Hae Anna.fi-sivustolta

sithi meissä vai tie elämään?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä deebsteri, 11.06.2014.

1. Kerro Vierailija

ketkä?

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Mutta jos tuollaiset täällä kirjoittelee, heidän on vain hyväksyttävä se fakta että terveet ihmiset kyseenalaistaa.

3. deebsteri Vierailija

Mies ei voi olla hirmu katkera, jos mikään ei rajoita naisen saantia. Oletus, että olen niin katkera, kuin tuossa kuvailtiin todisti oikeaksi väitteeni pariutumismatriisista.

4. [:] Vierailija

Todella hyvä kommentti. Jos kertoo omaa elämänkertaansa, niin siinä saa tietenkin sävellellä ja kertoa tunteistaan, niitä ei kukaan mukana olematon voi kyseenalaistaa. Mutta jos keskustellaan aiheesta, joka vaatii ja josta löytyy asiatietoa, esim. psykologista, niin on todella noloa, jos luulee mututuntuman riittävän väittämiensä perustaksi.

Pelkkä oma kokemus ja havainnointi asioista ja niiden tunnepitoinen tulkkaaminen ei riitä kaikille, kun yritetään kuvailla monimutkaisempia ilmiöitä.

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Miten tuollainen mies VAARALLINEN on? Ja eihän osa noista miehistä tahallaan syrjäytä ujoja. Osa toki, mutta sen jos ja yleensä kyllä huomaa, niin ei mukava fiksu nainen semmoseen lankea.

Ei tokikaan. Tai miksei ujo muka voi olla väkivaltainen? Ei ujous väkivaltaisuutta poista. Mutta siis pointtini oli että ei naiset aina sille mitään voi että hakataan.

Sitten et ole tavannut miehiä joilla OIKEASTI on itsetuntoa.

6. Heh Vierailija

no jos ei ole piilossa kyteviä sairauksia?
    Keho joka on pidetty hyvässä kunnossa mutta ei olekaan hyvässä kunnossa ei voi olla spirituaalinen :D:D Yritätkö hämätä lukijoita? Miksi? Mihin pyrit? Vai onko sinulla korkkiruuvi aivojen kohdalla joka mutkistaa ajattelukykyäsi?

7. deebsteri Vierailija

Tuollaiset miehet ovat vaarallisia mm. siksi, että he vievät ujoilta miehiltä kohtuupalkkaiset työpaikat. Ei vaarallisuutta ole vain yhtä lajia.

Voi tietysti olla, mutta ei se mene kategoriaan "ujot, hiljaiset miehet".

Olen tavannut. Ne pelaavat yleisesti pudotuspeliä omaan pussiinsa. Kyynärpää, nyrkki, status....

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    No vaikka tämä: ne laihtuu paremmin joita parasiitit ei vainoa, ne on sosiaalisesti liukkaampia (tarkottaa ilmesesti parempia) joita ei parasiitit vainoa..

Oletko ihan varmasti kysynyt kaikilta maailman ihmisiltä jotka ovat generoineet?

No tuohan meinaa justiin sitä että parasiiteista johtuu jos esmes sinä et pysty laihduttamaan. Sulla itsellä ei siihen ole osaa ei arpaa että et laihdu. Tai ainakaan kovin suurta osaa tai arpaa. Kaikki epäonnistumiset voi lykätä parasiittien syyksi. Tuon kyllä jo kiellit ja kun kysyit missä noin olet sanonut niin siihen oli vastaus se teksti johon vastasit noin. että "se on totta"

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    :D Onhan täällä ArtAngel. ;D

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Ei todistanut.

11. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En tässä voi luetella kaikkia syitä mistä joku tietty tila voi johtua, en minä tiedä tietenkään kaikkia mahdollisia syitä, joita voi olla yksilötasolla. Olen kertonut näkemykseni sairauksien energeettisestä alkuperästä. Olen myös kertonut, että minulle ei ole vieras näkemys että hyvinkin korkeasti kehittynyt henkilö voisi halutessaan myös valita syntyä vammaisena.

Minun maailmankuvani perustuu ajatukseen, että kokonaisvaltainen terveys on se ihannetila, jota kohti kannattaa mennä vaikka se olisikin kaukainen tavoite. Maailmankuvaani myös kuuluu, että kaikkia elämänmuotoja kunnioitetaan riippumatta siitä kuinka "korkeasti kehittyneitä" ne ovat.

En ole itse huomannut, että minulla olisi tarvetta arvioida kenenkään henkisyyttä ulkonäen perusteella. Yleensä aistin henkilön energioita ja teen niistä päätelmäni.

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    [QUOTE deebsteri]
    Tuollaiset miehet ovat vaarallisia mm. siksi, että he vievät ujoilta miehiltä kohtuupalkkaiset työpaikat. Ei vaarallisuutta ole vain yhtä lajia. [/QUOTE]

Eihän se ole noiden syy jos ujo ei saa suutaan auki. (minäkin olen ollut ujo nuorempana, eikä se ollu kennekääm vähemmän ujon syy.) Mitä heidän sitten pitäisi tehdä? Noiden "vaarallisten" miesten? Eikä se muutenkaan ole niin että vievät kohtuupalkkaiset työpaikat aina. Minä olen tavannu pilvin pimein myös ujoja miehiä joillon hyvä työpaikka. Aina vain vahvistuu se että yrität omia epäonnistumisias pelkästään muiden piikkiin pistää. On toki semmostakin että supliikkimies laitetaan hiljasemman edelle vaikka hiljasella ois ehkä vähän paremmat ammatilliset kyvyt ja se on väärin.

[QUOTE deebsteri]
    Voi tietysti olla, mutta ei se mene kategoriaan "ujot, hiljaiset miehet"..[/QUOTE]

Ujous ja hiljaisuus ei estä väkivaltaisuutta.

[QUOTE deebsteri]
    Olen tavannut. Ne pelaavat yleisesti pudotuspeliä omaan pussiinsa. Kyynärpää, nyrkki, status....[/QUOTE]

Eli et ole tavannut. Olet tavannut niitä jotka on onnistuneet peittämään sen että eivät OIKEASTI ole itsevarmoja.

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Okei. Tämä pelkästään olisi riittänyt jo aiemminkin. Tuo kaikki muu tässä viestissäkin oli pelkkää "poliitikon jaarittelua" ;D

14. deebsteri Vierailija

Parasiitit tekevät hermoverkostoon, mieleen, sekä aineenvaihduntaan muutoksia, tavoitteena
    asettaa henkilö sosiaaliseen hierarkiaan. Jos parasiitti kokee henkilön harmittomaksi, hän saa enemmän valtaa.

Monet implantit meille on tehty jo aikoja sitten, joten niistä on jo tullut usein osa persoonaa. Esimerkiksi jotkut ihmiset koko elämänsä piereskelevät, kusevat housuun tai röyhtäilevät liikaa, koska heidän keskiruumista manipuloidaan. Myöskin ruoan sulatukseen kyetään vaikuttamaan siten, ettei ruoka pääse kunnolla sulamaan nopeasti. Whatever... Eräs henkilö kuulemma tuli riippuvaiseksi katuun parkkeerattujen autojen etulamppujen koskettelusta. Jos hän jätti riittävän monen auton etulamppua koskettamatta, hänen suolensa alkoi tyhjentyä.

Sosiaalisella kentällä työskentelee huomattava määrä kusipäitä sen vuoksi, että näille on jätetty aineenvaihduntaan ja mieleen tilaa, joka luo karismaa. Mikäli hyvien ihmisten aineenvaihdunta paranisi ja järki alkaisi toimia vikkelämmin, yhteiskunnan rakenne muuttuisi.

Voit toki yrittää kumota nämä väitteet, edelleen.

En todellakaan ole tavannut kaikkia maailman ihmisiä. Se nyt vaan on lapsellisen selvää, että kun puhdistaa jonkun asian siitä tulee parempi. Kivun voi puhdistaa siten, että se alkaa palvella nautintoa ja elämässä etenemistä, eikä vain varotoimintona Ymmärrän hyvin, että aihe vierastuttaa, koska missään spiritualistisessa kirjallisuudessa siitä ei olla kerrottu mitään.

Kyllä minulla nyttenkin on laihdutuspäivä. Puhuttiin parasiittien vaikutuksesta ja siitä, kuinka he voivat tehdä tämän prosessin vaikeammaxi.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Todista sä ensin ne todeksi. Et nimittäin ole.

Kivun generoimisjuttu on ihan sun mielipidettäs ja sun laillas ajattelevien. Teillä on oikeus ajatella niin mutta myös muilla on oikeus ajatella toisin.

16. deebsteri Vierailija

Onpas. Eikä kyse ole useinkaan siitä, etteikö saisi. Ujon kannalta tällainen mies, joka vie häneltä työpaikan on vaarallinen jos työpaikkoja ei riitä kaikille.

Aina voi vähentää kyynärpään käyttöä työpaikalla. Tällä hetkellä rekrytoijat pitävät karismasta ja kyynärpäähenkisyydestäkin jossain määrin.

Ei aina. Oudoilla henkilökemioillakin työllistetään jonkin verran. Tässä puhutaan keskimääräisyyksistä.

Kyllä heitä Nokian aikoina riitti. Nyt on eri meininki.

Silloin jos muut mulle sellaisia aiheuttavat.

Tod. yleistä.

Ymmärrän kyllä mistä puhut. Mutta hyvän itsetunnon omaava ei nykyisessä yhteiskuntajärjestyksessä VOI olla tölvimättä toisia. Se hyvä itsetunto on hankittu juuri sitä varten. Eikä se paljastu.

17. Artangel Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Deebster,

Näetkö sinä nämä implantit vai miten olet saanut niistä alunalkaen kuulla? Miten olet havainnut, että ne ovat tuhoutuneet?

18. deebsteri Vierailija

No kusipäät on vallassa, maapallon tila kyseenalainen, syntyvyys vapaata, suuri osa maapallosta diktatuuria. Esitä ihmeessä vasta-argumentti edes tuolle. Parasiitteja ei voi todistaa, kuin näkemällä ne ja tiedostamalla matriisin luonne maailmanmitassa.

Ei sellaiset ihmiset, jotka eivät ole kipua ole puhdistaneet asiasta mitään tiedä. Sen voi puhdistaa ja sen voin sinulle kertoa. Se, että olet moralisti, ei ole mikään fakta.

19. Hedonismi Vierailija

Pidätkö jonkin elävän olennon syömistä kyseisen elämänmuodon kunnioittamisena?

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Ei ole kenenkään muun kuin oma syy jos ei saa suutaan auki. Totta kai se ujon kannalta on vaarallinen tuosta kantista kattottuna. Mutta esim. tuon "vaarallisen" miehen vaimon ja perheen kannalta mies ei ole vaarallinen. Tää juttuhan lähti siitä miten naiset haluaa vaarallisia miehiä. Tuommonen mies ei naisen ja perheen kannalta ole vaarallinen.

Toki ja pitääkin. Mutta se ei ole kyynärpään käyttöä jos toinen saa suun auki paremmin kuin sä. Jos toinen uskaltaa pyytää lisää palkkaa, ei ole hänen syy jos sinä et uskalla. Kyynärpään käyttö on toisen tahallista tölvimistä tai syrjimistä tai jollakin negatiivisella tavalla toisen edelle menemistä. Ei se pelkästään jotta toisella on paremmat sosiaaliset taidot ja niiden avulla saa vaikka lisää liksaa tölvimistä oo. Se olis jos joku mustamaalais sua samalla kun pyytäis itelleen lisää liksaa.

En usko. Tosin luulen että meillä tölviminen meinaa eri asiaa. Susta tölvimistä on jo se jotta joku osaa jotain paremmin kuin sä.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 886
    Totta kai nuo on totta (tosin en ole sitä mieltä että kaikki vallassa olijat ovat kusipäitä) mutta minä en usko niiden parasiiteista johtuvan. Juuri niin, ei voi todistaa kuin näkemällä. Mistä tiedän ettet ole hullu ja näet näkyjä tai että pimeä henkimaailma jujuttaa sinua.

Minä en usko edes mihinkään kivun puhdistamiseen.

22. deebsteri Vierailija

Huomasin jo kauan sitten, että jotain tällaista toimintaa on olemassa tämän perusteella:

-Endorfiinisyöksyt, jotka ajavat toistamaan omia virheitä.
    -Negatiivisuuden ja materialismin kasvu yhteiskunnassa erityisesti joskus vuoden 1994 jälkeen.
    -Vallan keskittyminen negatiivisille ihmisille. Pahantahtoisten ihmisten nopeaälyisyys suhteessa järkevämpiin.
    -Kehittymisen ja toiminnan vaikeus, sekä erinäinen masentaminen korkeammalta tasolta.
    -Omien henkisten rajojen vastaan tuleminen varhaisessa vaiheessa rikastettuna tuonpuoleisen pelolla.

Olen vuosia pyrkinyt seurailemaan endorfiinin kehittymistä itsessäni, mielentiloja(ni), sekä sosiaalisia hyökkäyksiä minun ja muiden ihmisten välillä. Käytännössä kuvio menee niin, että kun toteuttaa pakkoliikettä, saa sen endorfiiniannoksen. Kun ryhtyy individualistisesti kyhäämään jotakin hyödyllisempää, rupeaa mieli sitten jumittamaan aika nopeasti ja vaatimaan endorfiiniannosta. Se on helppo tietysti selittää tottumuksena, mutta kun lähtee hakemaan syytä tottumukselle ymmärtää, että kysymyksessä on melkoinen energiaohjain.

Mutta toisaalta voisihan joku epäillä, että energiaohjain olla itse aiheutettu tai toisen ihmisen aiheuttama, ainakin noin teoriassa? Käytännössä ihmiset eivät kuitenkaan suoranaisesti aiheuta itselleen, eivätkä toisilleen mitään energialukkoja, koska se ei hyödytä heitä ihmisinä (jotka eivät syö toisiaan). Lisäksi tuollainen energiaohjain ei yleensä kehity ajan saatossa, vaan on siellä valmiiksi asennettuna ilman, että se on tottumuksen lailla sinne "rakentunut". On hyvin hämärää myöskin se mitä energiaohjain ihmiselle tekee: tekee sii vaikeaksi kehittyä henkisesti ja suihkuttaa energiaa kun ihminen tekee asioita pakkomielteisesti tai menestyy sosiaalisessa elämässä. Tällainen järjestelmä eri ihmisten sisään rakennettuna on yksinkertaisesti kummallinen ja täyttää *ulkoisen* komponentin tunnusmerkit.

Koska en ole pitkällä en varsinaisesti ole onnistunut tuhoamaan mitään merkittäviä implantteja.
    Kun ajattelen kyseisiä ongelmia meditatiivisesti, havahdun nykyisin joskus siihen, kun näen astraalikehän ympärilläni, mikä antaa vihjeen siitä mistä käsin tietty ongelma on kehittynyt. Olen tehnyt erinäisiä pieniä kenttätestejä, kyllä. Esimerkiksi tuossa jokin aikaa sitten saunassa
    latelin selkein sanoin aikomukseni puuttua parasiitin toimintaan ja poistavani implantit, mitä ne sitten ovatkin. Vastamanailun seurauksena kehoni meni kuitenkin uuteen tilaan ja parasiitti hyökkäsi kimppuun heti kun menin myöhemmin sänkyyn makaamaan. Se oli ensimmäinen kerta, kun parasiitti ilmaantuu noin kovaotteisesti unitilan ulkopuolella. Suljin molemmat silmäni ja aloin kuulla sairaalloisen kovalla äänellä radiota, jossa ei ollut kanava kohdillaan, vaikka olin suurin piirtein vielä valveilla! Kuullosti ikäänkuin aivoni tai mieleni olisi muutettu radiolaatikoksi, jota säädellään. No, laitoin valot päälle ja rupesin taas tavoittelemaan unta ja kun sain unen päästä kiinni niin kesken unen jokin kaatoi minut hirveällä voimalla maahan niin, että raajani törröttivät ylöspäin ja epäilin kuolevani samantien, johon myöskin heräsin. Nämä konkreettiset kokemukset vahvistivat jälleen minulle sen, että jotain salamyhkäistä toimintaa kehossani on.

Astraalimatkailija Robert Bruce kirjoittaa kirjassaan, jonka tilasin muutama kuukausi sitten parasiitteja (negs) pitkälti käsittelevässä kirjassaan "Practical Psychic Self-Defense Handbook" myöskin näin:

"Physical and psychological traumas -bad life experiences-- form powerful influential memories. These memories can be called core images, or core hurts. They can be conscious or recallable or unconscious and unrecallable. They can involve real-life, natural memories, false, implanted memories; or both. Core images are enduring psychic disturbances generated by traumatic experiences. They exist as discrete knots of mental and emotional energy, containing painful memories and unresolved conflicts and issues. They are powerful and influential, regardless of whether they are real or false.
    The human mind has natural shields against intrusive psychic influences. Core images generate and accumulate negative energies, which cause holes in natural shielding. Negs make us of these holes to gain access the human mind and energy body. Core images can also be said to cast shadows that allow Negs to penetrate and hide within human minds.
    There are different types of core-image structures and various ways they can be created. All core images share similar properties. Most natural trauma memories eventually fade into the backround as they are processed and healed, or at least forgotten. But if Negs latch onto them (like bacteria entering a wound), these memories can fester and transform into something different...."

23. deebsteri Vierailija

Voi se ollakin.

Ei ole niin. En ole puhunut siitä, että naisenhakkaajat olisivat suosiossa. Vaarallinen mies voi pitää sisällään monenlaisia sosiaalisia vaaroja.

Voi se olla.

Niin, no omasta mielestäni palkkaa pitäisi nostaa vastaavasti kaikilla. Jonkin verran pitää tietysti mennä kilpailutilanteen mukaan, kun yleinen järjenkäyttö ei toimi.

Ei ole. Tölvimistä on pudottaa toinen hierarkiassa alemmas.

24. deebsteri Vierailija

Niin... no asioita voi itsekseen selvittää, jos on kiinnostusta siihen mitä elämä oikeasti on ja mikä osa omassa toiminnassa on patoutunutta.

Se johtuu ihan siitä, että olet kasvatettu pitämään sitä negaationa. Elämä muuttuu tuhottoman paljon laaja-alaisemmaksi, kun kipu lakkaa olemasta pelkkä varoitusmerkki tai nuija, jota pitää pelätä. Älykkyys kasvaa ja unet paranevat, kun oppii nauramaan yleismaailmalliselle tärkeilylle ja kiukuttelulle. Ilman kivun generointia ei diktatuuriakaan saada pois ihmiskunnasta. Mutta pidä mielipiteesi toki, onhan se kolmannen maailmansodan tuki, ja muista oma asemasi.

25. :D Vierailija

mä näen täällä kyllä matriisin :p kirjoitellaan mitä sylki suuhun tuo ja kilpaillaan siitä kenen väite menee läpi ;) koska siihen käytetään niin paljon aikaa, ehkä operaattorit tai joku muu taho maksaa?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri