Siskoni painaa melkein 200 kiloa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onenksi Normaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onenksi Normaali

Vieras
Hänen painonsa on noussut viimeisen parin vuoden aikana noin 70 kiloa ja silti hän väittää, että hänellä on niin vähän rahaa ruokaan, että hän hädintuskin pysyy hengissä. Hän väittää, että hänen lääkityksensä lihottaa häntä. Joopa joo, ne lääkkeehän häntä lihottavat, eivät suinkaan esimerkiksi hänen syömnsä perunalastut, suklaat, karkit, hampurilaiset, pizzat yms.

Jos on terve, niin tuollaista määrää on mahdoton lihoa, vaikka kuinka söisi ja yrittäisi. Uskon, että siskosi on oikeassa ja lihominen johtuu lääkkeistä siten, että ne savat hänet syömään enemmän kuin mitä hän muuten normaalisti söisi. Kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä ja kysyä, onko lääkityksen muuttaminen mahdolista.

Halpa ruoka on huonolaatuista höttöhiilaria jolla lihoo helposti, kuten peruna ja makaroni. Lisukkeeksi jotain jauhoista tehtyä kastiketta jauhomakkaralla niin eipä ole ihme että lihoo kun kroppa huutaa ravintoaineita eli ihminen on nälkäinen jatkuvasti.

Halpa ruoka on huonolaatuista höttöhiilaria jolla lihoo helposti, kuten peruna ja makaroni. Lisukkeeksi jotain jauhoista tehtyä kastiketta jauhomakkaralla niin eipä ole ihme että lihoo kun kroppa huutaa ravintoaineita eli ihminen on nälkäinen jatkuvasti.

On pakko syödä melkoisia määriä, jotta noin nopeasti lihoaa. Ruokaa tai lääkkeitä on turha syyttää.

On pakko syödä melkoisia määriä, jotta noin nopeasti lihoaa. Ruokaa tai lääkkeitä on turha syyttää.

Miten niin? Varmaankaan ei onnistu jauhelihakastikkeella ja perunalla normaalisti liikkuvalta, mutta lääkkeet voivat tehdä kummia turvottamallakin. Lisäksi 130-kiloinen luultavasti ei ole liikkunut normaalisti alun perinkään. Ja sitä ei kai kukaan ole kiistänyt lihojaa itseään lukuun ottamatta, että syödyt määrät ovat isoja.

Mutta silti, 70 kiloa kahdessa vuodessa, eihän se ole puolta kiloa viikossa. Paljon helpompaa lihoa tuohon tahtiin kuin laihtua

Esmes tietyt mielialalääkkeet ovat tunnettuja siitä että kasvattavat ruokahalua hulluna. Muutamien kuukausien aikana voi helposti tulla 20 kg lisää.. Ja silloin se nälkä on jotain niin kamalaa että se menee jo yli ja syöt ja syöt ja syöt. Kokemuksella sanon.

[QUOTE="Provo";28026226]Taitaa olla provo koko viesti. Kukaan ei pelkällä ruualla liho 2 vuodessa 70 kiloa.[/QUOTE]
Lääkitys voi oikeasti lihottaa ja paljon. Just törmäsin yhteen parikymppiseen, joka on lihonut puolessa vuodessa 20 kiloa aloitettuaan psyykelääkityksen. Vielä viime kesänä paino oli normaalipainon alarajoilla.

Osta sille semmoinen juoksumatto, mihin käyt kytkemässä sen aamulla ketjulla kiinni ja illalla vasta päästät vapaaksi.
Kuonokoppa kanssa ettei pääse ahmimaan mitä sattuu ja jääkaappi lukkoon!

Lääkitys voi heikentää kylläisyydentunnetta ja saada syömään enemmän mutta koska energiaa ei synny tyhjästä niin kyllä ne kilot on ihan itse kumminkin syöty. Ja tuolla lihoamistahdilla päivittäisen energiansaannin on oltava melkomoista koska 200-kiloisen perusenergiankulutuskin on jo aika paljon vaikkei yhtään liikkuisi.

Täällä joku friikki keksii juttuja läheisistään jotka muka ovat vammaisia, läskejä tai muuta epämiellyttävää ja aina hän muistaa mainita olevansa 'onneksi itse normaali'.

olin taannoin kaverini luona iltaa viettämässä ja lompakkoni jäi sinne. Palasin seuraavana päivänä hakemaan lompakkoa ja kotona huomasin että 50e on kadonnut. Olen tarkka käteisistäni. Miten kysyä kaveriltani ilman että hän loukkaantuu/suuttuu? Tiedän että hänellä on ollut hieman rahapulaa ja olen lainannut hänelle rahaa viime aikoina silti tuntuu ettei hän voisi tehdä tälläistä. Oltiin kaverilla mieheni kanssa ja kämpässä ei ollut muita > kaverilla ei poikaystävää. Ei otettu alkoa et siitä ei ainakaan ole kiinni etten muistaisi.