Kun mun erittäin läheinen sukulainen soitti mulle yöllä 00.50,itki puhelimessa ja kysyi voisiko tulla luokseni yöksi.Kuulin että hän oli humalassa.Sanoin että tottakai jos tulee heti,koska olen juuri menossa nukkumaan.Hän vastasi:-no jos en tule,soita poliisit.Puhelu katkesi.Tää ihminen asuu noin 5min kävelymatkan päässä.Mutta koska hän oli humalassa odotin 10min ja laitoin viestin:-toivon että olet täällä viiden minuutin sisällä tai ilmoitat jotain,tai mä todella soitan ne poliisit.Meni se viisi minuuttia ja soitin 112.Kerroin tilanteesta ja sen ettei häntä vieläkään ole kuulunut.Hätäkeskuksessa sanottiin:-no,katson mitä poliisi voi tehdä.(tässä vaiheessa olin jo kertonut että tämän soittajan entinen miesystävä on tehnyt tätä ennenkin ja siksi nytkin yhdyskuntapalvelu päällä.Sitten langan toisesta päästä kysytään:no tiedänkö onko tämän henkilön(en halua täälä mainita)miesystävä ennen ollut väkivaltainen?Kerron uusiksi että edelleenkin tälläkin hetkellä hänellä on yhdyskuntapalvelu tämän sukulaiseni puukotuksesta ja näitä puukotuksia on useampi kerta.Ja kerroin myös etteivät he enää(luojan kiitos)seurustele,mutta asuvat edelleen saman katon alla,toistaiseksi.Nyt puhelimessa jo luvattiin että no,poliisi käy siellä heti kun ehtii..Mutta ilmoita meille jos se******* nyt ilmestyykin teille ja lupasin tehdä näin.Sitten menee viisi minuuttia ja hän ilmestyy.Kysyin kävikö poliisit jo,hän vastasi ei.Soitin hätäkeskukseen ja kerroin tilanteen.Hän sanoi peruvansa partion,jollei he ole jo käyneet.
Seuraavana päivänä kuulin ettei poliisit olleet ehtiny käydä,ennenkuin "peruin"ne..Pointti koko viestissä oli,että voitteko kuvitella että poliisien saapuminen paikalle olisi kestänyt siis vähintään 25min!
Katsoin kellosta!Onko ihminen turvassa vaikka hätänumeroon soittaisikin,jos kytillä menee ehkä puoli tuntia saapua paikalle,vaikka mahdollisuus että siellä puukotetaan ihmistä..Säikähdyksellä selvittiin tällä kertaa.. 
Seuraavana päivänä kuulin ettei poliisit olleet ehtiny käydä,ennenkuin "peruin"ne..Pointti koko viestissä oli,että voitteko kuvitella että poliisien saapuminen paikalle olisi kestänyt siis vähintään 25min!