Sokerikuorrutteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Mä tossa katselin tuolta Confetin sivuilta tuota kaulittavaa sokerikuorrutetta kun tekis mieli laittaa sellainen pikku-ukon synttäreillä kakun päälle lokakuussa sen ainaisen kermavaahdon sijaan.Ja marsipaania tuo meidän pikku-ukko ei syö.Nyt mietinkin että riittääkö tuosta 500g:n paketista koko kakkuun vai pitäisikö tilata kaksi pussia?Ja onko kukaan koskaan laittanut sokerikuorrutetta kakun päälle?Tuliko hyvä ja onko se vaikea siihen laittaa?Marsipaania olen kerran laittanut ja hermot meinas mennä =).Ja onko tuo sokerikuorrute hyvää?Ainakin kakkujen päällä se näyttää tosi hyvältä mutta niissä onkin ollut ammattilaiset asialla.Tuleekohan ohje mukana kuinka sitä käsitellään jos tuolta tilaa sellaista?

Kiitos :flower:

Riittää hyvin. Ei minusta eronnut paljoakaan marsipaanin laittamisesta. Tärkeintä on ettei kauli kauhean ohueksi sitä. Kannattaa laittaa tarpeeksi tomusokeria kaulinta-alustalle ja aina kaulinnan aikana irroitella alustasta ja lisätä tomusokeria. Minusta sokerikuorrute otti helpommin kiinni leivonta-alustaan kuin marsipaani. Maku oli aika äklön makea mutta kuitenkin parempi kuin marsipaanissa.

Itse käytin sokerikuorrutetta ekaa kertaa nyt viikonloppuna tytön 1-vuotissyntymäpäiväkakkuun

Yhteistyössä