smack

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja madonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

madonna

Vieras
Istut sohvalla ja katot telkkarista jotain urheilua.. Sulla on olutpullo kädessäs.. Katon sua salaa.. kuinka komea sä ootkaan! Mä tuun sun etees seisomaan, pelkissä alusvaatteissa.. Sä katot mua heti himokkaana. Mä otan oluen sulta pois ja laitan sen pöydälle odottamaan... Mä tuun hajareisin istumaan sun päälles.. Sun kätes on heti mun peppua hyväilemässä.. ja sä suukottelet mun rintoja.. yrität leikkisästi vetää hampaillas mun rintsikoita syrjään.. Mun nännit sojottaa jo kovana.. Sä annat mulle kiihkeän suudelman.. Aah.. Sä oot sitte ihana.. Mä tunnen kuinka sun kalus on jo kovaa vauhtia kovettumassa.. Oih.. Tiedän että kohtaa saan jotain aivan fantastista..

Sä hyväilet mua.. suukottelet.. Mä alan jo kostumaan! Sä avaat mun rintsikat ja heität ne lattialle.. Sä imet mun nännejä.. Aah.. Mä voihkaisen hiljaa! Tuntuu niin uskomattoman hyvälle!! Sä hyväilet samalla mun peppua.. Mä nousen sun päältäs pois.. Nyt on mun vuoro antaa sulle jotain.. ;) Mä avaan sun farkut ja sä nouset sen verran että mä saan vedettyä ne pois. Hyväilen sun reisiä.. Näen kuinka sun boxereissa pullotta.. taidat jo odottaa... ;) Mä riisun sulta t-paidan ja sitten boxerit ja sukat... Argh! Sä oot sitte niin hemmetin komea! Sä otat mukavan asennon ja mä tuun sun jalkojes väliin...

Mä otan sun kalus hellästi mun käteeni.. Annan sille suukon.. Sä pistät silmät kiinni ja nautit! Mä otan sun kalus suuhuni, hitaasti, hitaasti.. Niin syvälle kun saan.. aah.. se on sitte ihana! Mä alan imemään sitä vuoroin hitaasti ja vuoroin nopeasti... Sä voihkaiset.. Hyväilen sun pallejas.. otan niitäkin välillä suuhuni.. Sitten mä keskityn taas sun kaluus, imen sitä rytmikkäästi.. Sä alat olla jo lähellä tulla.. Mutta en anna! Hidastan tahtia aina sen verran että ehdit rauhoittua.. ;)

minä vurostaan pyöräytän sinut sängylleni ja alan nuolla sinun vartaloasi ja nännejäsi näykkäilemällä, huomaan kuinka kiihotut ja jatkan nuolemista aina niin kauan kuin sinä rupeat voihkimaan ja kiemurtelemaan. otan sormeni käyttöön ja samalla nuolen klittiäs niin kauan kuin sinä haluat jatkaa...

Sä otat mun hiuksista kiinni ja työnnät mun päätäni samaa tahtia... Huudat ettet kestä enää.. En lopeta ihan vielä mutta hidastan vähän.. Imen sun aivan räjähtämäisillään olevaa kaluas vielä vähän.. Sä painat mun päätäni taaksepäin ja silität mun hiuksia ja kasvoja.. Hymyilet.. Nouset ylös ja nostat mut sohvalle makaamaan.. Katsot mua syvälle silmiin.. Levität mun jalkojani ja katsot mun kosteaa posliinia.. Koitat sormella.. Voihkaisen.. Sujautat sormes mun sisääni.. Aah.. Oih.. Alat nuolla mua.. Ensin varovasti mun klittaani joka on jo ehtiny paisua.. Imet hellästi.. Sitten siirryt pilluuni. Työnnät kieltäs mun sisääni.. Ouh. Hyväilet yhdellä kädellä mun rintoja.. Toinen tekee hyvää yhteistyötä kielesi kans.. Voi luoja kuinka tuntuu hyvälle!! Imet mun klittaa samalla kun sormes on hakeutunut sisälleni painamaan mun g-pistettä.. Voi herranjumala kuinka sä oot ihana..

..mä olen jo tosi lähellä tulla ja sä tiedät sen.. tunnet mun puristavan sun sormias. Sä nouset välillä antamaan mulle suudelman ja kerrot kuinka ihana ja haluttava olen.. Sitten jatkat.. Imet, ja pyörittelet kieltäs niin taitavasti.. Mä tulen, oih kohta mä tulen hani!! Sä sanot että anna tulla vaan.. Tule hani, tule... Mun selkä nousee kaarelle ja mä tarraan sun hiuksiis kiinni... Aah.. uuh.. Nyt mä tulen! Argh! NYT!!! Mun pilluni kouristaa sun sormies ympärillä ja mä saan aivan mahtavan orkun! Sä nuolet hellästi mun klittaa ja otat sormes pois mun pillusta.. Katsot mua silmiin ja nuolet sormeas.. Sä nostat mut sohvalta syliis ja kannat mut makkariin...

Sä lasket mut sängyn päälle... Tuut mun päälle.. Mä tunnen sun kovan kalus joka painaa mun reittä.. Sä suutelet mua pitkin vartaloa, hyväilet käsilläs... Teet mulle niin hyvää! Imet mun rintoja, puristat niitä... Levität mun jalat.. Nostat ne olkapäilles... Mun kostea pilluni on jo ehtinyt toipua ekasta orkusta... ja janoaa jo lisää.. Sä koitat sormellas, varmistaakses että olen valmis.. Huokaat syvään huomatessas kuinka märkä olen! Sitten otat kovan kalus ja viet sen mun pillulle.. Kiusaat sillä mun klittaa.. Ja sitten alat viedä sitä mun sisään... hiljaa... Voih! Mä luulen että mä räjähdän! Tunnut niin isolta, mutta kuitenkin niin ihanalta!! Sä voihkaiset nautinnosta.. Alat naimaan mua hitaasti pitkin vedoin... Painat aivan pohjaan asti! Huudan... Olet niin iso että mua melkein sattuu.. Mutta olet niin taitava että saat sen tuntumaan vaan jumalaiselta!!

Sä lasket mut sängyn päälle... Tuut mun päälle.. Mä tunnen sun kovan kalus joka painaa mun reittä.. Sä suutelet mua pitkin vartaloa, hyväilet käsilläs... Teet mulle niin hyvää! Imet mun rintoja, puristat niitä... Levität mun jalat.. Nostat ne olkapäilles... Mun kostea pilluni on jo ehtinyt toipua ekasta orkusta... ja janoaa jo lisää.. Sä koitat sormellas, varmistaakses että olen valmis.. Huokaat syvään huomatessas kuinka märkä olen! Sitten otat kovan kalus ja viet sen mun pillulle.. Kiusaat sillä mun klittaa.. Ja sitten alat viedä sitä mun sisään... hiljaa... Voih! Mä luulen että mä räjähdän! Tunnut niin isolta, mutta kuitenkin niin ihanalta!! Sä voihkaiset nautinnosta.. Alat naimaan mua hitaasti pitkin vedoin... Painat aivan pohjaan asti! Huudan... Olet niin iso että mua melkein sattuu.. Mutta olet niin taitava että saat sen tuntumaan vaan jumalaiselta!!

..jatkat mun naimista.. Otat välillä kiinni mun reisistä ja vedät mua vielä lähemmäs, painat niin syvälle kuin vaan pääset.. Tuntuu aivan uskomattoman hyvälle.. Sä kiihdytät tahtia.. Suljen silmäni ja nautin, nautin! Sitten tulet pois minusta ja vedät mut kädestä ylös. Meet itse makaamaan sängylle.. tiedän että haluat mut ratsastamaan.. ;) Nousen sun päälles, selkä suhun päin.. Laskeudun hitaasti.. kalusi uppoaa mun kiimaiseen pilluuni.. Murahdat nautinnosta! Minä voihkaisen.. Tuntuu niin täydelliseltä! Alan naimaan sua.. ylös alas.. välillä pyöritän peppuani sitten taas nousen ja lasken... Hyväilet mun peppua.. Nojaan välillä eteenpäin ja välillä nojaan taaksepäin niin että pääset hyväilemään mun rintoja..

... mä käännyn niin että olen kasvot suhun päin.. Ratsastan.. Nuolaisen mun sormea ja vien sen mun klitalle.. Alan hieromaan sitä.. Sä nautit mua katsellessas, sitä että mä tyydytän itseäni samalla kun ratsastan sua.. Sä puristat mun rintoja.. Aah.. Mä suljen silmäni ja nautin tästä kaikesta!! Ratsastan rytmikkäästi, lisään pikkuhiljaa vauhtia.. Oih.. Uuh... Me voihkimme molemmat!! Mä nousen sun päältä ja meen nelinkontin sängylle...

Ja mä sylkäsen sun perseen ja sanon lahna,et edes osaa ratsastaa:)jonka jälkeen lyön sua pakaroille ja tulen kuivana sun peppuun samalla päätäsi taivuttaen taaksepäin!

Yhteistyössä