanhimpaan lapseen(lähin ulos tuulettuu)kun tulin takas sisko alko tivaa lapselta että tiedätkö miksi äiti lähti ulos. lapseni kysyy että no miksi? sisko vastaa no siksi ettei äiti lyö sua tai muuta sellasta. mä olin että :o tiuskasin siskolle että sä et osaa yhtään ajatella mitä suusta päästät täysin idioottimaista sanoa noin.

sisko,jolla mun vauva sylissä alkaa räyhää mulle(huutaa mun vauva sylissään),mä huusin sille takasin että mitä sä idiootti huudat mun vauva sylissä lopeta se heti.sain vauvan syliini ja jatko rähjäämistä. mä tiuskasin sille että lähe menee heti tästä talosta(ei meinannut lähteä niin viskasin sen tavarat rappukäytävään ja sanoin että nyt lähdet)lopulta talutin sen ulos täältä niin se meinasi käydä mun päälleni ja mulla oli vauva sylissä toisella käsivarrella. mä kiehun täällä. ja mun pitäis olla pahoillani kun huusin sille takasin.ei tuu se akka tähän taloon enään. siis mä en oo 6kuukauteen nukkunut yhtään yötä kunnolla(oon ollut monta viikkoo yhteensä vauvan syntymän jälkeen näiden kanssa kaksin niin ei oo vissiin mikään ihme että pinna palaa välillä niin että huudan. mutta siskolla ei oo yhtään lasta eli paljon helpompi elämä. sit se käyttäytyy noin) :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
oli täällä lapsia hoitamassa. itellä meni hermot vanhimpaan lapseen(lähin ulos tuulettuu)kun tulin takas sisko alko tivaa lapselta että tiedätkö miksi äiti lähti ulos. lapseni kysyy että no miksi? sisko vastaa no siksi ettei äiti lyö sua tai muuta sellasta. mä olin että :o tiuskasin siskolle että sä et osaa yhtään ajatella mitä suusta päästät täysin idioottimaista sanoa noin.

sisko,jolla mun vauva sylissä alkaa räyhää mulle(huutaa mun vauva sylissään),mä huusin sille takasin että mitä sä idiootti huudat mun vauva sylissä lopeta se heti.sain vauvan syliini ja jatko rähjäämistä. mä tiuskasin sille että lähe menee heti tästä talosta(ei meinannut lähteä niin viskasin sen tavarat rappukäytävään ja sanoin että nyt lähdet)lopulta talutin sen ulos täältä niin se meinasi käydä mun päälleni ja mulla oli vauva sylissä toisella käsivarrella. mä kiehun täällä. ja mun pitäis olla pahoillani kun huusin sille takasin.ei tuu se akka tähän taloon enään. siis mä en oo 6kuukauteen nukkunut yhtään yötä kunnolla(oon ollut monta viikkoo yhteensä vauvan syntymän jälkeen näiden kanssa kaksin niin ei oo vissiin mikään ihme että pinna palaa välillä niin että huudan. mutta siskolla ei oo yhtään lasta eli paljon helpompi elämä. sit se käyttäytyy noin) :kieh:

No joo, tottakai pari lasta on jo kovaa ty ötä, mutta ihan oma valintasihan se on. miksi siskosi pitäisi siitä kärsiä tai tuntea syyllisyyttä, että pääsee helpolla?

Mut kun on väsynyt, niin silloin kontrolli pettää! Anna pölyn laskeutua hetkisen ja sitten on varmasti kummallakin siskolla anteeksi pyynnön paikka!!
Mut toisaalta, en mä tiiä onko se nyt niin paha sanoa lapselle. että äidillä palo sinun kans hermot, ja lähti vähäksi aikaa pois, ettei vahingoita lasta!!

Oliko sisko ihan oikeassa, siinä mitä sanoi lapsellesi, vaikka tietysti se ei ollut hirveän fiksua sanoa noin, jos sen näin aivan suoraan sanoi. Pelkäisin sinua ja lastesi puolesta. Hae apua. Helpompi elämä on valintakysymys ja hyvä, että siskosi halusi edes auttaa sinua. Tuskin enää, ellet pyydä anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Mut kun on väsynyt, niin silloin kontrolli pettää! Anna pölyn laskeutua hetkisen ja sitten on varmasti kummallakin siskolla anteeksi pyynnön paikka!!
Mut toisaalta, en mä tiiä onko se nyt niin paha sanoa lapselle. että äidillä palo sinun kans hermot, ja lähti vähäksi aikaa pois, ettei vahingoita lasta!!

