SLIM'N LIFT tai muu sellainen,onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmorsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syysmorsian

Vieras
Onkos kellään näitä kiinteyttäviä liivejä?Kuinka paljon esim vyötäröltä lähtee?Tietäisin ihanan hääpuvun jonka saisi halvalla mutta joka on liian pieni..tässä mietiskelen josko se mahtuisi tuommoisen liivin avulla..:) Mistä olette ostaneet ja paljon maksanut?

Minulla on ja olen tälläinen 90-kiloinen, käytän koko ajan, vaikka hiostaa niin perkeleesti kesällä. Kyllä se vetää lihat tiukempaan muotoon, joten auttaa, varmasti näytän ainakin 10kg hoikemmalta kuin oikeasti olen, kun makkarat ei hylly.

Alkuperäinen kirjoittaja jeag:
Minulla on ja olen tälläinen 90-kiloinen, käytän koko ajan, vaikka hiostaa niin perkeleesti kesällä. Kyllä se vetää lihat tiukempaan muotoon, joten auttaa, varmasti näytän ainakin 10kg hoikemmalta kuin oikeasti olen, kun makkarat ei hylly.

Pystytkö sen kanssa käyttämään sit pienempi numeroisia vaatteita?Eli siis hoikentaako kuinka paljon vyötäröä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jeag:

Pystytkö sen kanssa käyttämään sit pienempi numeroisia vaatteita?Eli siis hoikentaako kuinka paljon vyötäröä?

No tietysti pystyy, mutta muista että olen aika iso täti, joten hoikemmalla vaikutus voi olla pienempi.