Soittaisinko lääkäriin vaikka tiedän et ei ne tänään voi mua enää auttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
Mulla alkoi niskasärky viime viikolla ja sen jälkeen sitä on ollut enemmän ja vähemmän. Sunnuntaina laajeni selkään asti ja ihan hemmetin kipee ja särkyinen. Yritin kuitenkin venytellä ja liikkua kun yleensä se on auttanut.
No, eilen sitten mulle tuli sellasia "pahoinvointikohtauksia" et hetken aikaa vatsaa väänsi ja sattui ja sit oli taas jonkin aikaa hyvä olo.
Tulin töistä kotiin, niin päiväruoka tuli vetenä pihalle ja samoin sit myöhemmin illalla iltaruoka.
Tänä aamuna en meinannut päästä sängystä ylös kun selkä ja niskat oli niin kipeät et kädet tuntui ihan voimattomilta. Muuten olo oli hyvä. Lähdin sitten töistä kesken päivän kun vatsakivut tulivat jäädäkseen.
Nyt niitä tulee taas "aaltoina" aina välillä ja yläkroppa on aivan tulessa.

Soitanko siis työterkkariin ja selitän tilanteeni jos ne osais neuvoa jotenkin tai kertoa et voisko nää asiat olla yhteydessä toisiinsa vai onko mulla vaan joku mahapöpö.. vai soitanko aamulla kun on ajanvaraus ja selitän sitten kaikki...

En usko et mulla on mikään hengenhätä, mutta sattuu ihan julmetusti.. :(
Mulla on huonoja kokemuksia paikallisen terkkarin henkilöstä joka vastaa puhelimeen, siksi oon näin arka soitteleen...

Kyllä noilla oireilla pitäs päästä lääkäriin. Täällä pitää soittaa 8 aamulla jos aikoo päivystys ajan saada. Ja jos tiedät jo etukäteen että puhelimeen vastaava henkilö ei ota tosissaan niin liioittele kipuja ym sen verran että tehoaa. Lääkärille sit kerrot oikean tilanteen.

[QUOTE="vieras";25961351]Kyllä noilla oireilla pitäs päästä lääkäriin. Täällä pitää soittaa 8 aamulla jos aikoo päivystys ajan saada. Ja jos tiedät jo etukäteen että puhelimeen vastaava henkilö ei ota tosissaan niin liioittele kipuja ym sen verran että tehoaa. Lääkärille sit kerrot oikean tilanteen.[/QUOTE]

niin tätä mä juuri tarkotin et kannattaaks mun tänään soittaa kun ne ei pysty tänään vielä antaan huomisen päivystysaikoja.... enkä mä tee mitään ajalla mikä menee jonnekin ens kuun loppuun...

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysymys (ap);25961366:
niin tätä mä juuri tarkotin et kannattaaks mun tänään soittaa kun ne ei pysty tänään vielä antaan huomisen päivystysaikoja.... enkä mä tee mitään ajalla mikä menee jonnekin ens kuun loppuun...

Tai sit soitat ja sanot et oot niin kipeä että et pärjää enää huomiseen. Tai sit odotat sinne aamuun jos tuntuu että pärjäät. Kyllä ne joutuu ottamaan sinne nyt myöhemminkin päivystys ajalla jos tilanne vaatii.

Yhteistyössä