Skanssin lasten leikkipaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leikkimään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leikkimään

Vieras
Millainen on skanssin lastenleikkipaikka? Mulla ei oo harmainta aavistustakaan millainen on? mitsä löytyy?viihtyykö reilu 2 vuotias siellä, onko millaiset tilat? Ollaan lähdössä kauppakeskukseen muksujen kanssa ja haluaisin tietää kannattaako leikkipaikka kiertää kaukaa vai onko kokemisen arvoinen paikka :) Kiitos

on lastenhoito paikka, siis jos puhut siitä yläkerrassa olevasta leikkitilasta.. Sinne viedään lapsi maksulliseen hoitoon siksi aikaa kun itse shoppailee, ei sinne voi muuten vaan leikkimään mennä. Sit siinä Cafe Brahen vierssä on joku liukumäki ja keinu, mutta aika kuppasen näkönen kyllä, en edes sanoisi sitä leikkipaikaksi.

Maksullinen leikkipaikka tosiaan lopetettiin vuoden vaihteessa. Tosi harmi, kuopus täytti just sen 2v kun siellä on ikärajana ja kerran ehti käydä. Oli niin helppo tehdä tärkeimmät ostokset sillä aikaa. Nyt vain valvomaton leikkialue ruokapaikkojen keskellä.

Mistähän johtuu, ettei maksullisia leikkipaikkoja, jonne lapsen voi jättää leikkimään ostoksilla käymisen ajaksi, enää ole?
Ainoat, joista tiedän, ovat Ikea ja Hgin Stockmann. Ovatko vakuutukset niin kalliita, ettei kannata? Kovasti kysyntää olisi, ja tekisin ehdottomasti enemmän ostoksia siinä kauppakeskuksessa, jossa moinen mahdollisuus olisi, koska 3-4 vuotiaan kanssa on tosi vaikea pystyä etsimään mitään, ja hän on onnessaan vaatimattomastakin leikkipaikasta. Tiedättekö maksullisia leikkipaikkoja? Miksi esim Skanssin lopetti?

Myllyssä on maksullinen leikkipaikka.

Lapset ovat erilaisia joo, mä olen sitten taas koskaan keksinyt kuka niitä käyttää. Mutta se näyttää hyvältä, paljon leluja ja rauhallinen paikka.

Se on todella ikävä ilmiö, että osa vanhemmista jättää lapsensa valvomattomalle leikkipaikalla ostosten ajaksi yksin ja sitten siellä on ihan viidakon lait. Eli kysyntää näin ajatellen maksulliseen hoitoon on..?

Yhteistyössä