Sisustusvinkkejä olohuoneeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nokoma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nokoma

Aktiivinen jäsen
21.12.2006
1 785
0
36
Sanokaas miten piristän meidän olohuonetta. Sohva on ruskea divaanimallinen, kuultovalkoinen tv-taso ja apteekkarinlipasto. Seinällä on kaksi isoa valkoista vanhaa ikkunaa joiden takana peilit. Verhot on ruskeat ja valkoiset, matto valkoinen villamatto. Seinällä lisäksi uusvanha tuikkuteline, ei tauluja tms. Sohvalla valkoisia isoja tyynyjä.

Nyt tarvis jotain piristävää, mutta mitä??????

Teillä on aina niiiiiin hyviä ideoita, auttakaas nyt:)

Olisko marjapuuronsävy ihan tyhmä, että vaikka yksi seinä sillä ja jotain tyynyjä ja kynttilöitä??? Vai????? Tapetti, mutta millainen????

|O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Tartteis kuvan, tää ei osaa hahmottaa muuten :D

Niin varmaan olisi helpompaa. Mie en kuitenkaan halua laittaa kodistani kuvia tänne, tylsää:)

Höh :)

Mun raskaushormooniluonne ei kestäis sitä kauhetta kakkaa niskaan ryöppyä jos joku haukkuisi minun kotia :snotty:

Mut jos ajatellaan, että väreinä on ruskea, valkoinen ja kuultovalkoinen, niin mikä sen kanssa sopisi oikein hyvin yhteen siten, että kokonaisuus olisi kuitenkin suht rauhallinen?

Teillä on aina niiiiiin hyviä ideoita, auttakaas nyt:)

Olisko marjapuuronsävy ihan tyhmä, että vaikka yksi seinä sillä ja jotain tyynyjä ja kynttilöitä??? Vai????? Tapetti, mutta millainen????

|O |O

No mut sehän ois ihan kiva väri. joku tapetti vaan, mikä siihen sointuu.

Niin varmaan olisi helpompaa. Mie en kuitenkaan halua laittaa kodistani kuvia tänne, tylsää:)

Mun raskaushormooniluonne ei kestäis sitä kauhetta kakkaa niskaan ryöppyä jos joku haukkuisi minun kotia :snotty:

Mut jos ajatellaan, että väreinä on ruskea, valkoinen ja kuultovalkoinen, niin mikä sen kanssa sopisi oikein hyvin yhteen siten, että kokonaisuus olisi kuitenkin suht rauhallinen?

joku oranssi, tai luumu? jos lämmintä sävyä kaipaat. lime vois olla se räväkämpi ehdotus. tuo marjapuuronpunanen kuulostaa... hmm... lattealta? ei sitä, mieluummin se luumu.

Meillä on olkkarissa samantyylistä värimaailmaa ja vahvikkeena turkoosia. Eli turkoosit sohvatyynyt, turkoosi kynttilä jossain ja turkoosit lasiesineet vitriinissä, turkoosi "matto" keinutuolissa. Turkoosi ainakin sopisi vahvikevärinä hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

joku oranssi, tai luumu? jos lämmintä sävyä kaipaat. lime vois olla se räväkämpi ehdotus. tuo marjapuuronpunanen kuulostaa... hmm... lattealta? ei sitä, mieluummin se luumu.

Luumu, joo, kuulostaa aika kivalle. Limeä meillä on joskus ollutkin, siihen on vähän kyllästytty. Oikeastaan nyt kun alan miettimään, niin sellainen luumunvärisen ja marjapuuron värisen sekoitus (välimalli) voisi sopia aika hyvin. Nyt on pakko lähteä hakemaan värikarttoja ja katselemaan tapetteja... Tuli visio :D :D

Yhteistyössä