Se piti tietty lisätä, että ois voinu jättää siskos lapselle kertomatta, koska lapsi ei sitä kysellyt...

no tottakai mä sanon sille "kärkkäästi" jos se laukoo tollasia asioita lapselle joka on yli neljä ja varmasti muistaa ton pitkään! ja aivan sama mitä mä oon sanonut mutta, kenelläkään ei ole oikeutta huutaa toisten lasten kuullen,eikä toisen pieni sylissä. kenelläkään ei ole oikeutta tulla huutaa kenenkään asuntoon. eikä kenelläkään ole oikeutta käydä päälle, eikä kukaan terve ihminen hyökkää toisen päälle,ei edes yritä,eikä meinaa jos tällä on pieni vauva sylissä.

mulla on oikeus sanoa asioista jotka liittyy mun lapsiini, ja oikeus pistää pihalle ihminen joka käyttäytyy noin mun lasten aikana.

musta te ootte aika samanlaiset...ja toi on aivan idiootti veto sulta että "helppoa elämää kun ei ole lapsia..."! Tää on joku ihme naisten tapa aina vertailla kellä menee surkeiten tai kellä parhaiten. aina omaa napaa tuijotetaan. Kannattaisko hakea ajoissa apua että saisit levättyä.

Sulla on oikeus ihan kaikkeen. Mutta menikö omien lastesi kannalta nyt puurot ja vellit sekaisin. Varmaan näkivät ja kuulivat teidän yhteenoton ja muodostavat kuvaa myös omasta äidistään huutamassa ja heittelemässä siskon tavaroita ulos ja taluttamassa sitä.
Ihan oikeasti olet varmaan avun tarpeessa. ONko joku toinen läheinen, jolle voisit purkaa väsymystäsi. Syy ei ollut siskon. Hän varmaan tarkoitti auttaa ja suojella sinua, mutta joutui saman agression kohteeksi, minkä vuoksi lähdit ulos.

vittu mun siskoni aloitti sen huutamisen kja räyhäämisen SE KÄVI MUN PÄÄLLENI KUN MULLA OLI PIENI VAUVA SYLISSÄNI. EN MINÄ. JA KYLLÄ MULLA ON OIKEUS OMASSA KODISSANI KOROTTAA ÄÄNTÄNI, SISKOLLA OMASSAAN. MUTTA JOS MULLE ALETAAN HUUTAA SIITÄ KUN EN HALUA ETTÄ MUN LAPSIA KASVATETAAN PELOTTELEMALLA NIIN MUN EI TARTTE SITÄ KUUNNELLA MUN OMASSA KODISSANI.TOTTAKAI MULLA MENEE HERMO KUN AIKUINEN IHMINEN TULEE MUN KOTIA PELOTTELEE LASTANI JA HUUTAMAAN MULLE, MUN VAUVANI SYLISSÄÄN. JA JOS MUN ASUNNOSTA EI LÄHDETÄ PYYTÄMÄLLÄ,EI KEHOTTAMALLA,EIKÄ KÄSKEMÄLLÄ NIIN MÄ TALUTAN ULOS,TAI SOITAN POLIISIT TALUTTAMAAN ULOS.

mutta te jotka hyökkäsitte mun kimppuuni tästä,mä tuun teidän kotiin huutamaan,katotaan miten regoitte,enkä poistu hyvällä.tahdon nähdä miten nämä arvostelijani reagoi,eli osoitetta kiitos :)

Älä ap riehu. Kummatkin oli väärässä, ei lasten edessä huudeta. Ihan sama kumpi on enemmän väärässä, sillä ei oo väliä.

Ehkä tosiaan parempi ettet vähään aikaa näe siskoas, saatte rauhoittua kummatkin ja ehkä pystytte käsitteleen tän kuin aikuiset.

ei kuule pystytä,mä en halua olla väleissä ihmisen kanssa joka käy käsiksi muhun ja puhuu paskaa mun lapselle,huutaa vauva sylissä. ja ihanko tosi kukaan ei korottaisi ääntänsä jos joku rähjää ollessaan kylässä,eikä poistu?

Voisitko nyt ap poistua täältä huutamasta johonkin hoitoon tai vastaavaan. Tuli varmaan selväksi, että olet täysin poissa tolaltasi, suuttunut koko muulle maailmalle siskosi lisäksi ja halukas rähjäämään jokaiselle vastaantulijalle ja menenmään muiden koteihin raivoamaan.
En todellakaan ymmärrä miksi jonkun pitäisi vielä päästää tuollainen raivotar lähellekään kotiaan riehumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pihvi:
Kovin siskoksilta kyllä kuulostatte...

Olen samaa mieltä.
Kovin fiksusti ei käyttäytynyt kumpikaan. '

Sisko teki typerästi ja ap alkoi leijonaemon raivolla puolustaa paitsi omaa äitiyttään myös omia lapsiaan.

Samanlainen temperamentti on siskoksilla.

Vedä nyt henkee, rauhotu ja kerro sille lapselle, että vaikka äiti olisi miten vihainen ja miten väsynyt, äiti EI IKINÄ EDES MEINAA lyödä häntä koska on tämän äiti, lapsi on hänen lapsi ja rakastaa jne jne.
ja kerro, että teidän riita tuli siksi, että xxx väitti niin.
jotta asia tulee selväksi lapselle

Yhteistyössä