Soini on saikulla ennen syksyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veikkaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Veikkaaja

Vieras
Ei kestä painetta eikä stressiä. Saati vastuuta. Liikaa tulee ja liian nopeesti. Onkin ihan eri meininki olla itse arvosteltavana hallituksessa kuin oppositiosta huutelijana. Ja jännityksellä jään odottamaan kuinka persut lunastavat vaalilupauksiaan yksi kerrallaan. Not. :D

Olen äärimmäisen iloinen siitä, että hallitustunusteluja ja -neuvotteluja lähtee viemään eteenpäin Katainen eikä Soini.

Ei kestä painetta eikä stressiä. Saati vastuuta. Liikaa tulee ja liian nopeesti. Onkin ihan eri meininki olla itse arvosteltavana hallituksessa kuin oppositiosta huutelijana. Ja jännityksellä jään odottamaan kuinka persut lunastavat vaalilupauksiaan yksi kerrallaan. Not. :D

Olen äärimmäisen iloinen siitä, että hallitustunusteluja ja -neuvotteluja lähtee viemään eteenpäin Katainen eikä Soini.

Näin on! En kyllä olis ikinä uskonut iloitsevani Kokoomuksen vaalivoitosta, mutta nyt iloitsen! Olis voinu mennä huonomminkin nämä vaalit!

[QUOTE="Vieras";23603186]Näin on! En kyllä olis ikinä uskonut iloitsevani Kokoomuksen vaalivoitosta, mutta nyt iloitsen! Olis voinu mennä huonomminkin nämä vaalit![/QUOTE]

Sama täällä! Olen aina äänestänyt vihreitä, mut nyt oli pakko äänestää jotain suurta puoluetta, jotta persut ei olis suurin. Kannatti vaihtaa hetkeksi puoluetta.

Yhteistyössä