Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. toinen takaa Vierailija

Ei kannata uskoa jessejames, ei keskustelu onnistu :)

2. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Se on teidän valinta, ja kuten olen sanonut niin jokainen valitkoon mitä ja missä kirjoittaa. Luonnollista.

3. alfa.romeo Vierailija

Miehillä toki on yleisesti vaikeampaa kumppanin löytäminen. Naisilla kriteerit miesten suhteen ovat laaja-alaisemmat, joten pulleus on vain yksi tekijä muiden joukossa. Joillekin kyseisellä yksittäisellä tekijällä on enemmän merkitystä kuin toisille.

4. deebsteri Vierailija

Naiset etsivät hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä hyväksyen kyllä paremman puutteessa säntillisiä ja helposti koulutettavia akateemikkoja.

Evoluutio lappaa maan päälle kuitenkin yhä enemmän poikamaisia miehiä, joilla on herkkiä ominaisuuksia, mutta naiset eivät psykologisesti ymmärrä tätä vastavuoroisuutta, vaikka itse saavat käydä äänestämässä, tehdä bisnestä ja kehittyä kamppailijoina. Miehet keskimäärin menettävät asemiaan suhteiden solminnassa ja senkin takia, että ihmiset kulttuurisidonnaisesti etsivät vakavia, yhden miehen ja naisen välisiä taistelupariliittoja, joiden pitää toimia koherentisti sosiaalisessa kontekstissa.

Miehet taas estottomasti ottavat herkkiä, hauraita naisia suhteisiin ja näkevät heissä seksuaalista kipinää, hyvin monet jopa haluavat sellaisen naisen. Kun sama mekanismi ei toimikaan vastavuoroisesti syntyy parinvalintaan ja yhteiskunnan toimintaan tukkeumia, jotka sitten vaikuttavat myös rattaiden pyörimiseen ja uhkaavat rikkoa sosiaalisen hyvinvointijärjestelmän.

5. [:] Vierailija

Puhut pienestä ryhmästä naisia ja miehiä ikäänkuin he edustaisivat koko ihmiskuntaa. Oletko ihmistuntemuksessasi vielä osa-objekti tasolla?

6. Juuri näin Vierailija

Siispä kunnioittakaa erilaisuutta. Viesteissännekin.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Mä näen tämän ylläolevan näkökannan vain (huonona) selityksenä sille miksi ITSE ei onnistu laihduttamisessa tai on sosiaalisissa tilanteissa huono.

Mulla sitten on myös ylipainoa enkä minäkään ole mitenkään liukas sosiaalisissa tilanteissa. Mutta en tyrkkää syytä parasiiteille ja luo itselleni mielikuvaa miten hoikat ja sosiaalisesti pärjäävät ja yleensä kaikki muutkin jotka ovat jollan lailla "kadehdittavia" olisivat joidenki pimeiden parasiittien suojeluksessa. :D

Mutta ok, jos jonkun edellytys jaksaa elämässä on tuo parasiittifantasian maailma niin mikäs siinä sitten.

Last edited: 22.06.2014
  8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Samoin kuin ilmeisesti sarjamurhaajilla on faneja. Nuo fanit kyllä on kumpaakin sukupuolta. Mutta porukassa löytyy aina näitä jotenkin "hassahtaneita" jotka viehättyy vankilakundeista tai sarjamurhaajista. Ja osalla naisista on toki tuo "yritän pelastaa raukan" -ajatus, mutta ei nyt siitä voi vetää johtopäätöksiä että SUURIN OSA naisista viehättyy vankilakundeista. Vetelisiksä jotakin yhtä älytöntä johtopäätöstä jos miehet ois kysees? Vetelisitkö siis älytöntä (negatiivista) yleistystä miehistä?

9. deebsteri Vierailija

Kyseessä on hypermatriisi, jossa minimaalinen hajonta on alle 10%, reunarepalehajonta alle 1% ja todellinen hajonta alle 0,1 prosenttia. Tämä koskee siis maapallon ihmisiä, ei ihmiskansoja kehittyneemmissä järjestelmissä.

10. deebsteri Vierailija

Niinhän sinä näet, koska olet uskollinen kehosi astraali-implanteille. On vain paljon tehokkaampaa poistaa astraali-implantit, kuin toimia niiden vaikutuksen alla.

Maailmantila on kurjamainen ja sodanaikainen sen takia, että sotapäälliköillä ja kurjuuden
    provokaattoreilla on korkeammat karismat. Sen takia he pääsevät aina valtaan. Asia ei kuitenkaan ole yksoikoinen. Parasiitit suunnittelevat yksilökohtaisesti kohteidensa energiankierron, endorfiiniruiskujen avulla he myöskin päättävät millaiset asiat tuottavat heille mielihyväntunnetta. Monet ovat myös dieetin avulla rikkoneet implanttinsa ja pystyvät dieetin jälkeen syömään kunnolla. Mutta dieetti ei tuhoa kaikenlaisia implantteja.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Kenellä? Minä ymmärsin että alfaromeo sanoi oman tekstinsä olleen propagandapläjäys.

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Eiköhän kyse ole siitä ettei vain halua "rumaa" lihavaa naista.

13. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Yhdelle minun tutulle kuulemma laitettiin yhden hoitajan luona aivoihin joku "hyvä" imblantti. Ei me tiedetä kyllä, että laitettiinko oikeasti vai ei. Muutoin se hoitaja on kyllä ihan ok, olen itsekin käynyt hänen luonaan, ei mikään huippu ollut minun käyntikerran kokemus, mutta ihan ok. Ei vaikuttanut ainakaan huijarilta, että varmaan itse uskoo siihen mitä tekee.

14. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Joskus syy voi olla opettaa ulkonäköön tuijottavia jotka luulee että ulkonäön perusteella voi päätellä ihmisen henkisyyden.

15. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Vaikea uskoa, että sellaisia olisi juurikaan. Ulkonäkö ja terveys ovat sitäpaitsi eri asioita. Kuitenkin luulen, että usein perusterve ihminen on biologisessa mielessä kaunis miehen silmissä, kun tästä pariutumisesta oli puhe alussa. Ja terveys kertoo siitä ettei ole energiatukoksia yms, joten se kertoo henkisestä tilasta myös.

Terveydestä kannattaa pitää huolta, koska keho on se väline, jolla ilmennämme henkisyyttämme täällä. Sen täytyy kestää mahdollisimman hyvänä se aika jonka me täällä olemme tekemässä omaa tehtäväämme.

Last edited: 22.06.2014
  16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Eli kaikki maailman pahuus ja vääryys on naisten syytä. Sekin että mies hakkaa naista tai muuten käyttäytyy ikävästi naista kohtaan on naisen syytä. Miehet ovat itse hyvyys ja täydellisyys ja naiset pahoja ja heikkoja ja huonoja.

Onko joku nainen aiheuttanu sulle trauman?

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Lähde tälle, kiitos.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Näinhän sinä sanot kun olet hurahtanut omaan kuvitteelliseen maailmaasi. Olis ehkä myös tehokkaampaa vaan nähdä se todellisuus. Tai ei ehkä, koska sitten pitäisi ITSE tehdä jotakin asioiden hyväksi eikä vain syyttää parasiitteja ja implantteja.

Kurjuuden provokaattorit hallitsevat pelolla ei karismalla.

19. [:] Vierailija

Lähde löytyy debsterin korvien välistä. Joillain on tää taktiikka, että kun sanat tai ymmärrys ei riitä niin heittäydytään "vaikeatajuiseksi." Joku toinen taas mottaa turpaan. Kolmas alkaa kyseleen...

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    :D :D :D Mutta entäs sitten ne huulihalkiosairaat, syntyjään sydänvikaset, auton alle jääneet ja pyörätuoliin joutuneet yms. jotka eivät voi vammalleen tai sairaudelleen mitään? Kuurot, sokeat?
    Heidänkinkö terveys kertoo henkisestä tilasta?

Anteeksi mutta kun ei sun mielipiteestäs saa tolkkua. Pitääkö ihmisen olla ulkonaisesti täydellinen, ei saa puuttua raajaa, ei saa olla huulihalkiota ja pitääkö olla täysin terve, ei syöpää, ei synnynnästä sydänvikaa tms ennenkö hän on henkisesti kehittynyt?

Niin ja lihavat, voiko lihava olla henkisesti kehittynyt sun mielestä?

Vastaa kunnolla niin että ymmärretään ilman mitään jaaritteluja ja kiertelyjä

Kyllä vai ei. :D Ei todella sun vastauksistas saa selvää. Toisaalla NÄYTTÄÄ että julistat että ulkonäkö kertoo miten henkinen on ja sairaskaan ei saa olla jos on kunnon henkinen, toisaalla kumoat tuon.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Mä alan kyseleen, mutta siitä ei jostain syystä tykätä...

22. deebsteri Vierailija

Mikä ihmeen lähde? Matriisit lilluvat ilman yleisesti tunnettua lähdettä. Katso ympärillesi ja kerro missä kohtaa olen väärässä.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 866
    Kaikkia epäonnistumisiaan ei silti ole syytä laittaa implanttien syyksi.

24. deebsteri Vierailija

How?

Tietenkin se on sen miehen syytä, joka hakkaa. Mutta naisten preferointi silti ruokkii tällaista(kin) käyttäytymistä.

Naiset voisivat etsiä miehiä, jotka ei ole aggressiivisia, jolloin tuollainen käyttäytyminen vähenisi.

Postcard.

25. deebsteri Vierailija

How?

Tässä puhuttiin implanteista, joita parasiitit aiheuttavat. Olenko missään vaiheessa sanonut, ettei pitäisi ITSE toimia asian hyväksi?

[/quote]

Karisma nostaa diktaattorin valtaan, pelkkä pelottelu vie oikeuteen tai kansantuomioon.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri