T
tinkerbell
Vieras
Eli otsikossahan se jo tulikin. Olen 25-vuotias nainen ja viimeisen kahden vuoden aikana olen törmännyt neljään mieheen, jotka kaikki potivat jos jonkun näköistä sitoutumiskammoa. Aluksi nuo miehet olivat itse todella aloitteellisia ja kiinnostuneita, yksikin maalaili jo parin kuukauden jälkeen vaikka mitä tulevaisuuden näkymiä ja vaikutti aidosti välittävän minusta, kunnes kolmannen tapailukuukauden kohdalla käänsikin kelkkansa. Ei huvittanut enää nähdä kovinkaan usein, mukavat tekstarit loppuivat eikä hän muutenkaan halunnut enää että meistä tiedettiin. Lopulta lopetti juttumme sanomalla klassiset eli "ei vika ole sussa vaan mussa, en vaan pysty sitoutumaan kehenkään vielä pitkään aikaan. Parempi olla yksin". Ja ei mennyt kauaakaan kun tuo jätkä alkoi "virallisesti" (facebookin mukaan, heh..) seurustelemaan erään muikkelin kanssa jonka hän oli tuntenut vasta 2 viikkoa. Se sattui. Ja suurinpiirtein samaa kaavaa noudattaen ovat nuo muutkin kuvioni menneet, tietysti eroavaisuuksiakin oli mutta silti. Yleensä taustalla on vielä ollut miehen kipeä ero eksästään ja olen siis jälkikäteen tajunnut olleeni vain laastari.
Mutta. Nyt olen tavannut todella ihanan miehen jonka kanssa kaikki synkkaa ja palaset ns loksahtelevat kohdilleen. Hän näyttää avoimesti tunteensa minua kohtaan, on esitellyt kavereilleen ja hänen perheensä tietää minusta yms. Hän myöskin on sanonut että viihtyy paremmin parisuhteessa kuin sinkkuna, vaikka onkin viimeiset kaksi vuotta ollut itsekseen kun ei ole tavannut ketään oikeasti kiinnostavaa. Ja nyt on ihan korviaan myöten ihastunut minuun, ja minä häneen. Mutta jotenkin en osaa kunnolla rentoutua kun pelkään että kohta hänkin muuttaa mielensä ja löytää jonkun paremman. Olen hänellekin hieman avannut miksi minua pelottaa mutta hän sanoi ettei ole menossa mihinkään ja että ymmärtää kyllä miksi minua pelottaa. Stressaan sitä, että sössin koko jutun kun olen varuillani ja varautunut (en tietenkään kokoajan) ja toisaalta taas pelkään satuttavani itseni jos en ota etäisyyttä. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? :/
Mutta. Nyt olen tavannut todella ihanan miehen jonka kanssa kaikki synkkaa ja palaset ns loksahtelevat kohdilleen. Hän näyttää avoimesti tunteensa minua kohtaan, on esitellyt kavereilleen ja hänen perheensä tietää minusta yms. Hän myöskin on sanonut että viihtyy paremmin parisuhteessa kuin sinkkuna, vaikka onkin viimeiset kaksi vuotta ollut itsekseen kun ei ole tavannut ketään oikeasti kiinnostavaa. Ja nyt on ihan korviaan myöten ihastunut minuun, ja minä häneen. Mutta jotenkin en osaa kunnolla rentoutua kun pelkään että kohta hänkin muuttaa mielensä ja löytää jonkun paremman. Olen hänellekin hieman avannut miksi minua pelottaa mutta hän sanoi ettei ole menossa mihinkään ja että ymmärtää kyllä miksi minua pelottaa. Stressaan sitä, että sössin koko jutun kun olen varuillani ja varautunut (en tietenkään kokoajan) ja toisaalta taas pelkään satuttavani itseni jos en ota etäisyyttä. Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä? :/