sitominen kiihottaa!

  • Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti
Uusi asia
Hei! Minua kiinnostaisi tämä sitominen kovasti ja haluaisin sen poikaystävälle I tehdä, mutta miten? Miten sidon tämän kiinni? Mitä voin tehdä tälle siinä jotta hän kiihottuu enemmän kuin normaalista pienestä kiusasta?
 
vierailija
Mäkin rakastan sitomista Parasta kun on mahalteen ranteet ja nilkat teipattuna, ne vielä sidottuna yhteen mahollisimman tiukalle, suu tungettuna niin täyteen kangasta et poskiin sattuu, siihen huivi päälle niin kireelle ku vaan saa ja silmät vielä sidotuksi. Ja voi vielä sitoa sillä ylimääräisellä huivin osalla suusta kiinni käsiin niin että pää on takakenossa. Siit ei paljoa yhtään liikuta ja on kyllä niin säälittävä olo ku ei pysty ees kyljelleen kääntymään ja vaimeesti mumisemaan mut ei sitä meinaa ees kuulla saatika sit et ois mitään mahista saada jotain selvää. Poikaystävä sitoi mut näin ja sit lähti ite kaupassa käymään. Oli aika tuskalliset 40 minuuttia
 
vierailija
Hei! Minua kiinnostaisi tämä sitominen kovasti ja haluaisin sen poikaystävälle I tehdä, mutta miten? Miten sidon tämän kiinni? Mitä voin tehdä tälle siinä jotta hän kiihottuu enemmän kuin normaalista pienestä kiusasta?
Jos minä olisin sinun poikaystävä haluaisin että sidotat yksi jalka yksi puolella sängyssä ja toinen jalka toinen sängyn kulma ja kädet samalla tavalla ja hän on tietysti alasti!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä