Söisitkö? Erikoisemmat ja oudoimmat pikamuunnoksennenne arkiruoista.

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
Eilen ajattelin tehdä perunamuusia ja kananmunakastiketta...

Perunat olivat loppu, ja toisaalta en jaksanut alkaa tekemään valkokatikettakaan kun oli kamala nälkä, niin tein kuskuksen reiluun vesimäärään, jonne pilkoin kananmunia ja lorautin maitoa, pippuria, suolaa ja persiljaa.

Näytti kamalalta, mutta oli tosi hyvää! :p

örk, ap:n ruoka tosiaan kuulostaa kamalalle. Kerran opiskeluaikoina piti tehdä asiakkaalle limppisoppa. Mulla ei ollut hajuakaan, mitä siihen kuuluu. Ohje meni jotakuinkin näin: lihalientä, jauhoja suolaa ja munia ne ne limpeiksi pudotetaan lihaliemeen. Oli aika yös, mutta asiakkaan herkku!

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
örk, ap:n ruoka tosiaan kuulostaa kamalalle. Kerran opiskeluaikoina piti tehdä asiakkaalle limppisoppa. Mulla ei ollut hajuakaan, mitä siihen kuuluu. Ohje meni jotakuinkin näin: lihalientä, jauhoja suolaa ja munia ne ne limpeiksi pudotetaan lihaliemeen. Oli aika yös, mutta asiakkaan herkku!

Mun mummu teki limppisoppaa kun mä olin pieni...ei tosin ollut mikään lempiruoka mulle se.

Mutta tuo mun ruoka OLI hyvää! :D

Alkuperäinen kirjoittaja leena:

Se on muuten ihmeen hyvää klimppisoppa meinaan, maku on vähän kanelimainen. Tosin teen vähän erilaisella reseptillä.

Yhteistyössä