sisustusapu 4-v:n huoneeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
millaset tapetit lastenhuoneeseen 4 v tytölle?? ei mitää kukkia eikä nallepuheja eikä rinsessaa.. jotaa mihi ei heti kyllästy mut silti jotaa sähäkkää :)

osaisko joku jelpata ja mainitaa viel et kalusteet ois valkoset...sänky on askon emilia-sarjaa ja hyllyt askon maria mappihyllyjä, joissa valkoiset korit beigellä kangaspussilla tavaroille :)

-kiitos tuhannesti, jos joku viitsii vaivautua, olen kiertänyt kauppoja ja googlettanu mut ei ole tunnu löytyvän ei sitten millään sitä mieluista..

Meillä 5-vuotiaalla mustaa tähtitapettia valkoisilla tähdillä seinä, toinen seinä hopea ja kaksi muuta valkoisia. Tykkään, kun on niin tyylikäs. Pienemmällä siskolla yksi seinä isotähtistä vaaleanpunaista tapettia, yksi valkoinen, beige ja vaaleanpunainen. Tykkään siitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtimamma;28000888:
Meillä 5-vuotiaalla mustaa tähtitapettia valkoisilla tähdillä seinä, toinen seinä hopea ja kaksi muuta valkoisia. Tykkään, kun on niin tyylikäs. Pienemmällä siskolla yksi seinä isotähtistä vaaleanpunaista tapettia, yksi valkoinen, beige ja vaaleanpunainen. Tykkään siitäkin.

kuulostaa kivalle :)

Meillä 35vuotiaalla mustaa tähtitapettia valkoisilla tähdillä seinä, toinen seinä hopea ja kaksi muuta valkoisia. Tykkään, kun on niin tyylikäs. Pienemmällä siskolla yksi seinä isotähtistä vaaleanpunaista tapettia, yksi valkoinen, beige ja vaaleanpunainen. Tykkään siitäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtimamma;28000916:
Meillä 35vuotiaalla mustaa tähtitapettia valkoisilla tähdillä seinä, toinen seinä hopea ja kaksi muuta valkoisia. Tykkään, kun on niin tyylikäs. Pienemmällä siskolla yksi seinä isotähtistä vaaleanpunaista tapettia, yksi valkoinen, beige ja vaaleanpunainen. Tykkään siitäkin.

No just...

Itse laitan lastenhuoneeseen aika neutraalit yksiväriset seinät. Verhoilla, leluilla, matoilla, pehmoilla, lapsen omilla piirrustuksilla ja taideteoksilla huoneeseen tulee ihan tarpeeksi (jos ei liikaakin) elämää. Tyyliä on helppo vaihtaa kun lapsi kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;28001076:
Itse laitan lastenhuoneeseen aika neutraalit yksiväriset seinät. Verhoilla, leluilla, matoilla, pehmoilla, lapsen omilla piirrustuksilla ja taideteoksilla huoneeseen tulee ihan tarpeeksi (jos ei liikaakin) elämää. Tyyliä on helppo vaihtaa kun lapsi kasvaa.

näin meilläkin + lisäksi boordi.

Yhteistyössä