Siveysvyöleikit kivoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChastyS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

ChastyS

Vieras
Päätin ehdottaa vaimolleni, että ostaisimme minulle siveysvyön yhteisiin leikkeihimme. Vaimo on aina hyvin mukana kokeilemassa kaikkea uutta, vaikka ei alistuleikeistä juuri pidä, mutta toteuttaa niitä minun takia.

Aluksi kerroin, että tykkäisin käyttää siveysvyötä vain leikkiessämme ja enintään muutaman tunnin kerrallaan. Kerroin, että vyössä ollessani olen pakotettu tekemään mitä vain hän haluaa ja tyydyttämään hänet kaikilla mahdollisilla tavoilla. Usein homma meneekin niin, että tyydytän vaimoani nuolemalla, leluilla ja niin, että vaimoni huutaa orgasmista toiseen. Lopuksi avataan vyö jos/kun olen onnistunut tyydyttämään tarpeeksi. Lyhyesti sanottuna vaimo on joka kerta ikionnellinen ja äärimmäisen tyydyttynyt, ei kuulemma edes jalat meinaa kantaa session jälkeen. Minäkin saan lopuksi vyön pois ja panna pilluun session aikana kertyneet valtavat paineet.

Tämä on äärimmäisen kivaa ja molempia tyydyttävää aina, mutta minä kaipaisin lisää vaihtelua ja ideoita. En itse halua olla kertomassa mitä seuraavalla kerralla olisi kiva tehdä, vaan toivoisin vaimon määräävän pelisäännöt. Kaipaisinkin nyt erityisesti naisilta näkemystä siihen, että miten haluaisitten siveysvyössä olevan miehenne teitä palvelevan ja tyydyttävän? Onko naisilla haluja tai kiinnostusta laskea spermat muualle kuin pilluun sisälle? Miehetkin saa kertoa mielipiteensä, mutta haluaisin oppia tyydyttämään naiseni paremmin ja siihen kaipaan naisten ajatuksia.

Onko siveysvyössä palveleva mies edes kiinnostava?
Miten käyttäisitten miestä vyössä hyväksenne?
Mihin nainen haluaa spermat?
Miten kiusaisitte lukittua miestä?
Sana on vapaa

ChastyS

Siveysvyö miehellä kuulostaa mahtavalta. Imuroiva mies siveysvyössä voisi näyttää kivalta. Haluaisin ainakin itse nauttia ensin kunnolla ennen kun vapautan miehen

Pitääkin jotenkin ehdottaa ostostosta

Yhteistyössä