sitkeä flunssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sandra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sandra"

Vieras
mulla flunssa kestäny jo toista viikkoa...poskiontelontulehdukseen antibiootit ollu jo 6 päivää eikä flunssa oo vieläkään lähteny. sellanen tunne et joutuu hengittämään raskaasti ja väsyttää pirusti. eilisen olin pois töistä kun väsytti vaan niin älyttömästi tää flunssa. muilla ollu näin pitkään kestänyttä flunssaa?

Miulla on varmaan kuukauden ollu enemmän ja vähemmän flunssa. Antibiootit miekin söin, poskiontelotulehukseen mut niidenkin lopusta on varmaan jo viikko. On olo helpottanu siitä mitä oli aluksi, mut edelleen nenä vuotaa välillä ja tuntuu ettei saa henkeä.
Kuumetta ei oo ollu missään vaiheessa, mut nuha ja yskää vähän.

Pikaistaparanemista! Täällä 2 viikkoa kestänyt, tukossa ja yskä mitä kamalin. Kaiken kruunaa raskaus-> ei saa ottaa roppeja (yskänlääkeestä ja buranasta haaveilen vain).. Ja virustautiin nyt ei biootit pure.

mulla on ollu nyt kuumetta ja lämpöä hieman yli 3 viikkoa, antibiottikuurin söin viikko sitten, eikä tää tauti mee mihinkää- seuraavaksi varmaan iskee poskiontelotulehdus |O kotonakaan ei kerkeä makoilemaan ja sairastamaan kun on niin paljon kaikkea pakollista menoa.

Yhteistyössä