Hae Anna.fi-sivustolta

Sisustajakin...! en kestä, Naomi osaa kaikkee!

Viestiketju osiossa 'Rakentaminen ja remontointi' , käynnistäjänä vierailija, 09.09.2019.

1. vierailija Vierailija

Facebookissa löysin Naomin sivun ja siinä oli myös sisustussuunnittelija Naomi Mesin ja näytin mun kaverillekin että häh mitä tää on että siis tiesin kyllä että selvännäkijä ja puutarhuri mutta onks siis ny vielä muka sisustussuunnittelijakin??? että onks muka joku tuhattaituri vai mitä toi ja toikaan ei vielä mitään mutta sitte mun kaveri näytti puhelimestaan kuvia jonku opiskelukaverinsa kampaamosta johon Naomi oli suunnitellu sisustuksen ja se oli ihan Heaven! Siis mitkä värit! Ja kuulemma sinne on tulossa vielä joku seinäkoristelu kun Naomi ehtii toteuttaa. Mä en kestä miten joillain on vaikka mitä kykyjä ja mä en osaa edes kunnolla piirtää mitään mistä joku vois sanoo mitä se esittää.

2. Tellu Vierailija

Tiedän tunteen:) Mun luokalla oli tyttö joka osasi siis ihan kaikkea-- soitti pianoa, laulaa, kuvisnumeronsa oli aina kymppi, osasi ratsastaa, oli todella nätti ja suosittu. Monet kadehti mutta koska hän oli kaiken lisäksi vielä tosi kiva niin enemmän se oli vaan ihailua. Ennen yläasteen viimeistä luokkaa oli sitten perheensä mukana muuttanut kesäloman aikan johonkin kauemmas eikä ole sen koommin oltu yhteyksissä. Kaipa se pitää vaan pitää mielessä mitä sanotaan että jokainen on hyvä jossakin. Onneksi olen nyt vanhemmiten huomannut että omiin vahvuuksiin kuuluu käsityöt vaikka koulussa ei vielä innostus syttynytkään. paremmin oli sellaista pakkopullaa kun lapasia neulottiin, Sittemmin on neuletöistä tullut mukava harrastus ja uutta oppii tekemällä:)

3. vierailija Vierailija

Kävin sivuillansa mutta en oikein löytänyt tietoa että tekeekö sisustussuunnittelua ihan vaikkapa tilaratkaisuja myöten vai enempi pintaratkaisuja niinkuin verhot, matot jne onko tietoa?

4. vierailija Vierailija

Minun ymmärtääkseni vähän molempia tai ainakin meidän taloon teki suunnittelun jossa oli tarve saada lisää kaappitilaa niin hän piirsi pohjaratkaisun jossa pieni komero, talo on siis melko vanha puurakennus jonka perin äidiltäni, purettiin, ja tilalle suunnitteli isomman liukuovellisen vaatekaaapin.
    Hain kotiin sellaista vanhanajan hillittyä tyyliä kun huoneet on korkeat ja vähän kaappeja ja säilytystilaa. Naomi teki suunnittelun, jonka hän oli ihan käsin piirtänyt ja laittanut siihen maaleista ja materiaaleista värisävyt ja hänellä oli tapeteista kauniita malleja joista sitten valittiin. Ruokailusalista tuli erittäin kaunis, tumma lattia ja korkeat puuovelliset kaapit. Sopivaa kattovalaisinta Naomi sanoi etsineensä pitkään ja se oli lopulta löytynyt jostakin käytettyjen tavaroitten liikkeestä ja se on kuin piste i:n päällä. Olin antanut Naomille vapaat kädet kalusteiden ja verhojen suhteen kun minun liikkumiseni on vaikeaa, ja ne kuljetettiin suoraan kotiin. Verhot Naomi teetätti kangasliikkeessä mittojen mukaan ja kyllä olen ollut tähän erittäin tyytyväinen. En olisi mitenkään omin avuin osannut tällaista saada aikaiseksi. Kyllä täytyy sanoa että hänellä on erityinen kyky se että miten heti tietää mikä sopii minkäkin kanssa yhteen.

5. vierailija Vierailija

Ainahan voi soittaa ja kysyä:) Minä tiiän Naomin taidot jo vuosien takaa. Mahtaako Suomesa monta joka tietäis yhtä paljon väreistä ja niitten vaikutteista ihmisiin kun Naomi. Tämän ketjun kun näin niin oikein innosta hypin kun hänelle soitin ja kysyin onko totta että on taas back in bisness ja vahvisti että näin on. Minäpä tilasin hältä heti audienssia niin kahtotaan mitä kammaria saatasiin työn alle.

6. Krisu Vierailija

Tahtoisin kanssa vaan kiireinen tuntuu olevan kun olen koittanut eilisestä asti tavoittaa ja aina menee vastaajaan:( sähköpostia laitoin että toivossa elellään:)

7. vierailija Vierailija

Eikös vastaajan ideana ole että sinne voi jättää vuiestiä:D

8. Sanna Vierailija

Eihän tuossa nyt mitään uutta ole. Olihan siitä jo vuosia sitten lehdissä juttuja hänen suunnittelustaan ja kuvia maalauksistaan. Kerta kaikkiaan kauniita, kysyin silloin yhtä sinisävyistä taulua jossa oli kauniita keijuja mutta se oli jo ehtinyt mennä:( Itselläni ei ole ennen tarvetta tai paremminkin mahdollisuutta sisustus-suunnitteluun ollut mutta nyt eron jälkeen pääsen vihdoin toteuttamaan kotia oman mieleni mukaan. Miehen kanssa asuessa ei voinut ajatellakaan että olisi perintöhuonekalujen tilalle voinut uutta ehdottaa saati ruveta remonttia tekemään. Naomiin olen tutustunut kun olen hänen luona käynyt ja tiedän hän luotettavaja ahkera ja todella hauska:D Olen aina käydessä ihastellut hänen maalaamaansa suurta taulua jota sanoo energiatauluksi ja viime talvena vihdoin rohkaistuin kysymään voisiko maalata minulle jotain samanlaista. Naomi näytti paria luonnosta ja kysyi jaksanko odottaa kun suuren taulun valmistuminen vie aikaa, jo pelkkä kuivuminen useita kuukausia. Kyllä jaksoin ja kyllä kannatti:D Se uskomattoman kaunis vaikka näinkin sen vasta kuvana. Suunnittelussa on tarkoitus valita taulusta sävyjä uuteen kotiini. Perhosia vilistää vatsassa kun Naomi on tulossa taulua tuomaan tulevana viikonloppuna ja jännittää minkälaisia ideoita hänellä on. Sen jo tiedän että hauskaa tulee olemaan:D Sanoin jo että annan vapaat kädet kun ehdotin jotakin perinteistä makkariin ja Naomi tuiskaisi samantien että eipä tässä nyt sinulle mitään mummonkammaria kai suunnitella vaaan trendikästä ja modernia sinkkunaisen kotia:D

9. Linnea Vierailija

Minulle oli uutta mutta ei yllättävää että myös sisustaa. On suunnitellut ystävälleni korun joka on todella jäänyt mieleen. Ystävälläni oli itse vihkimis tilaisuudessa hänen isoäidilleen kuulunut helmikaulakoru, mutta vastaanotolla johon hän oli pukeutunut kevyempään ja melko avokaulaiseen iltapukuun, hänellä oli kaulallaan hyvin kaunis ja erikoinen koru, jonka luulin ensin olevan osa tuota pukua koska se oli osittain hyvin pitsimäinen, Siinä oli erivärisiä helmiä ja suurehko kukka ja se näytti todella kauniilta. Kysyin mistä oli sen ostanut että oliko tuonut sen ulkomailta kun paljon reissaa mutta sanoi että sen on Naomi hänelle vartavasten häitä varten suunnitellut ja valmistanut.

10. mystyle Vierailija

Myös minulle Naomi on suunnitellut korun tai paremminkin setin, eli kaulakorun ja siihen sopivan rannekorun. Tilata Naomilta koru on vähän sama kuin tilata Jukka Rintalan suunnittelema puku - voi odottaa jotain todella ekslusiivista ja jännittävää - minulle suunnittelemissa koruissa on suorastaaan jotakin provokatiivista. Olin iloisesti yllättynyt myös edullisesta hinnasta. Käytän koruja vain erityistilaisuuksissa ja niiden myötä saan aina ihastelua ja kyselyä mutta olen pitänyt korujen alkuperän omana tietonani vain mieheni tietää kuka ne on minulle suunnitellut. Sanoin hänelle juuri hiljattain että jos saisin joskus (toivottavasti) kutsun linnan juhliin, tiedän kuka saisi uuden korutilauksen.

11. vierailija Vierailija

Tykkäisin käyttää koruja mutta monta kertaa niissä on sellaiset metallilukot mitkä aiheuttaa kauheeta kutinaa ja ihottumaa kun iho tosi herkkä. Luin Naomin sivuilta että käyttäisi koruissaan hopeoituja ja kullattuja koruosia että siltäpohjalta uskaltaisi hankkia. Monet korvikset on jääny käyttämättä kun olen kauapasta ostanu ja vaikka niissä lukee että on nikkelitestattu niin silti on alkanu sellanen kutina että ei pysty käyttään.

12. vierailija Vierailija

Minulla on Naomin valmistama amuletti, selvänäkökatseölmuksen yhteydessä sen hankin. Siinä ei ole lukkoa vaan solmittu nyöri, On tullut hyvin tärkeäksi minulle, jotain erityistä ja ihanaa siinä korussa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri