Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Okke, olet oikeassa, terveelliset elintavat ovat laaja ja monialainen osa-alue. Siihen liittyy paljon enemmän kuin se mitä syö ja miten liikuu.

2. deebsteri Vierailija

Monimutkaisempi asia.

Energiaparasiittien merkitys elämänvalinnoissa ja siinä miten pystyy pitämään kehostaan huolta ylipäätään on VALTAVA. Kun parasiitit poistuvat kaikki aineenvaihdunnat ja elämänvalinnat muuttavat muotoaan.

Parasiittien kitkeminen on maapallon ihmiselle tärkeintä kehon ja mielen huoltoa ja karmaa edistävää. Useimmat hyvän kehonkuvan omaavat ovat kusipäitä, eli heidät on manipuloitu henkiseltä puolelta ja jätetty fyysisesti parempikuntoisiksi. Ihmeellinen fakta, joka ilmenee oikeassa elämässä.

Terveydestä huolta? Useimmiten ne, jotka pitävät eivät tee mitään, vaan heidän terveytensä pysyy ihan hyvänä.

3. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Totta, parasiitit vaikuttavat kaikkeen, jopa terveyteen liittyviin valintoihin monilla ihmisillä.

Heh, no joo, tuo on nykypäivän huonohko ilmaus asiasta. Eihän sen tietysti kuuluu olla mitään väkinäistä ja vaikeaa huolta pitämistä, vaan ihan luonnollista.

4. deebsteri Vierailija

Se vaan on niin, että toiset kitkuttelevat päiviä kahvilla, kun toiset syövät mitä tahansa ja kaikki pysyy kuosissa. Vaikka puhutaan geeneissä, tosiasiassa aineenvaihdunnassa on vika. Ja jostain syystä
    pinnallisille ihmisille tulee yleensä se parempi aineenvaihduntajärjestelmä.

5. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä syön joskus hyvin vähän ja joskus mässäilen, mutta liikun myös ja hyvin pysyy kuosissa :)

Luulen, että myös syvemmällä tasolla on todella merkitystä, myös sillä onko energiat kohmeessa vai liikkuuko kaikki sujuvasti ja harmonisesti. Henkisellä hyvinvoinnilla on kyllä yleisesti kokonaisvaltaiseen terveyteen kovin suuri osuus.

6. [:] Vierailija

Kyllä vaan huono itsetunto on kasvatuskysymys, eikä sitä kukaan saa luonnostaan, sen saa tietynlaisessa kasvuympäristössä. Ja terve itsetunto on tärkeää kaikkille ihmisille, se on yksi hyvän elämän edellytyksistä, ei ole eroa miehen ja naisen välillä. Huono itsetunto nimenomaan luo ongelmia ihmissuhteisiin ja vaikeuttaa turhaan omaakin elämää. On helpompi elää jos on terve itsetunto. Et taida tietää mitä terve itsetunto on ja miten se ilmenee?

Hyvä/terve itsetunto ei ole miehistä, kovaa kukkoilua, vain epäkypsä teini luulee kukkoilun olevan osoitus hyvästä itsetunnosta. Miehinen kukkoilu on paremminkin todiste huonosta itsetunnosta, jota henkilö yrittää peittää itseltään ja muilta. Hyväitsetuntoinen on paremminkin nöyrä, henkilö, jonka ei tarvitse yrittää päteä.

7. deebsteri Vierailija

Itse en voi syödä 5 tuntia heräämisen jälkeen, paitsi kuudesosan tomaattia. Sen jälkeen pienimuotoinen ateria + 2 palaa leipää. Nukkumaan mennessä purkki tonnikalaa tai kevyt salaatti. Kaikki muu kiinteä sitten lihottaa. Jos tekee kävelyn voi ottaa pari palaa leipää per 5km enemmän. Lievän sokeriannoksen tai 120g sipsejä voi syödä 1-2 kertaa viikossa noiden lisäksi. Useita viitteitä olen saanut, että tämä kytkentä on tehty astraalitasolla. Jos rupean miettimään ainevaihduntaani alkaa astraalivyöhyke ilmentyä ympärilleni.

8. deebsteri Vierailija

Huono itsetunto on syntymäominaisuus, kuten sukupuolikin, tai kehon rakenne. Ei siitä kasvatuksessa pääse eroon millään. Minulla on ollut aina huono itsetunto (ei omatunto), enkä halua sitä 'voittaa'.

On se varmaan edellytys, jos sitä ei muut hyväksy. Mutta minäpä en täällä ole markkinamiesten ja alfaurostennussijoiden mielihaluja tyydyttämässäkään.

Aiheuttakoon haittaa ihan niin paljon kun haluaa. En osallistu tähän juttuun, oikeesti.

Höpönlöpön.

Sama, kunhan ei ilmene minussa.

En tarvitse hyvää itsetuntoasi. Jätä mut rauhaan.

Voi olla. Jätä mut rauhaan.

Jätä mut rauhaan.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Tätä minäkin olen yrittänyt sanoa muttei deebsteri usko sitä tai luulen pikemminkin että ei halua uskoa. Jostain syystä.

Naulan kantaan.

On se suurimmaksi osaksi.

Mikset?

Aina kun huomaat että toinen saattaiskin olla oikeassa paiskot ovet kii,paat kädet korviin ja käyttäydyt kuin teini "jätä mut rauhaan". "En kuuntele, en, en, en" :D

10. [:] Vierailija

Oikein arvasin, et tiedä mitä hyvä itsetunto on. Etkä halua tietääkään. OK

11. deebsteri Vierailija

No en.

Pitäis sit varmaan selvittää naisena olonkin tuntemukset samassa rytäkässä.

12. [:] Vierailija

On aina helpompaa syytellä toisia omista epäonnistumisista tai kokea hankitut ominaisuudet synnynnäisinä ja muuttumattomina kuin alkaa tekemään sitä rohkeutta ja sitkeyttä vaativaa työtä, mitä kasvaminen ja aikuistuminen vaatii.

13. [:] Vierailija

Tuo on sun oma valinta, ja ihan OK. Elämäsi on omasi, ei sun valinnat muille kuulu, ei mullekaan.

14. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä pidän Deebsteristä sellaisena kuin hän on. Näen hänessä paljon hyviä asioita, jotka puuttuvat monista miehistä.

15. deebsteri Vierailija

Se, että minulla on huono itsetunto tarkoittaa aikuisten oikeesti sitä, että se tulee olemaan
    jatkossakin. Jumala on antanut minulle huonon itsetunnon, jotta työskentelisin sen pohjalta ja tekisin maailmasta parempaa paikkaa. Ihmisiä on ympäri maailmaa vedätetty rohkaisemalla kasvattaamaan itsetuntoa, koska markkinavoimat palkkaavat itsetuntoisia ihmisiä. Se on kylmää bisnestä ja sitä, ettei ymmärretä ihmisten erilaisia ominaisuuksia. Naisten huono itsetunto hyväksytään huomattavasti paremmin, kuin miehillä.

Ne, jotka syntyvät hyvän itsetunnon kanssa voivat kadottaa otteen siitä erinäisistä syistä. Heidän kohdalla voi kasvatuksesta ja ohjauksesta olla apua, mikäli he eivät tajua käyttää itsetunto-ominaisuuttaan oma-alotteisesti. Se löytyy sieltä kuitenkin nopeasti.

Oma henkinen kasvuni ei ole väkijoukkojen edessä seisomista järkähtämättömänä. Minusta löytyy aina jotain liian huonoa ja se on sehuono itsetunto, joka on jumalan minulle asettama ominaisuus, jotta maailmasta tulisi sinullekin parempi paikka elää.

16. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En itsekään aamuisin syö yleensä mitään, eikä tee edes mieli. Kahvia juon pari kuppia monesti nykyään.

Sitten ihanne on että syön ehkä 1-2 ateriaa riippuen vähän. Joskus tulee syötyä tukevammin, niin sitten vaan syön taas vähemmän seuraavina päivinä jos tuntuu, että on tarvetta.

17. deebsteri Vierailija

Mikä on maksimimäärä mitä olet koskaan lihonnut normaalipainostasi? Oletko selvittänyt miten paljon pystyt lihomaan?

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Onko tässä ketjussa joku sanonut ettei pidä? On kyllä mennyt multa ohi.

19. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En ole kyllä tarkoituksella yrittänyt lihottaa itseäni, mutta nuorempana olin hieman pyörempi yhdessä vaiheessa ja se osui aika hankalaan kohtaan psyykeen kasvun kannalta, kun sain silloin muutenkin kokea kovia ja osittain myös sen vuoksi ihmisten asenteissa.

Sitten kuitenkin laihdutin paljon.

20. deebsteri Vierailija

Monta kiloa meni yli normaalipainon?

21. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En muista, mutta ei paljon, olin lievästi ylipainoinen silloin.

22. deebsteri Vierailija

Okei. Tuo tieto riitti. Sulla on todennäköisesti +5-15 kilon lihoamis ominaisuus. Aineenvaihdunnassa on alasulku, mulla on seuraavakin sulku, mikä tarkoittaa, että putoaminen 15-30kg:n ylipainosäteeltä vaatii kovaa pidättäytymistä. Parasiitit pitävät parempana, että sulla on sosiaalista karismaa jonkin verran.

23. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Damn parasites :D

No miehen ulkonäkö ei ole sosiaalisesti niin tärkeä, kuin naisen, ehkä siksi parasiitit ovat juonineet näin. Ne ovat kyllä varmasti suunnitelleet kunnolla kaiken. (tämäkin tieto btw tukee sitä kun näin sinut silloin)

24. deebsteri Vierailija

Sosiaalinen elämä, eli arki on parasiittien perustoimintakenttää. Ihmisten täytyy pystyä asettua tuolla kentällä hierarkioihin ja käymään kamppailua toisiaan vastaan. Sen takia parasiitit puuttuvat aineenvaihduntoihin, keskushermoston toimintaan, endorfiineihin ja psykologiseen kapasiteettiin. Mitä enemmän joku ihminen toimillaan miellyttää parasiittia sitä enemmän parasiitti vapauttaa tämän aineenvaihduntaa ja aktivoi endorfiinijärjestelmiä. Sitä helpommin hän hallitsee painoa ja selviytyy liukkaasti sosiaalisista avaintilanteista. Kun parasiitti havaitsee henkilön, jolla on spiritualistista tai individualistista pääomaa hän joutuu luomaan tämän kehoon linjauksia, jotka tekevät egosta eroutumisen hankalammaksi ja riippuvuudet vaikeasti kierrertäviksi. Parasiitti joutuu kuitenkin harkitsemaan voisiko henkilön rajoittamisesta olla jotain haittaa hänelle itselleenkin. Osan spiritualisteista täytyy myös olla sosiaalisessa hierarkiassa korkeammalla, kuin toisten. Näin meidänkin välille syntyy kilpailua.

25. aivan Vierailija

miksi puhua kosmisesta ymmärryksestä jos ihmisen henkisen tason näkee suoraan jo rasvaprosentista tai pankkitilin saldosta :D

eli päästäkseen henkisen kehityksen tikkaiden alimmalle askelmalle on ensin hankittava riittävästi lihasmassaa. toiselle vaaditaan lisäksi suihkurusketus ja oikomishoito ;)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri