Siskot hei, auttakaa ja kertokaa miten voin kostaa mulkulle miehelle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pärekori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pärekori

Vieras
Miehen kaveri käytti humalatilaani hyväksi ja hiplaili rintojani, heräsin siis siihen että hän oli vierelläni. tyhmä minä en tehnyt siitä isompaa numeroa ja häivyin vain paikalta. Myöhemmin kuulin että mies oli puhunut toiselle miehen kaverille että mitenhän xxx:n nainen päästi niin pitkälle, vaikka olin oikeasti lähtenyt saman tien kun heräsin! :( Nyt mietin että miten saisin tämään taulapään tajuamaan millainen paskakasa hän on?

no kerro ukolles koko tarina ja sano suoraan että vitutti herätä siihen että toinen kourii tissejä. vai ootatko että tuo miehes kaveri kertoo miehelles? sitten kuule vasta pulassa ootki...

no sanotpa vaan, että onpa siinä "mies" kun yrittää raiskata varattua. käyttää hyväkseen nukkuvaa ihmistä, joka vielä varattu.

luulis monien pitävän nuijana, kun ihan totuuden kaikille kerrot.

jos se äijä ei lopeta juoruilua, niin sanoppa hälle, että voipi tulla seks.rikos kyseeseen...

Kiitos dd, tämänsuuntaista ajattelin itsekin. Miehelle en voi enää kertoa kun tapahtumasta on jo viikko ja saisin varmaan osin miehenikin vihat päälle koska join itseni sellaiseen kuntoon enkä lähtenyt ajoissa kotiin, mutta olin vain niin sinisilmäinen ettei tutussa porukassa voi mitään tapahtua :(

Yhteistyössä