Soitto lääkärille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiiveli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wiiveli

Uusi jäsen
28.01.2008
1
0
1
Kyselisin teiltä apua..
Olen varaamassa aikaa lääkärille.

Olemme koittaneet raskautua nyt vuoden verran.
Kiertoni on ties kuinka pitkä, minulla oli terolutit 3kk, sitten tauko eikä menkkoja kuulunut ja nyt on taas terolutit. Mutta huomasin että nuo aiheuttavat minulle todella kipeitä suuria finnejä ja ihoni on tulehtunut.
Lisäksi olen koittanut tikuttaa ovulaatiota, menestyksettä. Epäilen etten ovuloi.

Haluaisin itse tietää josko voisin ehdotella jotakin, mikä tilanteeseeni auttaisi. Omalääkärini on varsin nihkeä auttamaan, ja vastailee vain että kyllä se siitä.
Mutta ymmärrän itse että apukeinoitta emme onnistu.

Olisiko tilanteeseeni ainoa vaihtoehto sitten nämä terolutit (ja kärsiä finnit) sekä sitten se toinen lääke joka herättäisi ovulaation ?
Onko muilla tärpännyt näin millä menestyksellä ?

Kiitän jos joku ystävällisesti jakaisi kokemuksiaan/tietojaan! :)

MOI! Mä sain sellasen tiedon, että Terot saattais aiheuttaa sen ettei ovulaatiota tapahdu. Muusta en osaa sanoa, muutakun että jos joku lääkäri on haluton auttamaan, niin sitten aika jollekkin toiselle gynelle.

Hei

Luulisin, että sulla voisi auttaa clomit, jotka aikaansaa ovulaation. Mutta jos teillä on vuosi täynnä, niin kannattaa varmaan pyytää kaikki perustestit ensin: verikokeet, siemenneste yms. Verikokeilla voidaan myös todeta se, jos et ovuloi ja clomeja olen kuullut siihen määrättävän.

Mulla sama homma, että Teroja 3 kk kuuri takana ja nyt pelkään, että menkat sitten hävis taas.

Kannattaisi ehkä mennä ihan gynelle, jos se on vaan mahdollista. Sieltä saisit lähetteen niihin perustesteihin, jotka voi teettää vaikka omalla lääkäriasemalla. Näin mulle gyne neuvoi.

Tsemppiä!

Yhteistyössä