Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Lähdettä sinun kertomuksillesi. Mistä esim. minä tiedän että et ole joku hullu joka kirjoittelee mielisairaalasta?

Katson ympärilleni enkä näe matriiseja.

Totta kai sinä ja kuka tahansa muukin saa omia näkemyksiään ja miten uskoo täälä kirjoittaa, sitä vartenhan tämä paikka on, mutta jos alat sanomaan että että asia on näin kun minä sanon niin silloin on oltava lähteet sille kertomuksellesi. Sinun oma pääsi ja se että itse koet niin ei riitä siihen että muiden pitäisi uskoa että asia on näin.

Tästä ei tietyt nikit täällä tykkää. Joidenkin mielestä ei saisi kyseenalaistaa mitään vaan vain hymistellä ja olla samaa mieltä.

Tiedän jo, ketkä tulevat minua kritisoimaan tästä kirjoituksestani.

2. deebsteri Vierailija

Hohhoijaa. Olen kyllä antanut analyysin ja perusteet väittämilleni. Muiden perusteet on olleet vähemmän kattavia tai jotakin parin rivin epätoivoisia solvausviritelmiä.

3. [:] Vierailija

En ole täällä tykkäämässä jostain tai vihaamassa jotain. Kirjoitan ja kyselen vaan uteliaisuudesta tai mielenkiinnosta tietää lisää. Harvoin täällä voi kenestäkään tietää niin paljoa, että voisi tykätä tai olla tykkäämättä, olen siis aika neutraali mitä tykkäämisiin tulee. Mehän tiedetään kirjoittajajista vain se, minkä he päättävät tänne kirjoittaa, ei me koko ihmistä tunneta, eikä sen elämää ellien ulkopuolella. Ei noin vähä tietomäärä riitä nostamaan ihmistä jakkaralle tai pudottamaan sieltä.

Jos kyseenalaistaa jonkun mielipiteet, tai haluaa niihin enemmän perusteluja, niin ei se sitä tarkoita ettei tykkäisi henkilöstä. Mutta jos on täältä päähäntaputteluja ja jaa-kuoroa hakemassa, niin silloin voi kokea päähäntaputtelun puutteen siten "ettei minusta tykätä."

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Eli alkuperältään se KUITENKIN on naisen syytä? Nainen preferoi, "voisi ettiä miehen joka ei hakkaa"

Anteeksi, mutta oletko todella noin yksinkertainen? Luuletko, että aina onnistuu noin vain "etsimään miehen joka ei hakkaa"?

Miten nainen preferoi?

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    No mistä olet sen antamasi analyysin koonnut, mistä lähteistä?

6. deebsteri Vierailija

Jos et pysty näkemään lainkaan arjen matriiseja, olet yliluonnollisuuden suhteen noviisi.

Se miten ihmiset käyttäytyvät ja toimivat sen sijaan riittää lähteeksi. Jos olen ollut väärässä jossakin, niin kerro missä.

7. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    En tarkoittanut sinua. Ja tuosta viimesestä kappaleesta oon täysin samaa mieltä.

Olen vain huomannut että siitä ei täällä pidä kaikki että alkaa kyselemään kun huomaa jonkun semmosen kirjotuksissa aukkopaikkoja joka haluaa kirjotuksellaa tyrkyttää pakolla omaa ajatusmaailmaansa ainoana oikeana.

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Mitä ne matriisit on? En tiedä olenko nähnyt kun en edes tiedä mitä ne on?

Minusta olet väärässä kaikessa kivun generoimisessa, käsirautajutuissa, ja jatkuvassa "mörköjen", parasiittien näkemisessä jokapaikassa ja ilmeisesti ne parasiitit myös hallitsee mielestäs kaikkea ja siksi olet itse syytön kaikkiin epäonnistumisiisi. Minusta tuossa olet väärässä.

9. deebsteri Vierailija

Se, että nainen kokee vetoa vaaralliseen mieheen, enemmän kuin johonkin vaarattomaan ja pinnallisen puolin tylsään tyyppiin on yleinen fakta. Syyllisyyskysymys on paljon monimutkaisempi. Sekä mies, että nainen voivat lähteä purkamaan tällaista kuviota.

Jos ottaa vaarallisista tyypeistä pikaotannalla mielekkäimmän tai sen jonka saa, riskit joutua kaltoinkohdelluksi ovat huomattavat.

Etsimällä miestä, jolla on itseluottamusta.

10. deebsteri Vierailija

Matriisit ovat yleisiä toimintamalleja arjessa. Se miten asiat menevät arjessa. Se, jos pitää näitä kuvioita luonnollisina osoittaa, ettei tajua matriisia.

Minulla on paljon kokemusta kivun generoimisesta, sinulla ei juuri mitään. Ja tiedän, että se toimii hyvin ja kasvattaa spiritualistista abiliteettia ja tietoa kurin ja kärsimyksen luonteesta. Se, ettei moraali anna myöten, ei osoita sitä epäfaktaksi. Jos olen väärässä, kerro missä.

En ole edes puhunut tuollaista...

11. [:] Vierailija

Sun väittämät esim. naisista ja miehistä näyttää enimmäkseen olevan pelkkää mututuntumaa tyyliin, koska mää tykkään noin, niin se on niin. Ei riitä analyysiksi eikä perusteluksi.

Naiskuvauksesi muistuttaa katkeran miehen oma-lohtu kuvaelmia, ilman mitää todellisuuspohjaa. Näytät olevan tosi pettynyt tiettyihin asioihin elämässäsi, mutta sen sijaan että hakisit realistisia ratkaisuja ongelmiisi, siis että ekas tunnistaisit ne ja sitten toimisit, keksit vaan omia selittelyjä. Kyseenalaistaminen näyttää sulle olevan "solvausviritelmää." Sekö sua harmittaa, että sun psyykkeen puolustuskeinot on niin näkyviä toisille, vaikka itse olet niille täysin sokee?

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Uskaltaisin väittää että suurin osa naisista ei tunne vetoa vaaralliseen mieheen. Ja tajuatko, että joissain kulttuureissa nainen on kuin tavara miehelle, kauppatavara jota kohdellaan kaltoin ja näissä samoissa kulttuureissa jos nainen lähtee karkuun (niissä ei hyväksytä eroa) nainen saa peräänsä sekä oman että sulhasen suvun miehet tappoaikeissa. Tätä tarkotin kun sanoin että aina ei onnistu etsimään miestä joka ei hakkaa.

Minä henkoht halveksin miehiä jotka hakkaa.

Mies jolla on OIKEASTI itseluottamusta EI HAKKAA.

13. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Muistaakseni puhuin alussa jotain henkisestä terveyden tilasta, siitä että on energeettisesti tasapainossa. Se ilmenee myös fyysisenä terveytenä.

Erilaisiin synnynnäisiin seikkoihin varmasti vaikuttaa karma, eli edellisten elämien kokemukset, jotka ovat voineet jäädä traumana mentaaliseen muistiin. Näin siis voivat tietyt synnynnäiset sairaudet joskus selittyä.

Varmaan ainakin joissakin tapauksissa syöpä voi johtua juuri jonkinlaisesta energeettisestä tukoksesta.

Lihava voi olla osaltaan henkisesti kehittynyt, mutta mielestäni jossain vaiheessa täytyisi oppia kuitenkin pysymään tietyssä kohtuudessa, niin että on kuitenkin lääketieteellisesti terveellisessä rajassa, ei nyt varmaan tietty määrä ylipainoakaan niin paljon haittaa mutta ei ole hyvä olla valtavasti liian laihakaan mielestäni terveyden kannalta.

Oman energian hallinnalla on suuri mahdollisuus edistää valtavasti terveyttään, sillä että parantaa ne syvät traumat ja näin parantaa energiatukokset. Kuitenkin realistisesti ajatellen on niin useimmilla, että on pitkä matka ihan sille tasolle, jossa aivan kaiken saa itse parannettua. Uskon, että siellä korkeimmilla kehityksen portailla on vapaa jo aikalailla kaikista sairauksista.

Sitten lisään tähänkin nyt vielä, että minusta kehitysvammaiseksi syntyminen ei huonosta karmasta johdu, vaan tietyillä henkilöillä se voi olla ihan oma kehityksellinen valinta elää sellainen elämä. Toisilla se voi olla harjoituselämä. Ja on mielestäni erittäin hyväksi, että tälläisenkin henkilön terveydestä kuitenkin huolehditaan kannustamalla syömään terveellisesti yms mahdollisuuksien mukaan.

14. deebsteri Vierailija

ArtAngelin kuvaus on kieltämättä sekava. Mutta sanotaan nyt näin, että ei perusterveen näköinen, liikunnallinenkaan kroppa ole vielä merkki mistään sen kummemmasta. Se antaa kyllä paremman pohjan kokemuksille, mutta mieli ei ole useinkaan kovin kehittynyt terveessä kropassa, mikä jää helposti monilta huomaamatta.

Perusterve kroppa+spirituaalinen, kehittynyt mieli on hyvin harvinainen yhdistelmä senkin takia, että parasiitit pyrkivät sotkemaan yleensä spiritualistien aineenvaihdunnan, ellei näe heidän elämällään sosiaalista funktiota.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Yleiset toimintamallit eivät minun melestäni osoita niitä juttuja joista tässä väittelyssä sinun mielestäsi osoittaa.

SINUN MIELESTÄSI toimii...SINUN mielestäsi kasvattaa...

Väitäthän sä täällä että ne laihtuu paremmin joita parasiitit ei vainoa, ne on sosiaalisesti liukkaampia (tarkottaa ilmesesti parempia) joita ei parasiitit vainoa..

16. deebsteri Vierailija

Mun perustelut ovat elämässä elämässä. Jos löydät sieltä poikkeaman, kerro vaan.

No niin. Tässä ainakin myönsit teoriani oikeaksi. Katkeraa miestä ei voisi teoriassakaan olla olemassa, ellei minun esittämäni teoria pitäisi paikkaansa.

En minä keksi selittelyjä, vaan kuvailen miten maailmassa toimitaan.

Et ole vielä kyseenalaistanut mitään.

Postcard.

17. [:] Vierailija

En uskonutkaan että tarkoitit minua. No, sattui molemminpuolinen väärinymmärrys, minäkin luin/tulkkasin kommenttisi ihan väärin ja vastasin sen mukaan. Huomasin vika tulkinnat vasta sen jälkeen, kun olin kommenttini jo lähettänyt.

Ehkä ne, jotka pitää omia kommentteja ainoana totuutena, eivät tykkää kyselyistä. Heille omat mielipiteet ovat kuin raamatun/koraanin sanat jollekin toiselle, eivät kestä tarkempaa tutkimista, vaan ne pitäisi ottaa kiitoksella vastaan. Jos kommenteille löytyy muutakin pohjaa kuin mututuntuma, niin toki kai lähteet mielellään linkitetään.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Tuo sanoi paremmin mitä minäkin meinaan.

19. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Totta, että ei se nyt aina mikään merkki ole, että olisi spirituaalinen, jos on hyvässä kunnossa pidetty keho. Voi olla hyvännäköinen keho, joka ei ole silti terve, vaan on piilossa kyteviä sairauksia.

20. deebsteri Vierailija

Ei aina klassisesti vaaralliseen. Mutta esimerkiksi miehen, joka sosiaalisesti pärjää ja syrjäyttää poolin muita miehiä taka-alalleen. Tästä johtuen hiljaiset ja ujot miehet, joutuvat useimmiten elämään yksin. Se on riittävä todiste ilmiön olemassaolosta.

Mutta niissäkään kulttuureissa ujot miehet eivät yleensä pyöritä tuollaista toimintaa.

[/quote]

Itseluottamusta omaavat miehet YLEENSÄ hakkaavat. Harvemmin kuitenkaan vaimoaan.

21. deebsteri Vierailija

Nimeä yksikin.

Kaikki, jotka ovat sitä generoineet ovat huomanneet sen kasvattavan ja muuttavan suhdetta maailmaan antoisammaksi. Ja toisekseen se on päivän selvä asia. Kun puhdistaa jonkun elementin siitä tulee parempi.

Mutta voihan sitä tietysti väittää, että olisi parempi, etteivät naiset olisi generoineet älyään, kuten ensimmäisen polven feminismiaallon jälkeen kävi.

Se on totta.

22. deebsteri Vierailija

Ja vaikkei olisikaan, aivot voi olla materialistin tasolla. Ei tännekään tule mitään hyvännäköisiä bilehileitä kirjoittelemaan.

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Taas vastaat kun poliitikko. :D Jos kehitysvammaiseksi syntyminen EI KOSKAAN johdu huonosta karmasta, miksi sitten syöpä tai sitten synnynäiset seikat (muut kuin kehitysvammaisuus) voi johtua? Miksei myös kehitysvammaisuus joskus? Ja kandeisko ajatella myös sitä että nuo muutkin synnynnäiset seikat voi toisaalta myös johtua semmosesta että ovat opettamassa joillekkin että oli sitten sairas tai ei, niin sen perusteella ei kertakaikkiaan voi päätellä ihmisen henkisyyttä.

Mulla on edelleen se käsitys että sinä päättelet suurimmaksi osaksi henkisyyden ulkonäön ja terveyden peruseella jossa terveys siis meinaa ettei saa olla syöpää, ei synnynnäisiä sairauksia jne. Tuon sun tekstis pohjalta se vahvistui. Kun kirjotat kuin poliitikko ja kiertelet ja kaartelet.

Musta on aika järkyttävää jos olet oikeasti tuota mieltä minkä käsityksen saan.

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Tuosta ekasta oon samaa mieltä tuota tokaa kappaletta en kerta kaikkiaan usko. Siis tuota parasiittijuttua. Sorry.

25. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Samoin mun perusteluni miksi asia ei ole noin.

Mies tai nainen voi olla katkera vaikka mistä, syystä tai syyttä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri