Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. deebsteri Vierailija

Voiko ihmiskunta olla todellisen välinpitämätön?
    Jos se on samanaikaisesti perus hyvä.
    Pitääkö väite "sellaisia me ihmiset pohjimmiltaan olemme" paikkaansa? Olemmeko sellaisia? Vai muistelemmeko jotain?
    Mikä on sithin ja ihmisen suhde yleensä 2014? Onko ihminen varjosithi maan päällä?
    Onko tasa-arvokeskustelu sielujen sumuttamista? Eikö olisi parempi jos jokainen saisi itse oppia oikeutensa toisten kautta? Eiväthän kansatkaan hyväksy toisiaan oman lipun alle.

2. deebsteri Vierailija

Omat vastaukset:

Yhteiskunnalla ei ole sopimusta olla välittäväinen, vaikka sellaista aina peräänkuulutetaan. Ne on spiritualistisia tai uskonnollisia ohjeistuksia, joita ihmiset noudattavat vaihtelevasti omien halujensa mukaan. Kreikkalaisen sivistyksen olemme joskus kuitenkin Euroopassa allekirjoittaneet ja saaneet osaksemme yleensä myös lapsenrakkautta. Vaaka kallistuu yleensä jonnekin sinne välinpitämättömyyden puolelle.

Sodat toteuttavat ihmisen pimeää puolta ja niiden uusiutuminen on edelleenki vain ajan kysymys.
    Valtaosa ihmisistä on sellaisia, että jos ikävyyteen löytyy aihetta, niin ikäviä ollaan, ja kepillä kokeillaan mahdollisimman itsevarmoina kuinka paljon toisen hyvänolon tunnetta saadaan laskettua. Ei positiivisia olotiloja hakemalla etsitä, vaikka adrenaalin virratessa sellaisiin joskus päädyttäisiinkin.

Yleisesti ihmiset ovat luokiteltavissa pahan kätyreiksi tai huoriksi, jotka pohdiskelevat päivät pääskytysten omia valta-asemiaan suhteessa muihin. Jos ihmiset ymmärtäisivät, että yleinen liikkumatila on paljon rajoitetumpi, kuin sen tarvitsisi kaikista tulisi spiritualistisen tien kulkijoita. Tämä kuitenkin edellyttäne sitä, että vallan huipulla olevat tekevät muutoksen, mikä on kaikista epätodennäköisintä näinä aikoina.

Tasa-arvokeskustelu voi käytännössä lisätä tasa-arvoa vain muutamia prosentteja. Ihmiset antavat toisilleen sellaisen määrän arvoa, kuin haluavat. Esimerkiksi miesten elämästä ei voi tehdä sellaista ruusuilla tanssimista, jonka puitteissa useimmat naiset elävät, koska miehiä ei yleisesti pidetä niin mielenkiintoisina.

3. deebsteri Vierailija

Jokaisella on 500 vihollista. Paitsi normiväellä.

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Se onko elämä ruusuilla tanssimista vai ei vai siltä väliltä ei riipu sukupuolesta.

5. deebsteri Vierailija

Ei kaikilla tasoilla. Mutta sukupuoli määrittelee kuitenkin montaa asiaa. Naisella on yleensä paljon valinnanvaraa mieheen nähden ja miehen on oltava aika streitti, ennenkuin hommat alkavat hänen osaltaan toimia.

6. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No olen kyllä itse miettinyt kanssa että jos olisin mies niin aika harva nainen kyllä olisi sellainen joka kiinnostaisi ja jonka kanssa voisi kuvitella olevansa. Sen vuoksi osaan eläytyä miesten kärsimykseen.

7. deebsteri Vierailija

Hyviä naisia löytyy aika äkisteltään ja äärimmäisen harvoin. Mutta nyrkkisääntönä voi pitää, että naisilla on lähes aina hauskaa ja miehilläkin on, jos saavat hyvää liksaa kokoomuksesta.

8. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on hauskaa muutenkin. :) Mutta kyllä miehiäkin voi olla vaikeaa löytää, jos ei tiedä mitä haluaa. Avainsana on aina, että pitää tietää mikä on ykköspririteetti ja katsoa sitä.

9. deebsteri Vierailija

Niin, no naisilla on yleensä hiton hauskaa. Miehillä se korkealentoisuus rakentuu vähän vaikeammin.

Itse olen irtautunut aika monesta sellaisesta - joka haluaa jotain epämääräistä sosiaalisuutta. Vois kuitenkin sanoa, että ihmeitäkin on tapahtunut.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    No tuo nyt vähän riippuu siitä mistä se roikkuu eli tilanteesta, tapauksesta... ei voi yleistää.

Esimerkiksi mulla on tunne että miessinkut hyväksytään paremmin kuin naissinkut, homot paremmin kuin lesbot... (en ole lesbo vaikka sinkku olenkin.... ;D)
    Mm. nyt noi tuli mieleen.

Joo ja mies on kova jätkä jos sillon paljon naisia menneisyydes, tommonen nainen taas on huora. (hih, mullei oo karmeen montaa miestä menneisyydes) Pakko laittaa noita jottei luulla jotta ittestä puhun. :D

11. deebsteri Vierailija

No, naiset ei pidä kokemattomista miehistä, siitä johtuen. Mutta nämä ovat näitä klassisia sukupuolistereotypiaparadokseja, joita vastaan saamme taistella vielä pitkään samaan tapaan, kuin kankeita seksuaalikäsityksiäkin.

Kun alkaa tulla naisten kirjoittamia kirjoja viehättävistä neitsytmiehistä, niin sen jälkeen sitten nainenkaan ei ole enää toisen siivellä kuteva huora. Mystic truth.

12. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olenkin ollut rakastunut uskovaan mieheen joka oli neitsyt ja halusi odottaa sitä oikeaa naista. Meillä oli vahva yhteys, mutta hän oli niin sen uskonsa pauloissa, että tiemme erkanivat pakosta.

13. deebsteri Vierailija

Se, että valitsit neitsytmiehen, jolta ei herunut, on tietenkin tragedia sinällään. Huonoa onnea, vaikka vieressä olisi ollut satoja tuhansia neitsytmiehiä heti valmiina.

14. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hän ei ollut tavismies, hän oli hyvin henkinen mies, hän oli todella todella omistautunut henkisyydelle. Hän vain nyt sattui olemaan valinnut olla uskovainen.

Minä valitsen miehet yleensä yhteyden perusteella, en sen onko neitsyt vai ei. Harvojen kanssa nyt ylipäätään on sellaista yhteyttä koska suurin osa ei edes ole herännyt henkisesti.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Nyt lykkäät miehenä naisen syyksi tuommosen mikei välttämättä oo pelkästään. Kyllä miesten keskuudes myös kovalla jätkällä on paljon naisia ja vielä kummaski kainalos yhtäaikaa.

Ei mulla ainakaa mitää neitsytmiestä vastaan oo. Jossain oli just juttu juttu että ei se määrä vaan se laatu... Eli että ei seksikumppaneiden määrä sitä takaa jotta on hyvä sängys.

(Mitenhän tääkin liittyy palstaan yliluonnolliset ilmöt? :D)

16. deebsteri Vierailija

Eipä tämä sinun kantasi silti paljonkaan liittyy siihen, mitä neitsytmiehistä yleisesti ajatellaan.

17. deebsteri Vierailija

On, koska naiset ei pidä yleisesti kokemattomista miehistä koviksilla ON naisia. Se on kyllä ihan naisen teoissa määritelty, että miehen pitää olla kovis.

18. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Enemmänkin miehet itse kokevat neityyden negatiivisena, koska ajattelevat, että neitsyt ei ole saanut naista. Heille on käsittämätön ajatus, etä joku valitsisi olla neitsyt.

Nainen pitää siitä, että mies osoittaa vahvuutta. Mutta vahva voi olla monella tavalla. "Kovis" viittaa pahikseen, mutta hyvälläkin tavalla voi olla vahva. Yleinen epävarmuus miehessä häiritsee monia naisia, mutta ei kaikkia.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Tuo on sun luulos ja mututuntumas. Emmä tunne juurikaa naisia jotka koviksista pitäis. AIKUISIA sellaisia. Sun näkemykses on teinimaailmaa. En sitte tiä mten nuori oot. Meikä on jo keski-iäs???? Vai koska se alkaa???

20. deebsteri Vierailija

Kokemattomista miehistä ei pidetä.

Miehen on oltava kovis.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Teinimaailmaa. Ei aikuisten naisten ja miesten maailmaa.

22. deebsteri Vierailija

Niinpäniin.

Kyllä.

En oo kovis.

[/quote]

En oo kovis.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Niinpä. Kun et ole kovis ja JOS et ole saanut naista laitat sen tuon piikkiin (naiset tykkää koviksista) joka nuorena voi pitää paikkansa, siis jos olet nuori, mutta jos olet jo yli 30 v niin syy on muus. Ei siinä jotta et oo kovis.

24. deebsteri Vierailija

Olen saanut paljonkin, mutta kovis se on sekin mistä yli 30 vuotiaskin nainen tykkää.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Ei ole. Täs yks esimerkki. Enkä oo poikkeus. Tiedän monia muitakin. Et kai sä jätkäparka laita omia joitain luonnesyitä tms. tommosen piikkiin? Ettet nää siis itsessäs mitään vikaa, naisten syy jos ei susta tykkää.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri