Sisustusapuja makkariin!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muuttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muuttaja"

Vieras
Mulla on päiväpeittokriisi! Tarviin apua ja mielipiteitä. :)

Eli meidän makkarissa on tällä hetkellä hyvin vaalean beiget (melkein luonnonvalkoinen, kylmä sävy) verhot joissa on ristipiston näköisiä kukkia kirjottu sinisen eri sävyillä, valkoiset seinät, tummaa puuta olevat yöpöydät ja 160cm leveä sänky jossa on takorautainen (?) vaaleaksi maalattu "pinnapääty" ja vaaleahko petroolinsininen helmalakana. Mattoa ei vielä ole, se tulee myöhemmin (ollaan just muutettu)

Etsin nyt siis päiväpeittoa joka sopisi tuohon huoneeseen. Oon löytänyt kolme jotka ois ihania, mutta en osaa yhtään hahmottaa kuinka ne sopis tuonne. Myös näiden "ohi" saa ehdottaa, eli jos tiedätte jonkun paremman vaihtoehdon, niin laittakaa tähän. Tässä vielä nää mun ajatukset:

Sophia - päiväpeite - Sisustus Romantico - sisustaminen - lahjatavarat - verkkokauppa - Tuotteet

Emma lavender - päiväpeite - Sisustus Romantico - sisustaminen - lahjatavarat - verkkokauppa - Tuotteet

unelmien sisustusliike wilhelmiinan kammari - ≈≈

Miksei ihan "vaan" yksivärinen?! Sitten voisit enemmän pelata juuri verhoilla, koristetyynyillä yms. jutuilla...ei rajoittaisi niin kovin sitä sisustusta isona pintana...

[QUOTE="Vilukissa";24229961]Miksei ihan "vaan" yksivärinen?! Sitten voisit enemmän pelata juuri verhoilla, koristetyynyillä yms. jutuilla...ei rajoittaisi niin kovin sitä sisustusta isona pintana...[/QUOTE]

Mä en haluisi sinne sisustusstyynyjä ollenkaan, tuntuvat ns. ylimääräisiltä. Toinen mitä oon aatellut ois tilkkutäkki...

[QUOTE="muuttaja";24229969]millainen sun mielestä sopisi? :)[/QUOTE]

Jotain yksiväristä, verhoista joku sävy ja sen mukaan päiväpeitto esim. joku vaalea tai jos sinisiä kukkia niin sinisen sävyinen jne. Olen vähän tällanen tylsä sisustaja, en itse pidä kuvioista vaan yksivärisistä tekstiileistä. Sopivia värejä yhdistellen.

Minusta vaan jos verhot on jo kuvioidut, on liikaa jos päiväpeittokin on.

[QUOTE="muuttaja";24229982]Mä en haluisi sinne sisustusstyynyjä ollenkaan, tuntuvat ns. ylimääräisiltä. Toinen mitä oon aatellut ois tilkkutäkki...[/QUOTE]

Oukkei :). Tilkkutäkkikin ihan jees...mutta mutta...MUN mielestä on vain himpun verran haastavaa yhdistellä erityylin kukkaverhot taas toisen tyyliseen kukkapäiväpeittoon - tässä MUN ristiriita..ellei juuri nimenomaisesti hae sitä ristiriitaa :)! Tilkkupeittokin vois olla hillitty ja kukaton, vaikka tietyn värin erisävyistä tehtynä....Ja sisustaa voi tosiaan ilman tyynyjäkin, onhan noita tauluja, peilejä, lamppuja....

Yhteistyössä