Sitomisleikkejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alisha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Alisha

Uusi jäsen
04.06.2008
1
0
1
Onkohan teillä kokemusta sitomisleikeistä? Kertokaa miten olette tulleet sidotuksi, taikka sitoneet. Jos vaikka saisi uusia vinkkejä;)
Mitä leluja teillä leikeissä mukana?
Naiset, miltä tuntuu jos leikeissä mukana nänninipistimet?

Itse olen tullut sidotuksi mm.sänkyyn käsistä, jaloista ja tissien, vatsan ja lantion kohdalta...
Erittäin kiihottavaa olla toisen armoilla. Myös silmät peitossa jne..

Saadaankohan tästä mitään keskustelua aikaiseksi?

Mua ei ole koskaan sidottu enkä ole noista leikeistä koskaan ollut kovin kiinnostunutkaan....Mutta mutta,kaikkeahan voi kokeilla ;) Käsiraudat riittäs minun sitomiseen,mies sitten hoitelis minut....No samperi vie,onhan tuo kiihottava ajatus! :p :p Olla siinä täysin toisen armoilla,mies kiusaa ja härnää ja sitten nussiii aivot pihalle :p :p :p :p
Ja toinen juttu minkä ajatteleminen ainakin kiihottaa on että kaksi miespoliisia tekis mulle sisätutkimuksen.... :p :p Sillai että se toinen pitäis kiinni takaapäin niin että painais mut itseään vasten,saisin tuntea iholla ne sen työvaatteet ja toinen sitten tutkis oikein huolellisesti minun pimpin :p :p Tuota ajattelen useinkin,aivan tajuttoman kiihottava ajatus :p :p

Meillä on ollut ja on tuota silmien peittämistä, kiihottaa kun ei tiedä missä toinen on ja mitä tekee :p

Varsinkin kun yhtäkkiä tulikin kosketus takaa vaikka hetki sitten se tuli edestä..Grr..

On myös ollut tuota käsien sitomista ja ilman sitomista "Katsoa saa, mutta koskea ei" leikkejä :p ;)

Yhteistyössä