sivuhistoria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Tiesittekös että jos olette käyneet kirjautuneena kaksplussan sivuilla ja kirjaudutte ulos, niin silti pääsee sivuhistorian kautta suoraan teidän profiiliinne, ilman salasanojen kirjoittamista? :/

Näin ainakin Mozilla firefoxissa.

Tämä selvisi itselleni tänään. Vastedes taidan poistaa sivuhistorian joka kerta kun suljen selaimen...

Laita asetukseksi et poistaa sivuhistorian aina kun suljet selaimen, niin säästyt paljolta vaivalta. Mulla on niin, mut nimenomaan sen "vaivan" takia. Mies tietää sekä mun nikin että salasanan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
taitaa olla syy se et teidän firefox "muistaa" salasanat... ei meillä vaan näin oo.

Jep, sama meillä. Taitaa ap:lla olla eri asetukset.

Ei oo mulla tallennettuna salasanat, eikä myöskään mitkään lomaketiedot yms. tallennu.

Kirjautukaa ulos, menkää katsomaan sivuhistoriaan ja valitsette sieltä sen jossa lukee login.php niin kappas, menee suoraan profiiliin.

No en sitte tiiä mistä se johtuu. Meillä tosiaan menee suoraan mun profiiliin jos vaikka välillä suljen selaimen ja sitten avaan uudelleen, meen sivuhistoriaan ja sieltä valitsen tuon login.php ni suoraan menee sisälle.

Yhteistyössä