Sisustusapua varhojen osalta.. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maranooka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maranooka

Aktiivinen jäsen
31.01.2005
2 602
0
36
Miten ratakaisen olohuoneen verhoprobleeman? Kuvassa näkyy tämän hetken verhot, jotka ovat mitoitettu eri ikkunaan (edelliseen kotiin).

Verhotanko (joita on vain tuo yksi) on puinen, valkoinen ja kuvassa näkyy miten kulma rakentuu.. Millaisia verhoja lähtisin metsästämään? Tavoitteena löytää riittävän valoisa, mutta peittävä ratkaisu.

v.php
[/URL][/IMG]

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";21930497]Miten olis laskosverhot:

http://www.finnarttur.fi/WebRoot/LP/Shops/25012006-50507/MediaGallery/valkoinen_0020_solukko.jpg[/QUOTE]

Laskosverhoja katselinkin itseasiassa viime yönä netistä. :) Toisaalta vähän mietityttää, riittääkö ikkunan korkeus laskosverhoihin..

Olisikohan ihan hölmö idea kiinnittää jotkut vaaleat laskosverhot tuohon ikkunankarmiin/ syvennyksen reunaan ja verhotankoihin laittaa vaikka paneliverhot?

Nyt käväisen hakemassa eskarin hoidosta, mutta palaan kyllä...

Mitens valkoiset puusälekaihtimet (esim. Hobby Hall) ja sit paneeliverhot tai ihan vaan näyttävämpi kappa ylös? Sälekaihtimilla saatte suojaa eikä tarvii verhoja vedellä eteen ja pois.

"Eskarimatkalla" mietin vielä vaihtoehtoja. =) Voisihan ne laskosverhot ensin kiinnittää pelkiltään tuohon verhotankoon.

Sälekaihtimet ovat myös olleet harkinnassa, koska verhojen pitäisi jonkin verran toimia myös näkösuojana. Kappaverhot eivät oikein miellytä silmää..

Olohuoneen muun sisustuksen olen tehnyt miehen makua kunnioittaen melko pelkistetyksi. (Muissa huoneissa on reilu ripaus romanttista tyyliä). Tyylillisesti paneliverhot sopisivat varmaan parhaiten olohuoneeseen. Ne vain taitaisivat olla turhan hankalat asetella ja niillä ei saa varmastikaan riittävästi peittävyyttä..

Olisivatkohan vaaleat laskosverhot turhan romanttiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21930896:
No mä vähän ajattelinkin että kyllähän sä ne itse osaat.
Anja Pesolalta saa hyvät mekanismit kotikäyttöön(kin).

Kiitti vinkistä! Taidan käydä konsultoimassa kohta myös eurokankaan myyjiä, se on nykyään meidän lähikauppamme parin sadan metrin päässä. :D

[QUOTE="vieras";21931018]Näkymistä? Vastapäätä olevasta 70-luvun neukkukuutiosta?[/QUOTE]

Juu, näkymät eivät ole mitenkään erityisen hyvät tuohon suuntaan. Valoa kyllä tulee mukavasti ja talot eivät ole onneksi korkeammat kuin tämä talo. :)

Pelkät panelit eivät tosiaan ole riittävät, vaikka tyylitään toimisivat ehkä parhaiten..

[QUOTE="vieras";21931018]Näkymistä? Vastapäätä olevasta 70-luvun neukkukuutiosta?[/QUOTE]

Mä nään puita ja taivasta kuitenkin eniten. Voittaa monen keskustakämpän näkymät, joissa ei puita nää edes kurkottamallakaan. En ymmärrä tätä hinkua elää jossain umpiossa.

Mutta mulla ei oo verhoja ollenkaan. Sälekaihtimet hoitavat auringonporotuksen/yksityisyyden tarvittaessa.

Yhteistyössä