Sisustusapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Meillä on olohuoneen nahkasohvat hyvin tummanruskeaa, takka maalataan suklaanruskeaksi (takka toimii tilanjakajana ruokatilan kanssa), televisiotaso on pähkinä ja verhoina ovat marimekon kaivo kankaasta (beige pohja) tehdyt täyspitkät verhot. Seinät ovat vaaleat (hyvin haalea beige) ja paneelikatto valkoinen. Mattoa ei allergiaperheessä ole.

Nyt mietin minkä väriset sohvatyynyt, entä tuolle korkealle seinälle (vino sisäkatto) minkä värinen pingotettu kangas tauluksi?

Jotain väriä kaipaa, mutta mitä?

Kiitos.

Mun mielestä vihreän tietyt sävyt ovat ihania. Mun lemppareita ovat limen vihreä ja semmoinen vaalean vihreä. Vihreä sopii aika monen värin kanssa että vaikka teillä sohvan värikin vaihtuisi niin vihreä sopii melko varmasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Mun mielestä vihreän tietyt sävyt ovat ihania. Mun lemppareita ovat limen vihreä ja semmoinen vaalean vihreä. Vihreä sopii aika monen värin kanssa että vaikka teillä sohvan värikin vaihtuisi niin vihreä sopii melko varmasti :)

Minäkin mietein vihreää tai sitten punaista. Mutta kun en osaa sisustaa yhtään :ashamed: Mikään väri ei tule muuttumaan vuosiin, sillä kaikki vaihdettiin ja remontoitiin muuton yhteydessä muutama kuukausi sitten....

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
mä taas ehdottaisin punaista, oikein lämpimän punaista, se sopii hyvin ruskean ja beigen kanssa =)

Mitenkäs punainen ja vihreä yhdessä? Tätä en ollutkaan ajatellut. Tälläisia jo alustavasti katselin http://www.hobbyhall.fi/ kuin tuossa pääkuvassa, sopisko meidän väriemme kanssa? Lisäksi nuo tyynyt tuossa tuntuisi tuovan pehmeyttä, eikös? Sohvat ovat sellaiset ehkä hiukan "laatikkomaiset".

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Meillä noita sävyjä olkkarissa ja "piristevärinä" vaaleeta turkoosia. Sopii myös lilan eri sävyt noihin väreihin.

Voisitko laittaa kuvaa vaikkapa nainen77@jippii.fi

Kiitos!

voi jos osaan =) oon aika tumpelo...hetkinen...

Laitoin tuleen yhen kuvan, kerro onnistuko! Enkä osannu pienentää, tulee vissiin tooooosi isona :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
tyynyt tuo ehdottomasti pehmeyttä, mutta mulle olis liikaa, jos ois ruskeaa,punaista ja vihreää.. ruskea ja vihreä yhdistelmänä taas on musta vähän... tylsähkö... =)

Eli punaista suosittelet vai? :D

:D joo, ymmärsit ihan oikein :D mut siis turkoosikin kuulostaa kivalta, tai vaikka vaaleansininen?? mä en välttisti lämpee noihin muotiväriyhdistelmiin, koska sitten niihin saattaa kyllästyäkin pian.. vaikkakin itse väreistä tykkään!! ruskean kanssa sopii muuten myös vanha roosa tai vaaleanpunainen?? =)

Noihin neutraaleihin sävyihin sopii oikeastaan mikä tahansa. Mutta. Jos tuntuu, että värisilmä on kateissa, ota vain yhtä lisäväriä!!
Minä laittaisin ehkä limenvihreää ja puhdasta oranssia, siis ihan appelsiinin sävyistä oranssia. :)

Yhteistyössä