Sisustusapuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Jos mä ostan tälläisen Hylly TRAPP TS-50253 - ON24 Sisustustavaratalo
olohuoneeseen ja pari mustaa seinähyllyä niin mitkä muut värit sit sopis?
Tällä hetkellä on mustat sohvat mutta tarkotus on jossain vaiheessa ostaa uudet ja jonku muun väriset. Muut puiset kalut on pyökinvärisiä, nekin uusin pikkuhiljaa, mutta minkävärisiä? Enempää mustaa en halua, en myöskään valkoista.

Eikös semmonen harmaa ole aina turvallinen ja helppo väri, sopii todella monen kanssa yhteen.

Riippuu tietysti myös siitä, että haluatko sen tietyn värin tulevan reippaasti esiin vai haluatko sen mieluummin pysyttelevän ns. taustalla.

Juu harmaa ois tietty mutta jos sohva on harmaa niin onko sit liian harmaata :). Ja pöytää + tv-tasoa en halua harmaata. Ehkä mun pitää luopua tosta hyllystä, jotenkin vaan tykästyin sen malliin mutta sitä ei saa ku mustana ja valkoisena. Alunperinen ajatus kun oli ettei mitään mustaa...

Voihan siellä oola mustaa ja harmaata huonekaluissa.
Väriä saa verhoilla, tyynyillä, matoilla ja muilla tekstiileillä.
Jos haluaa väriä, punainen sopii joukkoon, turkoosi, vaalea lila.

...pystyykös sitä hyllyä sitten kotosalla maalaamaan :)? Kerran muutoin miellyttää silmää, niin jos sitä sitten kotona tuunais sopivammaksi?

Ja ainahan sitä lisäväriä saa sitten luotua verhoilla ja matoilla eli hyvinkin vois olla esim. sekä sohva että pöydät kaikkineen harmaina mutta sitä väri- ilottelua sitten kehiin vaihtuvilla värikkäillä verhoilla, korisetyynyillä, lampuilla jne...:)

En uskalla ruveta maalaamaan, pilaan kuitenkin koko hyllyn. Jotenkin en osaa kuvitella harmaita puukalusteita. Mutta en mielessäni saa mitään muutakaan väriä sopimaan tohon mustaan. Kaikenlisäksi haluaisin kalusteet sellaiset että puunkuviot näkyy.

En uskalla ruveta maalaamaan, pilaan kuitenkin koko hyllyn. Jotenkin en osaa kuvitella harmaita puukalusteita. Mutta en mielessäni saa mitään muutakaan väriä sopimaan tohon mustaan. Kaikenlisäksi haluaisin kalusteet sellaiset että puunkuviot näkyy.

Oukkei, kun sulla on kuitenkin noin vahva näkemys kalusteista, niin ehkä kivuttomampaa sitten todellakin olisi se, että yrität etsiä toista sopivaa hyllyä. Se kuitenkin on helpoimmin vaihdettavissa :).

Valkolakatut puukalusteet vois olla kivoja, niitä aina välillä näkee. Siis sellaiset jotka on vaikka koivua mutta valkolakattuja. Sopii mustan ja valkoisen ja harmaan kanssa.

No niin, nyt mä sen löysin! Siis sohvapöydän. Ja mähän en tosiaan erityisesti himoitse mustaa, ja en missään nimessä halunnut kiiltävää enkä metallia. Mut mä vaan rakastuin tähän. Sohvap
Samanmallista pöytää löytyy tuolta monen värisenä ja niistä muista en tykkää yhtään.

Ja löysin sit sopivan seinähyllynkin. Sein

Tv-tason löytäminen ton värisenä voikin sit olla hankalaa. Ja väri on siis baltimore pähkinä.

No niin, nyt mä sen löysin! Siis sohvapöydän. Ja mähän en tosiaan erityisesti himoitse mustaa, ja en missään nimessä halunnut kiiltävää enkä metallia. Mut mä vaan rakastuin tähän. Sohvap
Samanmallista pöytää löytyy tuolta monen värisenä ja niistä muista en tykkää yhtään.

Ja löysin sit sopivan seinähyllynkin. Sein

Tv-tason löytäminen ton värisenä voikin sit olla hankalaa. Ja väri on siis baltimore pähkinä.

Onpa ihana sohvapöytä! Mahtava katseenvangitsijakin, toi kakkostason toteutus kun on niin veikeä. Tykkään! Ja seinähyllykin on kätevä. Toivottavasti löydät myös sen tv- tasonkin...voisko siinä sitten kuitenkin olla sitä mustaa ja metallia...:) Vois vaikka sopiakin tuohon yhdistelmään hyvinkin.

Onpa ihana sohvapöytä! Mahtava katseenvangitsijakin, toi kakkostason toteutus kun on niin veikeä. Tykkään! Ja seinähyllykin on kätevä. Toivottavasti löydät myös sen tv- tasonkin...voisko siinä sitten kuitenkin olla sitä mustaa ja metallia...:) Vois vaikka sopiakin tuohon yhdistelmään hyvinkin.

Niin voihan siinä sitten olla. Toi seinähylly ei tosin yksistään riitä hyllyksi kun pitäis saada lasten 1v. kuvat esille ja ne on sellasis avattavis kansiois. Tietysti ne vois irrottaa ja laittaa kehyksiin.

Yhteistyössä