sohvan päällisistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minulla on sohva minkä pitäisi nyt päällystää ihan sen takia että sohvan ulkomuoto on vähintäänkin kulahtanut:)mutta tärkeä sohva on minulle tunne syistä joten ehdottomasti en ainakaan vielä le valmis siitä luopumaan,ostin ellokselta päällisen,joo ihana on kangas mutta ei pysy paikallaan,mikä neuvoksi?olisiko kellään hyviä vinkkejä??olen kauhean huono ompelemaan mutta voisin yrittää kun joku neuvois miten kannattaisi

mä ostin ikeasta sohvan, johon myös erillisen päällisen. Päällinen laitetaan istuimen ja selkänojan välistä kuminauhoilla sohvan alle niihin jousiin kiinni.

Olisko sun sohvassa mahdollisuus samanlaiseen kiinnitykseen?

Oletko kysynyt ihan jostain verhoiluliikkeestä paljonko päällystäminen tai mittojen mukaan tehty päällinen maksaisi? Äkkiseltään ei oikein osaa sanoa muuta kuin että jonkunmoiset kaavat olisi hyvä olla.. Vaikka kertakäyttölakanasta (tai jostain vanhasta lakanasta) voisi sellaisen tehdä. Laittelet sen nätisti siihen sohvan päälle, nuppineuloilla kiinni ja piirrät/leikkaat kaavat, huomioi riittävät saumanvarat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ostin ikeasta sohvan, johon myös erillisen päällisen. Päällinen laitetaan istuimen ja selkänojan välistä kuminauhoilla sohvan alle niihin jousiin kiinni.

Olisko sun sohvassa mahdollisuus samanlaiseen kiinnitykseen?

ei ole,valitetavasti:(

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Oletko kysynyt ihan jostain verhoiluliikkeestä paljonko päällystäminen tai mittojen mukaan tehty päällinen maksaisi? Äkkiseltään ei oikein osaa sanoa muuta kuin että jonkunmoiset kaavat olisi hyvä olla.. Vaikka kertakäyttölakanasta (tai jostain vanhasta lakanasta) voisi sellaisen tehdä. Laittelet sen nätisti siihen sohvan päälle, nuppineuloilla kiinni ja piirrät/leikkaat kaavat, huomioi riittävät saumanvarat...

hyvä idis!kiitti!:)