Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ihmiset nyt yleensäkin viehättyvät henkilöistä, joilla on terve ja hyvä itsetunto ja persoonallisuutta.

Tuo kovis sanana saa kyllä sellaisen mielikuvan aikaan, joka ei todellakaan viehätä minua.

Mutta miehien naismaku se vasta huono on. ;) ( tämä on sitten vain kevennys tässä )

2. deebsteri Vierailija

Minä tiedän näistä asioista huomattavasti enemmän.

No, minusta ei yleensä tykätä sen takia, etten ole tarpeeksi kovis. Ei siihen muita syitä ole. Ihmeitä on silti tapahtunut ja enemmän olen saanut, kuin moni uskoisi.

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Miten niin? Kai mä naisena tiedän mistä naiset tykkää paremmin ku sä?

Mistä tiät että syy on tuo ettet oo kovis?

4. deebsteri Vierailija

Naiset tekevät niin, eivät miehet.

Minulla on aina ollut huono itsetunto ja olen myös tietyllä tavalla ylpeä siitä, koska ilman sitä minä en olisi minä.

5. deebsteri Vierailija

Mä olen jutellut asioista sellaisten naisten kanssa, jotka tykkää huonostakin itsetunnosta ja toisekseen olen lukenut tuotakin aihetta sivuavaa kirjallisuutta ja nettitauhkaa kymmenen vuoden ajan. Naisten parinvalinta on ihan lapsen kengissä. He elävät vielä savannilla, kun miehet elävät jo kaupungeissa.

Koviksia on niin monenlaisia. Myös nallekarhu voi olla kovis. Mä olen myös tuntenut koviksia ja olen harrastanut tuhottoman määrän seksiäkin kovistytön kanssa. Mulla on jonkinlainen "haju" siitä mistä tässä puhun, joku voisi sanoa.

Urosnisäkäs on saanut hajun. :)

6. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olet ihan suloinen :)

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Tämä sun lausees jo kertoo mikset oo mitään sua tyydyttävää suhdetta saanu. Jos ajattelet nuon naisista ei ihme. Emmä ainakaa noin ajattelevaa miestä haluaisi. Sä et kunnioita naisia.

8. deebsteri Vierailija

Aika harva on päässyt samoihin sfääreihin naisten kanssa, kuin minä.

Kyllähän mä naisia kunnioitan. Mutta en kunnioita sitä, ettei naisten sukupuolielämä kehity omavaraisemmalle tasolle, kuten miehillä.

9. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eihän miesten s.elämä ole mihinkään kehittynyt vaan ainahan se on ollut kukasta kukkaan lentoa :D

10. deebsteri Vierailija

Naisethan ne enimmäkseen lentää kukasta kukkaan. Eikä partnerin vaihtamisessa mitään vikaa ole, kunhan ei riko tärkeitä sukupuolisiakaan (kesto)suhteita.

11. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Naisia on rajoittanut kuitenkin se että lapset jäävät huolehdittavaksi. Siksi naisen kannalta on ollut edullista sitoa mies itseensä, jotta ei tarvitse yksin huolehtia jälkikasvusta.

Yleisellä tasolla en näe että kumpikaan sukupuoli olisi mitenkään kehittynyt sen kummemmin toista pidemmälle sukupuoliasioissa. Ihmiset toimivat vaistojensa varassa vielä nykyäänkin paljon.

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    En usko, älä valehtele. Teksties perusteella täs nais/kovisasias sä oot sielultas pikkupoika, epävarma. Etkä oo päässy mihinkää. Näkyy teksteistäs. Kandeis olla hiljaa eikä enempää tästä avautua jos haluat että joku uskoo tuon.

Nimittäin sfääreifn päässeet ei tuommosta paskaa jauha. Ne kunnioittaa sitä kumppaniaan.

Tää on täysin paskaa, jonka perusteella luulen, että oot tavannu vaan joitaki bimboja (joka kertoo susta paljon) tai et ketää. Oot neitsyt ja kuvittelet ja sepität. (Joka sinällään ei oo paha, neitsyys siis, mutta velehtelu ja sepitys on).

Mitä enemmän höpötät tämmöstä sitä enemmän paljastat totuutta joka ei oo sitä mitä höpötät.

Okei, hyvää yötä. Jatka sepittelyjäs jos haluut että kaikki kässää kokemattomuutes joko yleensä miehenä tai KUNNON naisten kans. Se näkyy jo. :D ;D

13. deebsteri Vierailija

Naiset etsivät miehestä vahvuutta -> elävät viidakossa.
    Miehet hyväksyvät turvaa etsivät naisen -> elävät viidakossa.

Mutta:

Miehet hyväksyvät myöskin vahvan naisen <- eivät elä viidakossa.

Ja:

Naiset eivät hyväksy heikkoa miestä -> elävät viidakossa.

Tuosta voi kukin itse päätellä, kumpi elää enemmän viidakossa.

14. deebsteri Vierailija

15. sieppä sanoit Vierailija

Onko sinulla muka ollut mies tällä vuosituhannella.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 863
    Ihan omaa käsitystäs.

On.

17. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Jokaisella on 500 vihollisen jälkeen 500 ystävää lisättynä näiden ystävillä eli moninkertaisesti se määrä. Sitä sanotaan Voiman Tarkoitukseksi eli luonnollisen elämisen olemukseksi rauhassaan. :)

18. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19

Tuosta voi päätellä vain sen että vahvuus, heikkous tai viidakko ovat vain omassa mielikuvituksessa ja teoissa jos sen niin haluaa, ei Voimassa, mutta onneksi kaikki muu on mahdollista suurta. :)

19. [:] Vierailija

Naiset tai miehet eivät ole iso massa sitä tai tätä, vaan kaikki ovat yksilöitä. Kovin on sinulla yksinkertainen kuva ihmisistä, joka on merkki epäkypsyydestä. Et yksinkertaisesti näe pintaa syvemmälle, siksi voit yksinkertaistaa. Elät omassa kuplassasi.

20. alfa.romeo Vierailija

Tämä asia miehen voimakkuuden/heikkouden vaikutuksesta naiseen on kyllä selvä kaikille silmänsä auki pitäville miehille, mutta naiset syystä tai toisesta haluavat pitää romanttista harhaa. Varmaan osasyy on, että se tekee naisille helpoksi erottaa kunnon uroot tohvelisankareista. Romantikot kun ovat näitä tohvelisankareita, joita naiset ymmärtävät pääsääntöisesti ymmärtävät karttaa. Naiset eivät välttämättä ymmärrä heikkouden/voimakkuuden merkitystä selvästi, koska he eivät ole itse omakohtaisesti moninkertaisesti kokeneet, kuinka hyvin alkuun lähtenyt naisen lähestyminen on lässähtänyt pahasti miehen osoittaessa liian selvästi heikkoutta.

21. deebsteri Vierailija

Onhan se näin, että yhteiskunnassamme vallitsee tällainen arvorakennelma. Mutta millä tavoin
    tällaista ongelmaa tulisi lähestyä? On älytöntä yrittää siirtää arvostusta alfauroksilta tohvelisankareille.

22. alfa.romea Vierailija

Pahin ongelma lienee se, että miehet huijataan/aivopestään olemaan romanttisia, ja että heillä kaikilla on eritasoiset mahdollisuudet tämän huijauksen läpi näkemiseen. Vallalla oleva matriarkia pahentaa tilannetta, kun pojista kasvatetaan...poikia. Eli en suoralta kädeltä lähtisi muuttamaan mitään, vaan tavoitteena tulisi olla asian tilan tiedostaminen eli naisten todellisten parinvalintapreferenssien paljastaminen.

Mikä sitten ratkaisu voisi olla...varmaan joku sellainen, että pojista kasvatettaisiin sotureita tms., pienestä pitäen itsepuolustuskurssseille yms. Tämän korottaisi miesten yleistä halukkuutta naisten silmissä ja vähentäisi miesten välistä hajontaa, eli tasaisi eri miesryhmien välistä kysyntää. Ei parinvalinnan tarvitse olla mitään nollasummapeliä. Suurin osa hyötyy, jos miehet yleisesti ovat naisten toiveiden mukaisia (voimakkaita) ja naiset miesten mieleisiä (hoikkia ja naisellisia). Ehkä jopa tämä nykyinen demografinen itsetuhon syöksykierre saataisiin katkaistua. Terveissä, hyvin kehittyneissä kulttuureissa miehet viehättävät naisia ja toisin päin.

23. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä, ehdottomasti näin. Kasvatukseen spirituaaliset ja soturilliset arvot ;)

Naiset taas voisivat käydä jonkin geisha koulun.

24. deebsteri Vierailija

Spiritualistiselta kantilta katsoen näyttäisi siltä, että ihmisen lajikehitys on edennyt siihen pisteeseen, etteivät miehet ole enää (läheskään aina) 'maskuliinisia', eivätkä naiset (herkän) femiinisiä. Psykologisella tasolla tilanne on uudenlainen, eikä sitä olla vielä sulateltu tarpeeksi. Puhut terveistä, kehittyneistä kulttuureista, vaikka käytännössä nämä ihmisheimot ovat muusta kehityksestä jäljessä, kuten eläimetkin ovat ihmisestä jäljessä.

Asettamalla miehille yleispätevän vaatimuksen tulla maskuliinisemmiksi vastustat kehitystä, jossa ihmiset on ihmisiä ja hiukan erityyppisin ominaisuuksin varusteltuja sukupuolesta riippumatta. Evoluutio on menossa luontevasti siihen suuntaan, että kamppailijanaisten osuus lisääntyy ja kamppailijamiesten osuus vähenee. Tämä tuo väriä yhteiskuntaan ja mahdollistaa sekä miehille, että naisille enemmän valintoja elämänsä suhteen. Miehille ei näyttäisi tuottavan suuria vaikeuksia ottaa rinnalleen kamppailijanaista. Se miten nainen, varsinkaan kamppailijanainen saadaan kokemaan seksuaalista vetoa epäurheilulliseen kevytrakenteiseen mieheen on kuitenkin vielä yleisellä tasolla auki, mutta se tulee ratkeamaan spirituaalisemmissa rakkauden ja kivun uudelleen generaatioissa, joiden prosesseista tänään julkaisin kirjoitukset tällä alueella.

Naiset ovat vielä shokissa kahdestakin syystä. Naiset ovat kiintyneet sen malliseen mieheen, joka tosissaan taistelee kunniastaan, on perheenpää ja toimii politiikassa tai bisneksessä pyrkien aina hierarkioiden huipulle. Naiset samaistavat miehet isähahmoihin, jotka paimentavat heitä ja huolehtivat monista juoksevista asioista. Jos mies ei kykene tähän, he tuntevat olonsa petetyiksi. Naisille on uutta ja vierasta, että on olemassa miehiä, jotka luonnistuvat sellaiseen herkkään rooliin, mihin vain naisilla on ollut aikaisemmin monopoli, ja on edelleenkin (suurella osalla naisia). Jotkut harvat naiset ovat ymmärtäneet tämän evolutionäärisen jutun, mutta yleisellä tasolla päinvastoin.

Lisäksi oikaisisin hiukan tuota, että naiset kasvattavat pojista poikia, eikä miehiä. Minun nähdäkseni pojasta kasvaa joko mies tai nörtti hänen omien ominaisuuksiensa mukaan. Kasvatukselliset ongelmat on eri asia. On tietenkin totta, etteivät äiditkään yleensä suhtaudu miespuolisiin nörtteihinsä luontevasti, vaan saattavat ajoittain hyljeksiä heitä esim. keskusteluseurana. Nördet ovat nykyisessä arvomaailmassa vaarassa jäädä ilman riittävää henkistä huolenpitoa ja harvemmin he saavat sitä missään kiitettävissä määrin.

En kuitenkaan näe sitäkään mahdollisuutena, että jotenkin keinotekoisesti voitaisiin uikuttamalla siirtää naisten parinvalintapreferenssien painopistettä herkempiin miehiin. Ainoa mahdollisuus on riittävä lajikehitys ja/tai spiritualistinen kehittyminen, jossa evoluution kehittämät muutokset ihmiskunnan ihmistämisessä muokkautuvat vakioksi tai ymmärrettäväksi asiaksi. Tavallaan asioilla on kiire, sen takia, että ilmastonmuutosasiat roikkuvat ympärillämme ja kysymys on siitä mihin tämän maapallon ihmistarina lopulta pääsee näissä olosuhteissa kehittymään.

25. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy