Hae Anna.fi-sivustolta

skorpioni mies

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä kalanainen, 08.10.2005.

1. kalanainen Vierailija

Olisko kenelläkään tietoa miten toimisi tämmönen yhdi
    stelmä?
    olen toi kalanainen ja ihastuin skorpionimieheen. pitäis olla vapaa sinkku mutta luotanko onko näin?

2. kalatn Vierailija

On kyllä kiihkeää kalan ja skorppioonin välillä. Sanaton yhteys. En ole kehenkään toiseen luottanut niin paljon kuin skorppioonimieheeni. Sain olla täysin oma itseni ja luulen että myös päinvastoin. Näin kokeneena sanoisin että olet erittäin onnekas. Omani päättyi maantieteellisiin syihin.

3. kalanainen Vierailija

kiitos kun vastasit minulle. kamalaa kun maantieteellinen este saattaa olla meillekkin kompastuskivi 700 km. vaikka minä voin joutua muuttamaan työn vuoksi ja toivoisin löytäväni työtä lähempää häntä, kamalaa kun sattuu kun ei tiedä miten tässä käy.

4. rantakalatar Vierailija

Skorpioni on hyvin seksuaalinen.Kalat ovat heinoviritteisellä tavalla sitä,skorpparit jotenkin liian suoraviivaisia.

Skorpionit ovat usein padonneet paljon pahaa oloa sisälleen ja ovat huonoja käsittelemään sitä.

Skorpionia ei kannata suututtaa,tulee hirveä piikki lihaan!

Olin 9v avoliitossa skorpionin kanssa ja meille syntyi 2 lasta.Erosimme sielunkumppanuuden puuttumisen takia ja koska mieheni ei lopussa enää osoittanut muuta hellyyttä kuin seksissä.

5. Taaperta Vierailija

Mulla on kahdesta niin erilaisesta skorpparimiehestä kokemusta. Yhden kanssa olin melkein 9 vuotta. Patologinen valehtelija ja vieraissajuoksija. Seksin takia aikoinani innostuin tästä... eli seksuaalisuus veti puoleensa. Mutta kun riitoja tuli, niistä ei puhuttu vaan ne ""hoidettiin"" sängyssä. Yök. Ja joku ihme valheellisuus piti olla. Piti päästä miehuuttaan esittelemään naisille. Vaikka jäi kiinni, ei tapojaan muuttanut. LÄhdin läiskimään sitten ja muuttui sairaalloiseksi vaanijaksi, jolle hain lähestymiskieltoa.
    Nykyinen mieheni on skorppari myös, mutta aivan eri maata. Ihana lämmin, rehellinen ja seksuaalinen mies. Elämäni mies!
    Erona uskon olevan että edellinen ei koskaan käynyt läpi omia ongelmiaan elämässä vaan sivuutti ne ja nykyinen käy läpi elämäänsä ja virheitään ja mennyttä elämäänsä ja on sinut näin elämänsä kanssa. Upeaaa! Rakastan tätä miestä ja meidän yhteistä elämää, koska itse olen ihminen jolle rehellisyys on tärkeintä ja luottamushan tulee sieltä.

6. kaksonen Vierailija

juu.. mitä muilta olen kuullut ja lukenut niin olette ihan täydellinen pari.
    Itse olen kaksonen ja seurustelen skorponi miehen kanssa ja elämä on parempaa kuin koskaan ennen. Ollaan avoliitossa ja vauvakin on tulossa keväällä. =)
    Skorpparit on rehellisiä ja odottaa sitä myös sulta, että luulisin, että ihastuksesi puhuu totta. Tosin herää kysymys, miksi sitä epäilet?? Onko ilmennyt jotain syytä tähän epäilyyn vai mietitkö muuten vain skorpparin luotettavuutta?

7. kalanaiselle Vierailija

Intohimoiselle Skorppionimiehelle herkkä kalanainen ei ehkä ole paras mahdollinen seurustelukumppani. Ei ainakaan avioliittoon saakka. Riippuu kyllä nousevasta merkistä. Skorppionimiehet ovat luotettavia, vaikka hyvin omantiensä kulkijoita.

8. kaurisnainen Vierailija

kalat ovat harvemmin luetettavia ja seksuaalisuus on laimeaa.

9. KalatN Vierailija

Oon kalanainen ja todnäk nousevalta merkiltäni dominoiva skorpioni. Mieheni pahin ongelma on itsepetos, joka lähentelee sokeutta. Hän ei huomaa itsestään asioita, jotka muut näkee. Pahinta on, kun ei usko muiden havaintoja hänestä. Pahin ongelma skorpionimiehelläni on että peiliin katsominen on siis hankalaa. Yhdessä pysymisen ehto on skorpionin kanssa aina siinä, että hän oppii itsestään asioita, oppii tuntemaan itsensä ja hyväksyy itsensä ja luottaa toiseen. Nämä isoimmat haasteet. Sekä että uskaltaa vähän luovuttaa valtaa naisellekin. Rakastamme syvästi toisiamme.

Nämä merkit paljastavat, että sinut on kasvattanut vahva nainen

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri