Sitoutumiskammo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kammoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kammoinen

Vieras
Osaako kukaan selittää mistä johtuu että en pysty seurustelemaan.. Jaksan yhtä miestä pari viikkoa, nyt ennätys - kuukausi yhdessä, sitten alkaa hirveä ahdistus.. Olen kyllä ollut pariin otteeseen pitkässä suhteessa (pisin 4,5 vuotta), mutta nyt viimeisen eron jälkeen (aikaa siitä n. 1,5v) ei seurustelu ole tuntunut hyvältä... Tai onhan seurustelussa paljon hyviä puolia mutta haluan olla vapaa tekemään mitä haluan, ja vaikka nykyinen ei todellakaan yritä minua sitoa (tietää ettei kannata) niin minulle tulee ahdistus kun tiedän toisen loukkaantuneen kun olen lähteny jonnekin, vaikka tyttöjen kanssa yhdelle..
Liikaa emme nykyisen kanssa ole yhdessä sillä näemme vain viikonloppuisin.. Tosin viikolla minulla ei ole omaa aikaa töistä ja tyttärestäni johtuen, joka toine viikonloppu tyttö on isällään ja silloin olen tottunut tekemän mitä sattuu huvittamaan.
Joku joskus sanoi että sitoutumiskammo ei johdu siitä ettei halua sitoutua vaan jostain muusta mutta en muista mistä.. Onko joku muu kuullut samaa??

Sitoutumis kammo johtuu pelosta . Kun joku on jättäny sut ja se on tuntunu pahalta ali tajuntaan jää pelko että niin käy taas puhu asiasta ja hyväksy asia tehkää paljon asioita yhessä ps sama kohtalo

Sitoutumiskammo johtuu siitä, että kumppani ei tunnu oikealle. Jos kumppani on ""oikea"", hänen lähellään yksinkertaisesti vaan haluaa olla. Hän ei sido sinua etkä sinä häntä. Teidän on hyvä yhdessä ja te tahdotte olla hyvät toisillenne, itseänne unohtamatta tietysti.

Eli odottele vaan rauhassa, että sopiva kumppani löytyy. Jos ahdistaa niin laske menemään.

Yhteistyössä