Small penis humiliation!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Olen yli 40-vuotias neitsyt"mies" jolla on mikropenis.Tykkään kun nuoret naiset,18-25 vuotiaat nauravat sille..Löytyykö tyttöporukkaa joka haluaa julmasti nöyryyttää ja häpäistä minua..Voitte ottaa kuvia ja pistää nettiin..
 
pippelinpieksäjä
Toki julkinen nöyryyttäminen on ihan hyvä rangaistus pienimunaisuudesta.
Mutta koska tuo minimunakkuus on vastenmielistä ja etovaa, olen sitä mieltä että pilkan lisäksi on tuolle säälittävälle luonnonoikulle annettava tuntuva fyysinen rangaistus. Niin julma ja ytimiin menevä rangaistus, ettei neitsytmiehelle tule ikunansa mieleen esitellä piestyä pippeliään kenellekään. Etenkään tyttöporukoille.

Nyt mielikuvitukset liikkeelle ja keksimään oikein maailmanlopun rangaistus moiselle peniksen irvikuvalle.
Eläköön jättikulli ja katkaravut kiehumaan.
 
vierailija
Toki julkinen nöyryyttäminen on ihan hyvä rangaistus pienimunaisuudesta.
Mutta koska tuo minimunakkuus on vastenmielistä ja etovaa, olen sitä mieltä että pilkan lisäksi on tuolle säälittävälle luonnonoikulle annettava tuntuva fyysinen rangaistus. Niin julma ja ytimiin menevä rangaistus, ettei neitsytmiehelle tule ikunansa mieleen esitellä piestyä pippeliään kenellekään. Etenkään tyttöporukoille.

Nyt mielikuvitukset liikkeelle ja keksimään oikein maailmanlopun rangaistus moiselle peniksen irvikuvalle.
Eläköön jättikulli ja katkaravut kiehumaan.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä