siunattu ollos miehen pomo :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon kaks varmaan kohta puol vuotta vinkunu et mies menis parturiin ja kahdesti sen puolesta parturin jo tilannukin, mut kummanki ajan on joutunu sit peruun työjuttujen takia joten luovutin.. tänään sit miehen pomo oli hakenu miehen työmaalta,vieny parturiin, maksanu koko lystin ja odotellu siel parturissa kunnes oli tarpeeks lyhyt :laugh: ja palkka juoksi, et ei pöllömpi pomo :D :D :D ja mä olen ikuisessa kiitollisuudenvelassa sille, en muistanukaa et mun mieshän on ihan ihmisen näkönen :o :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Missä sen hiukset sitten oli aiemmin leikattu? Vai eikö niitä leikattu? :D

siis niitä ei ollu leikattu miesmuistiin... :whistle: käyny aina serkullaan parturissa, mut nyt kun siel pieni vauva,niin ei oo ees raatsinu kysyä ja sit se on vaan jääny ku ei kukaa paikallinen parturi oo kelvannu :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:

siis niitä ei ollu leikattu miesmuistiin... :whistle: käyny aina serkullaan parturissa, mut nyt kun siel pieni vauva,niin ei oo ees raatsinu kysyä ja sit se on vaan jääny ku ei kukaa paikallinen parturi oo kelvannu :D

Ei ole totta! Missä aikuisuus? Siis pomo käyttää "aikuista miestä" parturilla? No ohhoh

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelee:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:

Ei ole totta! Missä aikuisuus? Siis pomo käyttää "aikuista miestä" parturilla? No ohhoh

missä huumori? :D

Yhteistyössä