Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. deebsteri Vierailija

Jos luet viestejä ylipäätään, niin huomaat että näen virheitä kaikissa, itseni mukaan lukien. Sitten on sukupuolittuneet virheet yleisellä tasolla. Voit kumota niitä, jos joku ei pidä paikkaansa. :)

2. deebsteri Vierailija

Noita termejä käytetään aika paljon sekaisin, joten en sen puolesta kommentoi, vaikka tuossa jotain määritelmiä laitoitkin.

Mutta jos tykkää kenttätutkimusta tehdä niin voi tarkkailla esimerkiksi terasseilla herkemmän puoleisia naisia, joilla on tyylikkäät miehet vierellään. Ei noiden naiden huono itseluottamus erityisemmin korostu, eikä näy, koska noi miehet ja kaikki muut hyväksyvät sen, että naikkosethan ne siinä. :) Saattaa noi naikkoset silti joskus itsekseen ajatella, et ne ei oo tarpeeks itseluottavaisia.

Sitten paikalle tulee joku nörtähtävä mies, kaikki rupee kattoo sitä, että tolla on tosi paha itsetunto. :)

Loppujen lopuksi kysymys on toisen hyväksymistä sellaisena kuin on.

3. joo Vierailija

nörttiys on ehdottomasti sellainen juttu joka ei ole muutettavissa mitenkään :D

4. deebsteri Vierailija

Nörttiys muuttuu elämänkokemuksen myötä nörtähtävyydeksi jos sellaista saa. Ei 100% nörttiä ole. Hyväksyntä on laaja käsite ja pitää oppia. Kaikki me päädymme jumalikoneiksi bordeauxin teatterin katolle kaikkien maanmatosten pällisteltäviksi.

5. korjaus Vierailija

nauroin sitä miten rinnastit sen itsetuntoon *nimimerkillä nörtin puoliso*

6. vapaaehtoinen Vierailija

niin. Samasta syystä moni henkinen nainen ei meikkaa tai käytä muitakaan keinotekoisia kauneudenhoitoaineita, vaan ovat palanneet luonnolliseen kauneudenhoitoon, kun tuntevat energeettisesti senkin miten esim. meikeissä olevat aineet tukkivat pieniä energialinjoja pään alueella ja miten ne valuvat siitä alaspäin.

Samasta syystä moni on siirtynyt kasvissyöntiin, kun energiakehonsa on jo niin pitkälle kehittynyt, että pärjää vähemmän karkealla ravinnolla.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Sukupuolittuneissa virheissä nousee nimenomaan sun viesteissäs esiin se "naiset viallisia, miehet viattomia", sitten miehissä näet virheitä kaikissa sellaisissa joilla on semmosia ominaisuuksia että he pärjäävät paremmin kuin sinä työelämässä, naismaailmassa...Tuosta että näet virheitä itsesnäs, semmosta en muista lukeneeni. Vaikka ootki sanonu että sulla on huono itsetunto, mutta kun sehän on sun mielestä hyvä asia ja hyvä itsetunto ilmeisesti sitten huono.

Tässä taas tälläinen "amerikkalaisten teinihighschooltvsarjojen" tasoinen mielipide. Nörtti = huono itsetunto. Tule pois hyvä mies sieltä teinihigschoolsarjoista. ;D

Sinänsä se on kyllä totta että naisten heikkoudet, siis semmoiset arkuudet, huonot itsetunnot yms. hyväksytään paremmin kuin miesten, mutta se johtuu taas siitä että naista on yleisesti pidetty "heikompana sukupuolena". Josta tietenkin sinä omalla logiikallas syytät taas ainoastaan naisia joka taas sitten tuo esiin sen mitä jo sanoin että "naisissa on vikaa, miehissä ei".

8. Paavalinkukka Vierailija

Te teette Oobet liian vaikeiksi, jos alatte kahlaamaan jotain erityisiä opuksia tai harjoitteita tai ohjelmia. Siihen ei tarvita muuta kuin rento mieli, sänkyyn hyvään asentoon, meditointia (tämä ei sitten tarkoita mitään sellaista, että teette jonkun visualisointitripin, vaan meditointia sanan siinä merkityksessä, että keskitytte meneillään olevan hetkeen. Vaikka laskette hengitystänne) ja sen hetken tunnistamista, kun olette nukahtamassa.

Nukahtamisen ja valveilla olon väliin jää pieni "kirkas" hetki. jotkut kuvaavat tuota hetkeä siten, että ihan kuin joku olisi laittanut valot päälle makkarin edustalla olevaan kattolamppuun. (jos sen koette, älkää avatako silmiänne, sillä sitten joudutte aloittamaan alusta)

Tuo kirkas hetki on "se" hetki. jos onnistutte olemaan tietoinen tuosta hetkestä ja sen hetken aikana päättämään tieoisesti mihin haluatte lähteä, pääsette tietoisesti obeen. Tuolla tavalla ruumiista irtaumisesta tulee vielä pehmeä ja sujuva eikä se ole mitenkään vaivalloista tai vaarallista. (eräs tuttuni on kertonut, että hänestä alkaa tuntua, että sänky pyörii vinhaa vauhtia, tai että hänen ruumiinsa tuntuu vajoavan syvälle patjaan. hän epäili, että kyseessä on huonosti tehty irtautuminen, koska hänen astraalikehonsa ei ole täysin linjassa oman ruumiinsa kanssa)

Se on hyvin helppoa ja se vaatii oikeasti vain sen, että uskaltaa vähän kehittää itseään ja jättää turhat auktoriteetit kaappiin.

9. [:] Vierailija

No, itsetunto on paljolti sitä, että tuntee itsensä arvokkaaksi, niinkuin tuolla jo mainittiin. Se arvokkuuden tunto ei riipu ollenkaan siitä, mitä on tai miltä näyttää, se vain on, olipa kuinka "ruma" tai muuta vähemmän miellyttävää tahansa. Eikä se arvokkuus ole mitään pöyhkeää kukkoilua, vaan sellaista "sisäistä kauneutta" ja joka vaan paistaa läpi.

Jos sinua kohdellaan läpi elämäsi arvokkaana, niin on myös helpompaa tuntea itsensä arvokkaaksi. Aito äidinrakkaus lastaan kohtaa ilmenee lapsen arvostamisena omana itsenään, johon lapsi sitten samaistuu ja tuntee itseään kohtaan samoja tunteita kuin äiti. Pienen lapsen on vaikeaa tuntea olevansa arvokas, jos hänelle rakkaat ja läheiset ihmiset kohtelevat häntä kaltoin.

Kun sä tarkastelet noita ihmisiä terassilla, niin ethän sä tiedä heistä mitään, kuvittelet vain kaikenlaista, kun et tiedä. Niiden itseluottamuksesta tai itsetuntemuksesta et tiedä mitään. Jos kutsut naisia naikkosiksi, niin et taida pitää heitä arvokkaina, eli sun oma itsetunnon puute saa sinut tulkitsemaan toisia samoin, ei arvokkaina. Sä et tiedä sitäkään, mitä he oikeesti ajattelevat nörtähtävästä miehestä....moni muuten tykkää nörteistä. Nörtti on aina parempi kuin renttu!

Jos sä hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet ja pidät itseäsi arvokkaana omana itsenäsi, ja käyttäydyt sen mukaan, niin sinulla on hyvä itsetunto. Ja jos sinulla on se, niin osaat myös kohdella toisia samalla arvostuksella.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Älä muuta viserrä. Mua on itekseni huvittanu. Tosin minä lähden yrittämättä. Yrittämistä on pikemminki siinä että pysyisin kropassani. Siis sillon kun meinaan lähteä, enhän minä läheskään aina lähde.

Mullakin on ollu tuommosia kokemuksia ja sitten tuosta jatkuu että astraalikeho vajoaa lattialle. Minä oon silloin miettiny että "lankeanko nyt loveen" :D Siis meenkö käymäs Tuonelas.

Off topic, mä en voi sille mitään anteeksi nyt kummaltakin osapuolelta pyydän mutta kun näen nikkis niin mulla tulee mieleen ja alkaa naurattaa kun Kars luuli että oot ottanut Paavalinkukka -nimmarin siksi kun diggaisit erityisesti Paavalia. :D

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    NAULAN KANTAAN!!! Etenkin tuo että se onko joillakin ihmisillä joita deebsteri ei edes tunne hyvä vai huono itsetunto on ihan deebsterin omaa kuvitelmaa. Ei hän voi tietää.

12. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    No onnea ihan kauheesti, mutta jos joku asia on sinulle helppoa, niin ei se sitä kyllä todennäköisesti kaikille ole :DD

En tiedä miksi, mutta tuntuu, että jos jonkun eteen joutuu tekemään kovasti työtä, niin sitä sitten arvostaakin enemmän. Jotenkin on tullut sellinen kuva, ettet paljoa yhtään arvosta kykyäsi, en tiedä pitääkö paikkansa, mutta jos minulla olisi luontainen ja helppoa asia tuo, niin tosiaan käyttäisin ahkerasti sitä.

Mutta minulla on ollut nyt paljon taukoa obe harjoituksista, pian taas pääsen tosin taas tuon asian pariin<3 tykkäään!

13. [:] Vierailija

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Etkö ollenkaan lukenut sitä mihin minä vastasin? Koko sen nikin viestiä? Jos te yritätte liikaa? Teette siitä kauhean numeron, itsellenne siis. Sä oot muutenki käsittäny vähä väärin. Jos lähden huinimaan muualle, en muista siitä yleensä mitään tai jos, niin väläyksiä. Eli en pysty "käyttämään" sitä.

15. deevsteri Vierailija

Meikeistä ei ole mitään haittaa. Hyvännäköinen nainen, naturellena on aina huonosti hoidettu. Jollekin groteskille tantalle sen sijaan koristautuminen ja laittautuminen voi tehdä pahaakin, koska hänen kehonsa muodot torjuvat hienojakoisemman naisellisuuden.

Voi elämä. Ei se miten vähällä pärjää, vaan se miten pitkälle pääsee.

16. deebsteri Vierailija

Ei pidä paikkaansa. Jos syntyy huonon itsetunnon kanssa ei koe itseään sillä tavoin arvokkaaksi, kuin hyvän itsetunnon kanssa syntyneet. Silloin on ihan sen varassa, että muut arvostavat siitä huolimatta, että on huono itsetunto.

Aurinko on keltainen.

Aurinko on keltainen. Kaltoinkohtelu tekee omat haavansa, mutta ei se itsetuntoasioihin kyllä vaikuta.
    Kaltoinkohtelua on olla hyväksymättä huonoa itsetuntoa.

Kyllä minä tiedän.

Kyllä minä tiedän. Aurinko on keltainen.

En minä heitä sellaisiksi kutsu. Monet muut tekevät niin, kun kohtaavat esim. huonon itsetunnon omaavan naisen. Se on heidän arvostusta. Sen sijaan mies, jolla on huono itsetunto saa kuulla usein olevansa paskaläjä tai milloin mitäkin.

Hupsistakekkaa. Ei se niin mene.

Ei ole.

Sekin vielä.

17. deebsteri Vierailija

Puhuisitko naisille sinä-muodossa samanlaista roskaa hänen seksuaalisesta menestyvyydestään? Eli tulipahan taas vahvistettua oma teoria oikeaksi.

Kyllä minä omia virheitä jäljittelen koko ajan, mutta pyrin tekemään sen älykkäästi.

Ei kumpikaan ole huono. Eihän sukupuolikaan ole huono.

No, se että pääsee jonnekin IT-savottaan projektipäälliköksi ei tosiaan tee kenestäkään nörttiä.

Se on sinun logiikkaasi. Mitähän jos keskustelisit asiasta itsesi kanssa?

18. deebsteri Vierailija

Kyllähän kehosta poistuminen on pitkälti pelon taltuttamis-kysymys. Ei tuo mitään harjoituksia sinällään vaadi, eikä tarvitse edes yrittää puuttua ajatuksiin, joita on ennen nukahtamista, kunhan se hyöky pääsee sieltä tulemaan. Käytännössä en anna useinkaan itselleni yli kymmentä minuuttia aikaa yrittää oobea, koska jos sen tosissaan työntää pois niin ei se sitten tule. Pimeänajan oobet voi ihan hyvin jättää väliin jos vaikuttaa, että se laukaisee kummitusarsenaalin liikkeelle. :( No joo, itsekin olen vielä harjoitteluvaiheessa, mutta neuvotaan nyt kuitenkin. :D

Käytännössä ruumiista irtautuminen voi on helpompaa usein sellaisille tyypeille, jotka ei sellaista kykyä tarvitse. Liittyy näihin parasiittien energialinjauksiin.

19. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos neuvoista, arvostan näkemyksiäsi.

Enhän minäkään nyt ajallisesti ole työtä tässä tehnyt viimeaikoina, tavallaan voisi sanoa, että olen nyt tehnyt sellaista henkistä rakennusprojektia, joka myös toki tukee sitten sitä kun jossain vaiheessa lähden öisiä matkoja tekemään. Minulla on kokemus pimeästä matkasta, se on ihan kivaa, tosin on tainnut ainakin kerran ne arsenaalit olla kimpussa silloin muistan sellaisen tapauksen, hih.

Niin tuo on muuten jännä teoria, koska on se nyt kumma, että sellaiset joille se olisi luonnostaan helppoa eivät välitä käyttää sitä. Siis jotkut, ei tietysti kaikki.

20. vapaaehtoinen Vierailija

Sinäpä et taidakaan tietää, että luonnollinen kauneudenhoito ei välttämättä merktise sitä, että on naturellena. Joskin vain rumat naiset tarvitsevat kaunistusta. Hyvin harvassa ovat ne naiset, jotka ovat tyrmäävän kauniita ilman meikkiäkin.

21. vapaaehtoinen Vierailija

deebster: ei vähällä, vaan vähemmän karkealla.

22. deebsteri Vierailija

Kyllä se mielentila, jossa lähtee on merkittävä huomion ylläpitämisenkin kannalta. Eli päivä kannattaa käyttää tehden (riittävän) viisaita valintoja, ettei tule sellainen lurpsahtanut ja tohjo olo sitten, kun on nukkuma-aika. Spirituaalinen valmentautuminen ja oman mielen generointi eri tasoilla on myös hyvin tärkeää, jotta on tuonkin prosessin tarkoituksesta selkeä kokonaiskuva.

Luulen, että aika paljon on kiinni siitä, miten pääsee liuskahtamaan erilaisiin tiloihin unen aikana (miltei) huomaamatta. Tuo siirtymävaihe edellyttää tietyn vyöhykkeen ylimenoa ja uskoisin sen vyöhykkeen olevan aika helppo lisäpadota jollain implantilla. Kun parasiitti näkee, että joku ihminen on hyvin kiinnostunut henkisestä kehittymisestä tuollainen implantti varmaan asennetaan aika helposti, kun taas sitten ihmiselle, joka ei ole henkisestä kehittymisestä niin kiinnostunut jätetään implantoimatta ihan vain sen takia, että hänellä olisi enemmän poweria sosiaalisessa elämässä ja pääsisi hierarkiassa helpommin muiden yläpuolelle.

23. deebsteri Vierailija

Eko- ja luomumuoti/naturelle. Miten niin en tiedä? :D

Meikeillä voi monen puoliruman naisen kohottaa ylöspäin, kyllä. Muuten eri mieltä.

[/quote]

Ei se ole tarkoitettu niin.

24. deebsteri Vierailija

Ei liha ole mitään hiekkapaperia. Älä sitten viuhdo edes rannalla ilman lentosukkia. :D

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy